20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291576 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5415 på: 17. Juli 2011, 00:48 »
Hargreaves?

Upson, Parker eller Konchesky... Snakkes folkens, Gothia og Dana here I come :D

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5416 på: 17. Juli 2011, 04:46 »
Fredd, hva med og lese noe før du poster? Hva jo netopp noen som postet akk dt samme ;)
Joey Barton 7

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5417 på: 17. Juli 2011, 04:53 »
Hargreaves?

Upson, Parker eller Konchesky... Snakkes folkens, Gothia og Dana here I come :D

Hadde jo ikke sagt nei til noen av dem, egentlig. Upson rimelig bra som en av fire stoppere for oss. Konchesky var tross alt brukbar i Fulham før han gikk til pool. Kunne vært verdt en liten risk. Parker trenger ingen videre argumenter, klassespiller.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5418 på: 17. Juli 2011, 09:56 »
Den nye spissen vi er linket til er visstnok Daniel Sturridge på lån! ;)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #5419 på: 17. Juli 2011, 10:16 »
Sturridge på lån med opsjon, ja takk!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5420 på: 17. Juli 2011, 10:27 »
Sturridge på lån med opsjon, ja takk!

Einig!!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5421 på: 17. Juli 2011, 10:40 »
Den nye spissen vi er linket til er visstnok Daniel Sturridge på lån! ;)

Kjelde?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5422 på: 17. Juli 2011, 11:17 »
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5423 på: 17. Juli 2011, 11:17 »
Although there is some money in the kitty for a striker Mike Ashley has told boss Alan Pardew that he must sell to fund further purchases.

For en type >:(

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5424 på: 17. Juli 2011, 11:19 »
Danny Wellbeck også på radaren?

Wellbeck og Sturridge er vel omtrent det beste vi kan få tak i - i mine øyne.

Fantastiske nyheter hvis sant. Litt eddik i glasset av nyheten om at Ashley kniper på pengesekken, men dette har jeg sagt lenge :P

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5425 på: 17. Juli 2011, 11:47 »
Men hvorfor lån først. Hadde vært deilig solgt Smith , fått inn han forrest unggutten. Solgt best, ameobi fått inn sturridge og long. Solgt Jonas fått inn zoggy. Solgt xisco fått inn talent.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5426 på: 17. Juli 2011, 11:51 »
Dere glemte å sitere dette fra sundaysunartikkelen: "That has limited their ability to land one of three Continental targets being considered and the club now believe a season-long loan move with an option to buy built in might represent a more cash conscious solution to their striker search.

That means Sturridge, a player Pardew has consistently pushed for, is back on the agenda in a development that will delight Toon supporters."

Dette kan tolkes på to måter. At vi låne en kontinentalspiss med opsjon, eller/og at vi går for Sturridge med opsjon på kjøp. Hele vinduet står og faller egentlig på denne avtalen. Klarer vi ikke å få tak i en god spiss har dette vært et middels vindu: Maveraux, Ba og Cabaye er gode spillere, men det er spisser vi trenger mest av alt. Signerer vi Sturridge vil dette gå fra å være et middels til et fantastisk transfervindu. Får vi i tillegg inn Mbenge for Enrique kommer jeg til å få astronomiske forventinger til kommende sesong.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5427 på: 17. Juli 2011, 12:16 »
Lurer på hva hvordan dette overgangsvinduet hadde sett ut uten salget av Carroll jeg...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5428 på: 17. Juli 2011, 12:18 »
Jeg er - i likhet med InspectorC - fornøyd med signeringene, samtidig er det ganske åpenbart at vi gambler høyt dette vinduet.  Marveaux har en skadehistorikk på linje med en 80-årig kvinnelig revmatiker, Ben arfa er i stor grad et spørsmålstegn grunnet skaden ( selv om jeg tror han kommer tilbake). Demba ba har jo gelèknær, Abeid har ikke spilt førstelagsfotball - selv i frankrike. Cabaye virker lovende, men det er jo dette med å takle Premier league nivået da.

Vi har signert potensiellt gode spillere dette vinduet, men det er en grunn til at de var gratis.¨
Jeg er veldig positiv til at Ashley prøver å trimme lønningskostnadene, ut med daukjøttet, for all del.
Men når han nå sier at vi ikke signerer noe mer enn en spiss og en back før vi har blitt kvitt flere spillere, forsterker dette bare mitt inntrykk av at Ashley forholder seg til forsterkninger Ad hoc. Førsteprioriteringen virker å skjære ned på utgifter, deretter se hva man trenger. Skulle ønske det var omvendt.

On-topic: Sturridge - med eller uten option to buy - er i mine øyne fantastisk either way. Snøball-effekten av å ha han på topp kan være stor - selv om vi mister han etter sesongen. Skyter han oss inn i Europaleague finner vi en erstatter til han neste sommer :)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5429 på: 17. Juli 2011, 12:19 »
Lurer på hva hvordan dette overgangsvinduet hadde sett ut uten salget av Carroll jeg...

Jeg mumlet om det samme for en måneds tid siden, da fikk jeg "kronidiot" slengt i trynet : - (