20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290913 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5625 på: 21. Juli 2011, 23:49 »
Det bør være stor takhøyde her inne og det opplever jeg også at det er. Synes diskusjonen her inne de siste ukene tidvis har vært meget opplysende og skapende. Viktig at vi kan være uenige men samtidig være venner og  til syvende og siste forenes om noe vi alle har sterke  følelser for , nemlig NUFC.

Det som kanskje er et poeng i denne diskusjonen er at vi i denne tråden skal diskutere transfers. Selve driften av klubben bør diskuteres et annet sted mener nå jeg.

Når det gjelder ambisjonsnivået så er det vel svært få her inne som mener vi skal bruke fantasi-summer. Virker som mange har begynt å skjønne at det er fornuftig med en forutsigbar økonomi som fremstår balansert og sund. Det er bra! Allikevel, det er ganske mye med NUFC som fremstår som lite profesjonelt og Flatline er ofte flink til å peke på dette. (noen ganger litt i overkant)hehe. Vi bør, mener jeg, kunne forvente at vi går inn i en sesong med et bærekraftig mannskap både når det gjelder antall, dekning og kvalitet. Slik det er nå ser alle fks at vi er svært utsatt på midtstopper-plass hvis det skulle oppstå skader. Spiss-plass er også er absolutt must å forsterke og klarer vi ikke hente inn mer kvalitet her så vitner det om inkompetanse. basta.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5626 på: 22. Juli 2011, 00:00 »
Godt innlegg! Jeg vil bare ymte frempå om at det til tider er vanskelig å ha en transfer-tråd UTEN å dra inn Mike Ashley, siden han er den som er ansvarlig for alle innkjøp og midler til rådighet. Men jeg tar poenget ditt. Enig i at det bør være litt takhøyde her inne, jeg føler at endel folk blir rimelig forbanna på meg til tider, hehe. Men om ikke annet så blir ihvertfall problemstillinger satt på dagsordenen, hadde vært litt kjedelig om alle satt og nikket i ring.

Jeg stiller et ørlite spørsmål vedr. "make or break" kommentaren til Hughie om Tottenham og Liverpool. Tolker det dithen at du mener de er i skjærsilden når det gjelder Champions league plass samt ødsling av midler på nye spillere? Jeg skulle gitt mye for å ha det problemet, luksus-problem spør du meg.
I dagens fotball er de som bruker mye penger mye mer disponert for å lykkes enn de som ikke gjør det.
Jeg sier ikke at det ikke er mulig å lykkes med en billigere modell, slik som en kombinasjon av free transfers ( som egentlig er jævlig dyre :P) og ung-gutter, det bare vanskeligere.
Mulig, men ikke sannsynlig.
Blir som å stikke på byen i henholdsvis dress og joggedress. Det er ikke totalt umulig å få med seg litt mus hjem iført sistnevnte antrekk, men jeg vil likevel holde det som en større utfordring  ;D
If it has tits or wheels, count on problems!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5627 på: 22. Juli 2011, 00:09 »
Nå fikk jeg lyst til å prøve meg ute med joggedress på lørdag  ;) haha

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5628 på: 22. Juli 2011, 00:10 »
 - Sykt comfy

- Praktisk med tanke på å få håndjagere på dansegulvet f.eks

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5629 på: 22. Juli 2011, 00:32 »
Jeg blir aldri forbanna Flatline, bare engasjert. Kanskje tidvis frustrert!  :D

Angående Tottenham og Liverpool osv. så tenker jeg på at disse må slå til for å beholde de beste spillerne eller forsvare pengebruk og uttalte ambisjoner. Ja det er kanskje et luksusproblem som vi kunne tenkt oss, men det gjør det ikke noe mindre dramatisk av den grunn for deres del.

Penger er en viktig faktor for suksess ja Flatline, men det må jo først være snakk om penger man har.

For å bruke din analogi så hjelper det lite å strø om seg med tusenlapper i baren for å få seg ei heit dame den kvelden, når man må gå brakk på damefronten i noen måneder før man har råd til en ny runde på karusellen! Verste fall går du på en stjernesmell så blir det barnebidrag i samme slengen! Eller kanskje like kjipt, Owina blir med deg hjem og viser seg å være tidenes luremus! :) Høvler heller over bra damer regelmessig enn å ha meg en natt med ei heit dame for så å sitte hjemme alene å se på andre ha seg med heite damer på skjerm i noen måneder!    :P

Føler ikke det er helt joggebuksenivå på Newcastle heller for å være ærlig. Jeans og T-skjorte kanskje?  :)

Forøvrig så stiller jeg spørsmålstegn ved din måte å dra damer på hvis den er så avhengig av pengebruken din.  ;)

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5630 på: 22. Juli 2011, 04:51 »
Jeg driter i hva som har blitt sagt og hva som er unnskyldningene, men jeg er i likhet med andre dritt lei å kun lese drittslenging og sarkastiske kommentarer om klubben min her nå. Kan dere som kun kommer med negativt piss om klubben holde kjeft i et par uker, så jeg slipper å bli deprimert hver gang jeg leser på dette forumet? Greit at det er motforestillinginger til Ashelys styre, jeg er ikke fan jeg heller, men jeg er faen meg dritt lei å lese det samme pisset på hver eneste jævla side nå. Point taken. Vi trenger ikke teskjeer.

