20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291479 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5400 på: 16. Juli 2011, 13:48 »
Skal ikke slakte han helt enda, men om nå Enrique blir solgt og Ashley ikke henter inn (kvalitet) på ny venstre back og en ny spiss kommer jeg til å joine hylekoret i Newcastle som vil ha han vekk.

Uansett om MA henter en ny forsterkning til Enrique eller ikke vil du vel ha vekk MA?

Jeg vil fortsatt ha vekk MA om han henter 4 nye spillere og alle er bra.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5401 på: 16. Juli 2011, 14:40 »
2 spelarar skada etter kampen i går. Danny Guthrie og Ferguson. Eg håpar Pardew ser at mi treng å få inn 3-4 spelarar til.
Pardew har nok sett det for lenge siden. Værre med de som sitter på pengesekken.

De får et alvorlig forklaringsproblem om det ikke blir brukt betydlig mer midler til transfers enn hva de har gjort hittil. Sånn sett skal vi fremdeles ha omtrent 35 mill pund å bruke siden salget av Nolan og kjøpet av Cabaye så og si utlignet verandre.
Jeg kjøper heller ikke at disse summene skal dekke alle slags mulige utgifter klubben har da de også har andre inntektsgilder som skal gjøre at klubben går sin gang økonomisk.

Derfor, som jeg har sagt hele tiden forventer jeg og tror jeg at vi får se ihvertfall 2 signeringer til, men gjerne 3 og kansje 4 også. Kommer an på hvor mange av de viktige spillerne som blir "skippet" ut, som f.eks. Enrique og Barton.

Ikke glem de "enorme" summene som var involvert i signeringene av Demba Ba og Marveaux da  ;D
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5402 på: 16. Juli 2011, 14:45 »
Ble aldri sagt at han skulle spytte inn £20m til spillere hver sesong.

Nei han sa vel noe sånt som:

?I was always prepared to bank roll Newcastle up to the tune of £20 million per year? That was my bargain. I would make the club solvent. I would make it a going concern. I would pour up to £20 million a year into the club and not expect anything back?.

Det kan jo tolkes på mange måter, i likhet med utsagnene rundt de 350 millionene for Carroll.
Man aner jo et mønster som danner seg når 99% av alle utsagn er såpass tvetydige...

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5403 på: 16. Juli 2011, 14:56 »
Korleis blei d med lewis mcGugan ( litt usikker på kordan d skrives) la vi inn bud elr var d bare rykte som gjekk????

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5404 på: 16. Juli 2011, 17:41 »
Tror vi bydde 1.5 mp for han.

Skulle gjerne sett at vi hentet han. Syk skuddfot!

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5405 på: 16. Juli 2011, 18:05 »
Ok. Ja har sett noke klipp på youtube av han. Ser meget bra ut der:) sjøl om en ikkje ska ta helt pga av en youtube film då men:p

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5406 på: 16. Juli 2011, 18:12 »
Han hadde 13 mål og 15 assist i ligan forrige sesong. Til sammenlikning hadde toppscorerene våres Nolan og Carroll 17 mål i ligaen da vi var i CCC.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5407 på: 16. Juli 2011, 18:50 »
Såpass ja. Slett ikkje verst stats d der:) satse på han flytta te nordøst då:) bytte han med smith kansje:)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5408 på: 16. Juli 2011, 20:09 »
Ble aldri sagt at han skulle spytte inn £20m til spillere hver sesong.

Nei han sa vel noe sånt som:

?I was always prepared to bank roll Newcastle up to the tune of £20 million per year? That was my bargain. I would make the club solvent. I would make it a going concern. I would pour up to £20 million a year into the club and not expect anything back?.

Det kan jo tolkes på mange måter, i likhet med utsagnene rundt de 350 millionene for Carroll.
Man aner jo et mønster som danner seg når 99% av alle utsagn er såpass tvetydige...

Synes ikke det er så mange måter å tolke dette på om det er tilfelle at Ashley har sagt dette. Han er forberedt å legge i underkant av 200m i klubben årlig slik at den er solvent. Og det uten noen forventning om å få disse tilbake. Så kan vi diskutere hvorvidt dette er investert eller ikke. Det vi vet under forutsetningen av at han har gitt et rentefritt lån på £130m er at dette vil si en investering på ca. £156m om vi regner at han normalt hadde fått en heller dårlig lånerente på 5% et annet sted.

