20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1289793 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5700 på: 25. Juli 2011, 12:08 »
Tror dette fort kan forandre seg neste sesong. Med Ben Arfa, Cabaye, Barton og Marveaux som har muligheter til å spille disse bakromspasningene til løvenkrands som han ryktelig er så flink på. Har iallefall mere tro på han i disse situasjonene enn jeg har med Ameobi. Og en tankspiss har vi jo i Ba som igrunn er mer bevegelig og bedre med ball enn amøben.

Også et godt poeng.

Når det gjelder Barton var vel ikke lønnen problemet, men lengden på kontrakten. Barton blir forøvrig 29 2. september. Han er 32 år når den er utgått, og vi vet ikke hva slags forfatning kroppen hans er i da. Å gi ham 4-5 år er for meg for lenge, spesielt for Barton som har vært plaget med skader..

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5701 på: 25. Juli 2011, 13:10 »
Uten at jeg kjenner for mye til Barton-forhandlingene så synes jeg at det burde vært mulig å fått i stand en kontrakt der 1-2 siste årene av kontrakten var betinget av at Barton spilte XX kamper i foregående sesong hvis dere skjønner hva jeg mener?

Da bærer vi liten risk med å ha han til, la oss si 34 år. Og Barton er sikret så lenge han presterer på banen. Jeg antar at noe sånt har vært på bordet fra en av partene, men kunne vært spennende og visst hvem som eventuelt ikke vil ha en slik ramme?

Smith ut er helt stuerent for meg. Jeg liker fyren godt, men ikke så godt at jeg vil beholde han slik som han er betalt eller presterer. Så er jo spørsmålet hva som skjer med de økonomiske restene av en slik deal.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5702 på: 25. Juli 2011, 14:54 »
Må si jeg er litt skeptisk til denne Erdinc. Har sett han spille flere ganger og han er jo god, men når han tidligere sa at han ikke ville til oss så syns jeg dette lukter litt panikkjøp av klubben. Tydeligvis ikke mange andre alternativer igjen hvis de må ty til en som ikke virker 100% motivert for å spille for klubben.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5703 på: 25. Juli 2011, 15:08 »
Må si jeg er litt skeptisk til denne Erdinc. Har sett han spille flere ganger og han er jo god, men når han tidligere sa at han ikke ville til oss så syns jeg dette lukter litt panikkjøp av klubben. Tydeligvis ikke mange andre alternativer igjen hvis de må ty til en som ikke virker 100% motivert for å spille for klubben.

Erding har aldri sagt at han ikke vil spille for NUFC, men agenten hans har sagt dette. Den samme agenten som etter hva jeg har fått med meg sa at NUFC måtte ut med 10 mill pound for han. Nå har NUFC omgått denne agenten og forhandlet frem en avtale med PSG på 6,5 mill pound. Så nå står alt på Erding selv, bare å vente å se om han vil komme..............

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5704 på: 25. Juli 2011, 15:41 »
Mannen har løpskapasitet og jobber mye. Derfor vil jeg ha ham. Han vil rett og slett lage rom for andre. Både HBA, Cabaye og Barton har gode skuddføtter, i tillegg er Maveraux og HBA hurtige. Erdnic kommer til å rive å slite i forsvaret hele kampen, hvilket vil til slutt gi rom for vår midtbane som kommer på offensive løp. I tillegg vil han være en god førsteforsvarer. Bellamy skårte ikke så mange mål, men jammen la han opp til andre ved å generelt være en pain in the ass for forsvaret..Ronny Johnsen sa vel at det var den verste spilleren hadde spilt mot: sprang hele tiden, samtidig som at kjeften gikk konstand :D

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #5705 på: 25. Juli 2011, 16:09 »
Coloccini med groin skade, visstnok!
Vi bør kjøpe inn ein stopper fort, vi har ikkje bra nok dekning.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #5706 på: 25. Juli 2011, 16:12 »
Hva er det som feiler denne klubben!? Er jo bare skader og problemer hele tiden. Får håpe at det ikke er alvorlig.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #5707 på: 25. Juli 2011, 16:22 »
Hva er det som feiler denne klubben!? Er jo bare skader og problemer hele tiden. Får håpe at det ikke er alvorlig.

Det er vel noko i det skadeforebyggande arbeidet som ikkje er som det skal vere. For dårlig kompetanse? Eg trur det. Har og særs liten tiltru til fysio-teamet vårt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5708 på: 25. Juli 2011, 16:37 »
Han skal visstnok kun ha hatt en kjenning til en skade etter kampen i går, trener derfor alternativt i dag og er usikker til kampen i morra. Ingen overraskelse at noen spillere merker det på kroppen etter å ha spilt på et så uvant underlag.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5709 på: 25. Juli 2011, 16:53 »
Da blir det Steven og hvem i forsvar? Kadar er lånt ut..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5710 på: 25. Juli 2011, 17:25 »

Erding har aldri sagt at han ikke vil spille for NUFC, men agenten hans har sagt dette. Den samme agenten som etter hva jeg har fått med meg sa at NUFC måtte ut med 10 mill pound for han. Nå har NUFC omgått denne agenten og forhandlet frem en avtale med PSG på 6,5 mill pound. Så nå står alt på Erding selv, bare å vente å se om han vil komme..............

Mener jeg leste dette et sted jeg også. Tror Erdincs agent har vært roten til mange problemer her. Ettersom agenten vistnok har prøvd å presse prissen på Erdinc oppover, så kan det jo muligens tyde på at det er klausuler i kontrakten om at x antall prosenter av overgangssum skal dryppe på spillerens agent. Når en spiller havner i Erdincs situasjon så pleier jo vanligvis agenten å være en pådriver for å få i stand en overgang...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5711 på: 25. Juli 2011, 17:27 »

Det er vel noko i det skadeforebyggande arbeidet som ikkje er som det skal vere. For dårlig kompetanse? Eg trur det. Har og særs liten tiltru til fysio-teamet vårt.
AMEN til det. Noe undertegnede begynte å mase om allerede i tiden da Roeder var manager her. Skadesituasjonen i klubben har jo til tider vært komisk, og i perioder er det jo nesten så man må regne med minst en skadet spiller pr kamp.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5712 på: 25. Juli 2011, 17:30 »
Han skal visstnok kun ha hatt en kjenning til en skade etter kampen i går, trener derfor alternativt i dag og er usikker til kampen i morra. Ingen overraskelse at noen spillere merker det på kroppen etter å ha spilt på et så uvant underlag.

Litt merklig at klubben spiller treningskamper på et slikt underlag i sesongoppkjøringen. I England er jo kunstgress høyest uvanlig, om det hele tatt finnes der, så da burde de holdt seg unna en slik gressmatte.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5713 på: 25. Juli 2011, 18:07 »
katastrofe-oppkjøring. I tillegg kommer en halv-motivert Erdinc seilende inn portene fra asyl-tilværelse i PSG. Sorry Daniel, har ikke troen  :P
If it has tits or wheels, count on problems!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #5714 på: 25. Juli 2011, 18:09 »
"Alle" banene i USA er slik