(Ja, jeg er glad i en diskusjon, men ikke når jeg får samme pipe hver jævla dag jeg vil diskutere)

(Og ja, jeg har tatt meg et par jævla øl nå)
« Siste redigering: 22. Juli 2011, 04:59 av PhilippeA. »
Oscillons From The Anti-Sun

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5631 på: 22. Juli 2011, 10:44 »
Dont let the door hit y... neida :P

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5632 på: 22. Juli 2011, 11:12 »
Jeg driter i hva som har blitt sagt og hva som er unnskyldningene, men jeg er i likhet med andre dritt lei å kun lese drittslenging og sarkastiske kommentarer om klubben min her nå. Kan dere som kun kommer med negativt piss om klubben holde kjeft i et par uker, så jeg slipper å bli deprimert hver gang jeg leser på dette forumet? Greit at det er motforestillinginger til Ashelys styre, jeg er ikke fan jeg heller, men jeg er faen meg dritt lei å lese det samme pisset på hver eneste jævla side nå. Point taken. Vi trenger ikke teskjeer.

(Ja, jeg er glad i en diskusjon, men ikke når jeg får samme pipe hver jævla dag jeg vil diskutere)

(Og ja, jeg har tatt meg et par jævla øl nå)

« Siste redigering: I dag kl. 04:59 av PhilippeA. »

;D

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5633 på: 22. Juli 2011, 11:32 »
Signerer innlegget til PhilippeA - selv om jeg er kliss edru.

Transfertråden pleier å være lyspunktet om sommeren, der en kan lese om rykter og ønsker fra andre deltakere på forumet. Det er strengt tatt ganske unødvendig å spamme side opp og side ned med hvor jævla gjerrige gutta i ledelsen er - og hvor bedradd supporterene blir. Skulle ønske det var mer fokus på fremtiden og spillerkjøp. Det går helt sikkert an å ha en egen tråd på hvorvidt Mike Ashley har putta Carrol pengene i lomma eller ei, da det tydeligvis flere av oss som ikke orker å være engasjert i den diskusjonen lengre.
« Siste redigering: 22. Juli 2011, 11:34 av Sigurd »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5634 på: 22. Juli 2011, 11:49 »
Problemet her er jo at vi mangler potensielle signerigner å diskutere.  :P ;)

Poenget med quotingen av Phillips innlegg var at jeg syns innrømmelsen om øl samt tdspunktet for siste redigering var litt morro.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5635 på: 22. Juli 2011, 12:00 »
Problemet her er jo at vi mangler potensielle signerigner å diskutere.  :P ;)

Poenget med quotingen av Phillips innlegg var at jeg syns innrømmelsen om øl samt tdspunktet for siste redigering var litt morro.

Transfer-tråden hadde vel vært rimelig tom i så fall ja.. :P

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5636 på: 22. Juli 2011, 14:46 »
11:34  News: Chelsea manager Andre Villas-Boas does not think he needs to sign a new striker, despite reports he has bid for Romelu Lukaku.

Da er vel det bare til å glemme Sturridge igjen, om ikke DS krever spilletid og vil vekk/lånes ut.

Ellers så er jo dette en spiss å snuse på: http://www.skysports.com/story/0,19528,11676_7055125,00.html
« Siste redigering: 22. Juli 2011, 14:48 av Thomas Beckheim »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5637 på: 22. Juli 2011, 18:56 »
Newcastle har i dag vært i møte med PSG's direktør Leonardo ang. Mevlut Erding.

http://www.footmercato.net/ligue1/transferts/info-fm-psg-leonardo-a-rendez-vous-avec-newcastle-pour-mevlut-erding_70245

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #5638 på: 22. Juli 2011, 19:54 »
Newcastle har i dag vært i møte med PSG's direktør Leonardo ang. Mevlut Erding.

http://www.footmercato.net/ligue1/transferts/info-fm-psg-leonardo-a-rendez-vous-avec-newcastle-pour-mevlut-erding_70245

Mente å lese et sted at Erding skulle gi sitt endelige svar iløpe av dagen. Kanskje vi får en bekreftelse på dette i morgen....?

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5639 på: 22. Juli 2011, 20:34 »
Får vi ikke Erding, så håper eg litt på at vi kaprer PSG`s forsøk på å hente Taarabt  :P
Ung, hurtig, driblesterk og målfarlig midtbanespiller! Hadde ikke sagt nei takk..

For vi trenger 1spiss, 1(offensiv) midtbanemann og 1høyreback/midtstopper, minst!

Hadde heller ikke vært meg imot om nufc kaprer Villa`s forsøk på å hente Zoggy!