20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292857 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5940 på: 31. Juli 2011, 16:10 »
Det finnes masse spillere der ute, så hva får deg til å tro at kun Long og Goodwillie er alternativene?

Sa bare at det var de jeg kunne se for øyeblikket, spurte jo om noen hadde noen andre  :)

Men nå er jo Goodwillie ute av bildet uansett ;) Hadde dog vært fantastisk med Park Chu-Young, virker spennende!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5941 på: 31. Juli 2011, 17:28 »
Park Chu Young er et kjempealternativ!  ;) tror til og med det er realistisk! hehe
Tror vi får han hvis vi byr like mye som vi tilsynelatende har bydd for Erdinc. Veldig bra er det også at han har en god fot og er veldig anvendelig! Gjenstår bare å forklare Ashley at han vil selge oss mange drakter i Asia så hogger han til  :o

Spennende å se hvordan Bangura gjør det i dag forresten!

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5942 på: 31. Juli 2011, 20:22 »
AP ønsker en ny spiller inn sier han til Sky!! Ingen forsvarere da...
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5943 på: 31. Juli 2011, 20:41 »
Naivt av Pardew og ledelsen og tro at vi skal kunne klare oss gjennom en hel sesong, inkludert cupene med kun tre midtstoppere. Ser faktisk behovet for en forsvarer som større enn behovet for en angriper, om vi ser på troppen i en helhet. Ser vi på en skadefri 11'er, er eg enig i at det er helt fremme skoen trykker mest, etterfulgt av backene.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5944 på: 31. Juli 2011, 20:57 »
Mye tyder på at Wayne Routledges bebudede overgang til Swansea sluttføres mandag/tirsdag. 26-åringen ankommer fra Newcastle for £2 mill.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_7074060,00.html

Veldig bra. Ikke god nok for NUFC og var kun stallfyll. Ble jo utleid siste halvdel av forrige sesong.
Er fremdeles noen spillere jeg anser som stallfyll og som jeg ikke akkurat vil savne......

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5945 på: 31. Juli 2011, 21:14 »
Er vel mening at de unge får litt spilletid i år.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #5946 på: 31. Juli 2011, 21:36 »
At the same time, with Wayne Routledge set to join Swansea, skysports.com understands Bayer Leverkusen winger Tranquillo Barnetta is another target.

Come on! Det går greit å spille med 1 spiss om vi får inn Barnetta.  ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5947 på: 31. Juli 2011, 21:41 »
Tror vi får snudd noen miner hvis vi bytter ur routledge med barnetta!! :) men det er sikkert bare spekulasjoner uansett:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5948 på: 31. Juli 2011, 21:48 »
Kommer sikkert til å slenge inn et "fantastisk" bud på han på £ 3 millioner pund og bli skuffa over at Leverkusen ikke vil selge:(

Neida, men håper det skjer noe i kommende uke! Snart starter de fleste ligaer i alle land og få om noen lag vil selge nøkkelspillere da!

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #5949 på: 31. Juli 2011, 23:45 »
Yay! Pardew etter dagens fadese: ONE MORE SIGNING: "We need another player, we are conscious of that." Herrefred, vi trenger minst 2 backer, 1 midtstopper, og 1 spiss. Dette er ikke snakk om hva som må til for at jeg skal bli fornøyd med vinduet, her er det snakk om å ikke bli regelrett PISSET på av lag med en OK attacking lineup... Jeg har vært en av de som sutret sammen med Flatline siden forrige måned. Jeg har bare ventet på denne dagen. Pardews ord betyr squat, og det går bare en vei. Fra 35mill til "vi ønsker oss 1 spiller til". Til de som fortsatt mener jeg er tidlig ute med å stresse: Vi snakkes 31.august, så får vi se hvem som kan ta den deilige "hva-var-det-jeg-sa" ;) Faen nå er jeg stresset!  :-\

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #5950 på: 01. Aug. 2011, 00:12 »
Ja det er viktig å ta sorgene på forskudd, så er du sikker på at du får sørge... Kan hende du og flatline har rett, men den tid den sorg

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5951 på: 01. Aug. 2011, 00:28 »
Enige at vi trenger forsterkninger i forsvaret og er litt for den filsofien at skal vi bygge et lag begynn bak på banen og få til en skikkelig forsvarsrekke noe ala det Hogdson gjorde i Fulham.

En spiller jeg så i Copa America er Hernán Pérez. Veldig lovende spiller som er 22 år. Ble spådd en lysende kariere, men skader har vel ødelagt en del. Spiller på Villarreal sitt B-lag men spilte finale i Copa America for Paraguay. Var skikkelig frisk de kampene jeg så og vil sikkert ikke være en dyr mann for Newcastle. Han spiller kant en posisjon som kanskje ikke akkurat står øverst av det vi trenger. Men si vi henter han og ikke henter en ny spiss, men satser på de offensive vi har med vinger og konsentrer oss om å hente 2 forsvarspillere, noe jeg tror er realistisk selv om vi helst trenger 3. Midststopper og venstre(viss El Bulo stikker) og høyre.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5952 på: 01. Aug. 2011, 00:52 »
Ja det er viktig å ta sorgene på forskudd, så er du sikker på at du får sørge... Kan hende du og flatline har rett, men den tid den sorg

+1 med skyhøye kneløft.

Hva var det jeg sa gir jo liten mening i så måte. Det er ingen, eller iallefall få som sier at det ikke kan være tilfelle mye av det som ytres. Kan jo like gjerne si "hva var det jeg sa" jeg også 31. august eller mai 2012 om ting går åt skogen, da jeg aldri har gitt uttrykk for å være garantist mot dette.

Men om det er hvorvidt Flatline (eller du tydligvis) har rett det skal dreie seg om, så har du totalt misforstått den kritikken som iallefall jeg har kommet med. Jeg etterlyser bare en støtte for argumentene som går utover "Ashley er møkk" og "31. august så skal jeg si: hva var det jeg sa".

Samtidig så har det tidvis vært en ganske stor gjentagelse av det samme oppgulpet uten et eneste svar på etterlysninger om begrunnelse, eller når noen forsøker konstruktivt å se på underliggende årsaker.

Forøvrig så lar jeg sjelden panikken få ta løst basert på noen treningskamper av varierende kvalitet. Det ser absolutt ikke bra ut (tenker da på bredde generelt og kvalitet spesielt), men er ikke helt på caps-lock stadiet enda av den grunn.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5953 på: 01. Aug. 2011, 01:49 »
http://www.nufcblog.com/2011/07/31/newcastles-bid-for-erdinc-held-up-on-personal-terms/

Skjønner ikke problemet? Vi skulle jo bruke det £35 millionene i form av lønninger også. Så vi har vel nok av penger?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5954 på: 01. Aug. 2011, 01:59 »
http://www.nufcblog.com/2011/07/31/newcastles-bid-for-erdinc-held-up-on-personal-terms/

Skjønner ikke problemet? Vi skulle jo bruke det £35 millionene i form av lønninger også. Så vi har vel nok av penger?

Hva som blir sagt og hva som faktisk skjer er det ganske stor forskjell på. Det virker som vi har tenkt til å kjøpe en ny spiss i prisklassen til Erdinc så får vi se hvem det er.