20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5430 på: 17. Juli 2011, 12:26 »
Lurer på hva hvordan dette overgangsvinduet hadde sett ut uten salget av Carroll jeg...

Jeg mumlet om det samme for en måneds tid siden, da fikk jeg "kronidiot" slengt i trynet : - (
Hæ? Det var vel strengt tatt Erding vi snakket om den gangen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5431 på: 17. Juli 2011, 12:30 »
Merker jeg ikke helt klarer å se for meg at Sturridge kommer :-\ Hadde bare vært for godt til å være sant!

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5432 på: 17. Juli 2011, 12:37 »
Men hvorfor lån først. Hadde vært deilig solgt Smith , fått inn han forrest unggutten. Solgt best, ameobi fått inn sturridge og long. Solgt Jonas fått inn zoggy. Solgt xisco fått inn talent.

E d noke i veien med deg?? begynne å bli litt for mykje nye då trur du ikkje??

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5433 på: 17. Juli 2011, 12:49 »
Lurer på hva hvordan dette overgangsvinduet hadde sett ut uten salget av Carroll jeg...

Jeg mumlet om det samme for en måneds tid siden, da fikk jeg "kronidiot" slengt i trynet : - (
Hæ? Det var vel strengt tatt Erding vi snakket om den gangen.

Ah, sorry. Blanda visst sammen ting.
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5434 på: 17. Juli 2011, 12:50 »
Although there is some money in the kitty for a striker Mike Ashley has told boss Alan Pardew that he must sell to fund further purchases.

;D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5435 på: 17. Juli 2011, 12:59 »
Although there is some money in the kitty for a striker Mike Ashley has told boss Alan Pardew that he must sell to fund further purchases.

;D

Forhåpentligvis betyr det at hvis vi klarer å kvitte oss med Smith og Xisco, så vil vi gå for å låne m opsjon/kjøpe Sturridge..Det sier seg selv at det kan bli vanskelig å hente en allerede godt lønnet Sturridge når klubben bruker over £100 000 i uka på to spillere som ikke tilfører noe som helst på banen. Dessverre tror ikke Smith og Xisco forsvinner. De er alt for dårlige ifht lønnen de krever.
« Siste redigering: 17. Juli 2011, 13:01 av InspectorC »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5436 på: 17. Juli 2011, 13:07 »

;D

Forhåpentligvis betyr det at hvis vi klarer å kvitte oss med Smith og Xisco, så vil vi gå for å låne m opsjon/kjøpe Sturridge..Det sier seg selv at det kan bli vanskelig å hente en allerede godt lønnet Sturridge når klubben bruker over £100 000 i uka på to spillere som ikke tilfører noe som helst på banen. Dessverre tror ikke Smith og Xisco forsvinner. De er alt for dårlige ifht lønnen de krever.

Smith, Xisco, Ameobi, Lovenkrands, Harper, Raylor and Perch er alle spillere som burde sparkes på huet og ræva ut, heldigvis går kontraktene til 4 av disse ut neste år. Men jo før vi blir kvitt de, jo bedre.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5437 på: 17. Juli 2011, 13:11 »
Det er mindre viktig å kvitte seg med Løven og Perch. Disse tjener nesten ingenting. Løven er en spiller som er kjekk å ha i bakhånd og som allerede har bevist at han fungerer utmerket mot de svakeste lagene. Han kan f.eks starte på hjemmebane mot disse. Ergo får vi hvilt våre nøkkelspillere. Jeg tror ikke BA f.eks tåler å spille hver kamp. Vi må nemlig rotere om vi skal unngå skader på nøkkelspillere og dermed sikre oss en mulighet for europa. Det er spillere som tjener utrolig godt, men som bidrar til null og niks på banen som MÅ ut. Dvs Smith (60 i uka) og Xisco (50 i uka).

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5438 på: 17. Juli 2011, 13:19 »
Toon: Kanskje fordi Chelsea krever 20mill pund?  ::)

Flatline/Thomas: Leser folk virkleg ikkje? Det står at me får peng til spiss og ein back, mens andre plasser må Pardew selge unna nokon av dei med høg lønn som t.d Xisco, Smith osv. Sidan nye innkjøp utan salg vil bidra til eit enndå større lønningsbusjett.

Så du tror sturridge blir billigere om han blir en hit i newcastle? Låner vi nå md opsjon tipper jeg summen vil ligge rundt 15-20 mill pund uansett. Jeg vil gjerne kjøpe han. perfekt erstatter for carroll.trøye nr 9!!

