20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291652 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5850 på: 28. Juli 2011, 14:12 »
Kan godt være du har rett. Blir vel en vinn/vinn situasjon uansett ;)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5851 på: 28. Juli 2011, 14:14 »
Men nå var han den som fikk flest innhopp i PL, så noen minutter må han jo ha fått av Pardew også :P

Skrev det bare for å være litt vanskelig ;)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5852 på: 28. Juli 2011, 14:24 »
Om vi ser Premier League sesongen under ett så spilte Ranger langt mer under Pardew enn han gjorde under Hughton?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5853 på: 28. Juli 2011, 14:28 »
Javel? Jeg har ikke sjekket de harde fakta, er for lat til det, men jeg trodde det var omvendt. Dog ble jeg nå såpass usikker at jeg skal være veldig forsiktig med å være påståelig på dette området.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5854 på: 28. Juli 2011, 14:39 »
Skal sies at han fikk 3 hele kamper i ligacupen også under Hughton noe som kan danne et litt annet bilde. Men i ligaen har han 135 minutt under Hughton, mens han under Pardew spilte 528 minutt. I tillegg har han 45 minutt i en FA-cupkamp for Pardew. Nå teller jeg dette i farta så mulig det ikke er helt presist, men det er nok en viss forskjell i favør Pardew ja.

Men er enig i betraktningene omkring et lån, tror det kan gjøre Ranger bra. Men da under forutsetningen at vi har grei dekning på topp.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5855 på: 28. Juli 2011, 20:33 »
http://fotball.smp.no/sillyseason/article206047.ece

Utruleg overraska om Pastore stikk til PSG. Men no må vel kanskje snart Erdinç skjønne at ein plass på laget blir såpass knallhardt at eit klubbytte er uunngåeleg? Hadde vore fett å fått til ein slik overgang innan kort tid.

Edit; misforstå meg rett. Pastore er ikkje i same posisjon som vår mann, men den generelle oppgraderinga av spelarstallen er vel eit indisium på at Mevlut kanskje bør gå til ein ny klubb.
« Siste redigering: 28. Juli 2011, 20:35 av Hans J »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5856 på: 28. Juli 2011, 20:41 »
Går nok til chelski han.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5857 på: 28. Juli 2011, 21:39 »
Blæh... Nå trenger jeg en fix. Jeg har enorme abstinenser på  transfer rykter:p

Det kommer nok til å eksplodere snart og jeg blir å angre på den setninga:p når tyrkern har tatt sin avgjørelse så blir det spennende å se hvem som er neste. Tror dere Enrique kan ta en Rooney og snu?

Jeg har faktisk 0 tanker om hvem som blir neste inn porten hvis tyrkern ikke kommer. Zog er så godt som solgt, så da vet jeg ikke hvem som er alternativet...kanskje han midtbane krigern fra frankrike?

Jeg husker ingen navn nå så håper dere fyller inn de blanke spottene:)

Hvem tror dere kommer etterhvert?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5858 på: 28. Juli 2011, 21:41 »
Han er klar for PSG da Toon.
Ingenting som er bekreftet vel?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5859 på: 28. Juli 2011, 21:50 »
Jeg bare så denne skjønner du...

@PalermoOffside: Zamparini drops a bombshell: "It's not true. Tomorrow Pastore's agent will be in London to meet with Chelsea."

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5860 på: 28. Juli 2011, 22:08 »
Blæh... Nå trenger jeg en fix. Jeg har enorme abstinenser på  transfer rykter:p

Det kommer nok til å eksplodere snart og jeg blir å angre på den setninga:p når tyrkern har tatt sin avgjørelse så blir det spennende å se hvem som er neste. Tror dere Enrique kan ta en Rooney og snu?

Jeg har faktisk 0 tanker om hvem som blir neste inn porten hvis tyrkern ikke kommer. Zog er så godt som solgt, så da vet jeg ikke hvem som er alternativet...kanskje han midtbane krigern fra frankrike?

Jeg husker ingen navn nå så håper dere fyller inn de blanke spottene:)

Hvem tror dere kommer etterhvert?

Kan se for meg at vi har Shane Long i kikkerten om Erding skulle glippe.
Har faktisk en liten godfølelse på at Enrique blir, men så spørs det jo om det er best da?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #5861 på: 28. Juli 2011, 22:15 »
Bendtner nærmer seg en overgang til Sporting Lisboa. Dette laget hentet forøvrig van Wolfsvinkel tidligere i sommer (en spiller vi ble linket til i fjor).

http://www.goal.com/en/news/9/england/2011/07/28/2595009/arsenals-nicklas-bendtner-to-seal-move-to-sporting-lisbon
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5862 på: 28. Juli 2011, 22:16 »
Merkelig valg, var sikker på at han skulle til Tyskland...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5863 på: 28. Juli 2011, 22:43 »
Det gikk rykter om at west ham fikk avslag på et 8mill pund bud på long. Kan ikke helt se for meg at vi betaler så mye mer en det for han. Han er ikke akkurat world class. Det gjør meg litt bekymret for hvem som er 5 valget vårt?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5864 på: 28. Juli 2011, 22:51 »
"@SkyGraemeBailey: AFP's French expect Tom Williams @tomwfootball says Pastore signing will be PSG's last so Mevlut Erding is set to stay put #nufc"

"@tomwfootball: Sources tell AFP Pastore will probably be last PSG signing of summer. No more new strikers, so Mevlut Erding likely to stay put."