Dette blir vel rett i underkant av £40m årlig som han foreløpig har lagt i driften, så får vi se hvor mye han forventer av dette i retur, og mer sentralt, når han vil ha pengene. Regner vi med investeringskostnaden har klubben så langt konstituert en investering på ca. £290m noe som nærmer seg halvparten av Ashley sin totale formue som skal være på rundt £700m (tror jeg).  ;)

Ganske sprekt egentlig, men forventer helt klart at klubben investerer mer i overgangsmarkedet uavhengig av om disse overgangene så langt har kostet klubben £2-3m eller langt mer. Det er spillermassen som er avgjørende for meg, og det er tynt besatt flere steder enda.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5409 på: 16. Juli 2011, 21:46 »
Skal ikke slakte han helt enda, men om nå Enrique blir solgt og Ashley ikke henter inn (kvalitet) på ny venstre back og en ny spiss kommer jeg til å joine hylekoret i Newcastle som vil ha han vekk.

Uansett om MA henter en ny forsterkning til Enrique eller ikke vil du vel ha vekk MA?

Jeg vil fortsatt ha vekk MA om han henter 4 nye spillere og alle er bra.

Spørsmålet du bør stille er: Hvilke alternativ er det som er bedre enn MA? Han har gjort en bråte av feil. Noen var en konsekvens av Fat Freds vanstyre, og andre tabber (som å ansette Wise) må ha han ta på sin egen kappe. Men klubben går i en retning jeg liker. Vi har flere meget gode spillere. Han har satt et lønnstak som jeg støtter. Fotballønningene har tatt fullstendig av og er med å presse billettprisene opp og dermed engelskmenn vekk fra kampene.  Jeg vil mye heller ha MA enn en idiotisk sheik som kun vil bruke klubben som sin egen penisforlenger. Ei vil jeg  ha en amerikansk investor som kjøper opp NUFC gjennom å ta opp lån med sikkerhet i klubben.

Det er kommende sesong som er make or break for både Pards og MA. Er vi heldige med skader og at spillere slår til, tror jeg godt vi kan kjempe om Europa. Det er fortsatt en del tid igjen av transfervinduet. Er rimelig sikker på at Mbenge kommer inn dørene kjapt når Enrique selges. Håper bare vi får inn en god spiss til. Da kan kommende sesong bli spennende. Jeg velger derfor å vente med klagingen og heller konsentrere meg om de positive som faktisk har skjedd.
« Siste redigering: 17. Juli 2011, 08:26 av InspectorC »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5410 på: 16. Juli 2011, 22:29 »
Jeg er kjempefornøyd med signeringene i likhet med deg InspectorC, men jeg tror dessverre ikke vi henter inn en verdig erstatter til Enrique. Tipper vi enten henter inn en Neil Taylor løsning, ingen i det hele tatt.. har liten tro på at vi henter en Premium-venstreback til 5-10 millioner =\

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5411 på: 16. Juli 2011, 22:50 »
Spennende.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5412 på: 16. Juli 2011, 23:00 »
Jeg er kjempefornøyd med signeringene i likhet med deg InspectorC, men jeg tror dessverre ikke vi henter inn en verdig erstatter til Enrique. Tipper vi enten henter inn en Neil Taylor løsning, ingen i det hele tatt.. har liten tro på at vi henter en Premium-venstreback til 5-10 millioner =\

Tja, tror vi henter inn noe bedre enn Neil Taylor hvert fall. Har jo vært linket til flere franskmenn og Pardew har sagt (selv om man ikke skal legge for mye i hans uttalelser) at man har en reserveløsning. Tipper det blir en £5-6m fransk venstreback om Enrique drar. Denne spillere er nok et stygge unna Enriques kvalitet dessverre.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5413 på: 16. Juli 2011, 23:02 »
@MsiDouglas Mark Douglas
One more #nufc plug.. They turned down the chance to sign an England international this week - details tomorrow!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5414 på: 16. Juli 2011, 23:41 »
Hargreaves?
Han kom, ble mett og dett var dett....