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #5439 på: 17. Juli 2011, 13:20 »
Helt enig med tenke på lønninger. Xisco og smith er jo fullstendig meningsløse å ha på lønningslista, når de ikke er noen førstevalg og tjener bedre enn de aller fleste.
Men hvordan kvitte seg med så godt betalte spillere? Ikke vil de bryte den lukurative kontrakten, ikke vil noen andre klubber tilby det de nå har i lønn.... akk.... hvor lenge må vi se smudge holde igjen midtbanen og slå støttepasninger for 500.000 kroner i uka..
Twitter: @Matserazzi

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5440 på: 17. Juli 2011, 13:22 »
Men hvorfor lån først. Hadde vært deilig solgt Smith , fått inn han forrest unggutten. Solgt best, ameobi fått inn sturridge og long. Solgt Jonas fått inn zoggy. Solgt xisco fått inn talent.

for mange nye?? smith,xisco,best er jo bare squard spillere. ikke farlig bytte ut de. bare bra det. få inn yngre,mer sultne og ikke minst mindre lønna spillere. bytte jonas med zoggy hadde jeg gjort 10 av 10 ganger, uten tvil. ameobi kan gått bli som back up men får vi long mot han hadde jeg ikke nølet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5441 på: 17. Juli 2011, 13:26 »
Smith og Xisco må ut, resten av er greie å beholde som backup  :) (tros det skal bli godt å bli kvitt Løven)

Løven er begrenset, men han klarte å skåre med West Ham, Birmingham og Wolves og spilte godt mot Wigan. Han var mao. med å sikre oss vitale poeng mot bunnlagene. Uten seier i disse kampene ville vi rykka ned. Ergo klarte mannen som kom gratis og kanskje tjener maksimalt 10 000 i uka å gjøre noe verken Owen (£130) Viduka (50-60) eller Martins (70-80) gjorde, å skåre mot bunnlagene og sikre laget videre pl-status. I tillegg var han med å skyte oss tilbake i PL.  Derfor skjønner jeg ikke så mye den fiendtligheten enkelte viser overfor Løven. Mannen har gitt oss mye valuta for pengene, er profesjonell, er lavt lønnet og vil sannsynligvis også i fremtiden være fornøyd med å være squadplayer. Det viktig å ha også slike spillere i laget mener jeg.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5442 på: 17. Juli 2011, 13:29 »
Problemet er at Løven har vært mer enn en backup-spiller i lange perioder, og det er han ikke god nok til. Derfor har han fått dette "hatet" fra mange. Selvfølgelig ikke hans skyld at vi ikke har bedre spisser, men det er alikevel spillerne på banen som ikke presterer som vil få skylden uansett.

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5443 på: 17. Juli 2011, 13:37 »
Fatter ikke hvor folk får ifra at Ba er skadeutsatt, gutten har hele sin karriære spillt alle kamper han kan for etthvert lag han har vært på. De eneste gangene han har vært benket har vært fordi han ikke var førstevalget.

Ba har alle de rette forutsetningene til å lykkes i EPL noe vi så i west ham. Er glad det er penger til en spiss til i kassa. Og er enig med Ashley angående sell before you buy. Får smith, xisco, raylor, perch, barton tjener nok til å kunne lønne minst 3 om ikke 4 spillere av klassen ben arfa og tiote ifølge vår lønns politikk.

Hadde vi hentet slike spillere fra henholdsvis frankrike eller nederland hadde vi lett fått spillere som er mye, mye bedre på en mye lavere lønn. Kanskje sett bortifra barton men han kunne nok blitt erstattet han og. Er ingen fan av han selv.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5444 på: 17. Juli 2011, 13:44 »

for mange nye?? smith,xisco,best er jo bare squard spillere. ikke farlig bytte ut de. bare bra det. få inn yngre,mer sultne og ikke minst mindre lønna spillere. bytte jonas med zoggy hadde jeg gjort 10 av 10 ganger, uten tvil. ameobi kan gått bli som back up men får vi long mot han hadde jeg ikke nølet.

Er bare totalt i mot og skifte ut mange på en gang. er enig i at dei du nevner her bortsett fra jonas og ameobi ikkje bidra på bana. men smith trur eg e en utrulig viktig mann i garderoben. og sånne spillera er vel så viktig og ha som et talent på benken.....å kvitte seg med alle sånne smith typa på en gang er meget skummelt. veit endå ikkje om barton forsvinner. og har allerede mista nolan.