20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290881 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5910 på: 30. Juli 2011, 10:33 »
Jeg vil ha sturridge!!! Nå er jeg på det punktet at jeg ikke bryr meg om vi betaler godt over 20m pund for han, bare jeg får se han i nufc drakt når sesongen starter!
Men AVB har nok sett hvilken klassespiller han er, og er nok lite keen på å la han gå. Selv om jeg i utgangspunktet er veldig fan av de økonomiske grepene ashley gjør i disse dager, vil jeg at vi skal bryte litt med det og punge ut for denne spilleren. Vil ikke ende opp med cole på topp når overgangsvinduet er over!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5911 på: 30. Juli 2011, 10:38 »
Blir færre og færre gode spillere i Skottland. Både Rangers og Celtic begynner smått å se ut som "Championship lag". Begge klubbene er langt unna det de var for 7-8 år siden.

Det sier jeg seg selv egentlig. Wankership er en jevn liga hvor man møter tøff motstand ofte. Dette blir man selvsagt bedre av. Den eneste virkelige motstanden Celtic og Ranger møter er hverandre..

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5912 på: 30. Juli 2011, 11:32 »
Ser også at everton prøver skaffe seg Adam johnson på lån, her bør vi slenge oss med. Daily mirror som melder dette.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5913 på: 30. Juli 2011, 12:01 »
Bør vi det egentlig?Om vi får opsjon så er det bare å hive seg på, men ser ikke helt for meg at det skjer. Men jeg kunne svært gjerne tenkt meg Johnson til klubben. Svært god spiller også er han jo Newcastle-fan, noe som alltid er positivt!  ;)

Men om det ikke ligger noe permanent i kortene så ønsker jeg meg at vi går for en annen løsning, eventuelt matcher de spillerne vi allerede har.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5914 på: 30. Juli 2011, 13:18 »
At dere kan si at Rangers er dårligere enn oss syns jeg er rart, spiller tross alt i CL og gjorde seg ikke akkurat bort ifjor 0-0 på Old Trafford, 0-1 tap hjemme mot United på straffemål fem min før full tid, 1-1 hjemme mot Valencia.

Det er sterke resultater, blir tull å si at Rangers og Celtic ligner på Championship lag, de drar henoldsvis 50 og 60-tusen tilskuere på hver kamp, har gode spillere og god økonomi...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5915 på: 30. Juli 2011, 14:00 »
Og hvorfor spiller de i CL? Jo, fordi de ikke har noe motstand i sin hjemlige liga. Er FC København bedre enn oss også da siden de spilte jevnt med Barcelona?

Se på "stjernespillerne" til Rangers. Kris Boyd endte opp i Boro og floppa totalt. Nå har han gått til Forest.
Kenny Miller gikk til en bakgårdsklubb i Tyrkia og floppa. Nå er også han i CCC.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5916 på: 30. Juli 2011, 14:02 »
At dere kan si at Rangers er dårligere enn oss syns jeg er rart, spiller tross alt i CL og gjorde seg ikke akkurat bort ifjor 0-0 på Old Trafford, 0-1 tap hjemme mot United på straffemål fem min før full tid, 1-1 hjemme mot Valencia.

Det er sterke resultater, blir tull å si at Rangers og Celtic ligner på Championship lag, de drar henoldsvis 50 og 60-tusen tilskuere på hver kamp, har gode spillere og god økonomi...

Kalvenes har spilt i begge ligaene, og han sier at Wanker er bedre. At de drar 50-60 har ingenting med nivået å gjøre..Jeg stoler mer på Pards enn deg i dette tilfellet.. :)

Og når du ikke møter motstand hjemme kan du spare krefter og stall frem til du møter ManU hvor du da kan toppe laget og få utvhvilte spillere til å springe som idioter i 90 minutter. Sannheten er at Ranger ville ville fått skambank av ManU 9 av 10 ganger, spesielt hvis de hadde hatt tøffere program i forkant.
« Siste redigering: 30. Juli 2011, 14:08 av InspectorC »

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5917 på: 30. Juli 2011, 14:25 »
Har ikke lest hele situasjonen her, men du kan ikke ha fulgt med mye om du sier Celtic og Rangers er gode lag?!:P
De har mer eller mindre ingen på landslaget, vi har Cabaye, Guti, Krul  og noen fler. Pluss noen som kommer til!;)
Skotsk fotball har gått en vei, ned.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5918 på: 30. Juli 2011, 14:27 »
Enrique er nok vekke 31 august! Er vel like før huset hans kommer ut på markedet for salg tenker jeg!

Håper Pardew og co har noen bedre kandidater i kikkerten enn Bridge, Shorey etc.

Bridge har vel en lønn som neppe Nufc overtar uten at City tar 60% av den!

Skulle kjøpt Riise før Fulham fikk han!

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #5919 på: 30. Juli 2011, 15:24 »
Ikke helt uenig i Riise. Leker med tanken bare.

Men hans alder passer jo ikke inn i Ashley sin filosofi og holdning idag i det hele tatt. Dermed hadde han vært uaktuell. Punktum. Slik ser det ut i forhold til Ashley uansett.

Når Barton, mulig vår beste spiller hele forrige sesong ikke får ny kontrakt engang sier det litt. Selv om selveste man*t* virket interresserte.

PS: Da hadde vi/Newcastle ENDELIG fått mye oppmerksomhet og skyssmål i media i Norge. Det var ikke mye vi fikk selv om vi hadde norges beste midtstopper (dengang), Ronny Jean Johnsen.
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5920 på: 30. Juli 2011, 20:34 »
Routledge skal visst ha medical med Swansea på tirsdag.

Buhu :P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5921 på: 30. Juli 2011, 21:33 »
Da blir det $ 250 000 i bonus til Pardew for å ha trimmet lønna enda mer tenker jeg!

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5922 på: 30. Juli 2011, 22:01 »
JamieDalton82 Jamie Dalton
PSG coach Antoine Kombouare has told L'Equipe that striker Mevlüt Erdinç is staying at PSG. #NUFC

Shane Long neste mann på listen?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5923 på: 30. Juli 2011, 22:22 »
Ser ut som Erdinç ryker også ja. Starta for PSG i dag også.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5924 på: 30. Juli 2011, 22:43 »
Ja her er det bare å begynne å jobbe med neste navn på lista, skulle vel vært startet for lenge siden...