20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290259 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5385 på: 15. Juli 2011, 22:30 »
Liker ikke pool lenger!

Lenger? Så du likte de tidligere?  :P  ;)

Haha, egentlig ikke!  :P Men misliker de endaa mer no!  ;)

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5386 på: 15. Juli 2011, 23:39 »
Det året Liverpool havnet på andreplass ville jeg at de skulle ta tittelen foran United, Gerrard og Torres var jo on fire. Så fikk jeg mye sympati for dem året etterpå når de havnet på 7. plass, tar jeg ikke helt feil. Men etter Carroll-salget kan de brenne i helvete for min del:) Kall meg gjerne smålig, men jeg håper han ikke gjør det bra for de. Det hadde vært for vondt :p
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5387 på: 15. Juli 2011, 23:49 »
Hadde vært rått om vi kunne fått en av Arsenal-spissene som en del av dealen. De har jo flere spisser enn de har bruk for, Vela tror jeg nok jeg hadde tålt å se i NUFC, Bendtner likeså ;D

Men det er vel heller tvilsomt... :-\

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #5388 på: 15. Juli 2011, 23:58 »
Hadde vært fornøyd med £8 for Enrique.
Det var da VELDIG billig også da! :P

Hadde han var britisk så hadde Liverpool byd 20 for han  :P

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #5389 på: 16. Juli 2011, 00:27 »
Liverpool er (var) andrelaget mitt, da jeg bestandig har hatt sansen for dem, men det snudde gradvis fra det året jeg bodde i byen (2001/2). Den gang var det iallfall ikke særlig stemning på Anfield. MYE bedre på Goodison.
Etter Carroll salget mistet jeg enda mer sansen, og hvis Oksen vår forsvinner til dem også, da blir jeg møkk lei hele gjengen. Trodde det var Tott Hott som var ute etter våre spillere...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #5390 på: 16. Juli 2011, 01:52 »

Hehe. £8 er ganske lite, men £8millioner derimot ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #5391 på: 16. Juli 2011, 08:41 »

Hehe. £8 er ganske lite, men £8millioner derimot ;)

HØHØ.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5392 på: 16. Juli 2011, 10:37 »
Hva er det egentlig som tilsier at Lua Lua er klar for Premier League? Et par innhopp og et kult navn?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5393 på: 16. Juli 2011, 11:32 »
2 spelarar skada etter kampen i går. Danny Guthrie og Ferguson. Eg håpar Pardew ser at mi treng å få inn 3-4 spelarar til.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5394 på: 16. Juli 2011, 11:34 »
2 spelarar skada etter kampen i går. Danny Guthrie og Ferguson. Eg håpar Pardew ser at mi treng å få inn 3-4 spelarar til.
Pardew har nok sett det for lenge siden. Værre med de som sitter på pengesekken.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5395 på: 16. Juli 2011, 12:04 »

Har aldri sett Liverpool by SÅ lavt for en engelsk spiller! :eek:

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5396 på: 16. Juli 2011, 12:49 »
Pardew har nok sett det for lenge siden. Værre med de som sitter på pengesekken.

De får et alvorlig forklaringsproblem om det ikke blir brukt betydlig mer midler til transfers enn hva de har gjort hittil. Sånn sett skal vi fremdeles ha omtrent 35 mill pund å bruke siden salget av Nolan og kjøpet av Cabaye så og si utlignet verandre.
Jeg kjøper heller ikke at disse summene skal dekke alle slags mulige utgifter klubben har da de også har andre inntektsgilder som skal gjøre at klubben går sin gang økonomisk.

Derfor, som jeg har sagt hele tiden forventer jeg og tror jeg at vi får se ihvertfall 2 signeringer til, men gjerne 3 og kansje 4 også. Kommer an på hvor mange av de viktige spillerne som blir "skippet" ut, som f.eks. Enrique og Barton.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5397 på: 16. Juli 2011, 13:21 »
Ikke noe dårlig lån for Lua Lua det, får spille sammen med kluben han rykket opp med i en høyere divisjon. dessverre er jeg redd for at han nok føler mer for Brighton enn oss nå, han ønsket jo en permanent overgang ifølge skysports tidlig i vinduet :-\

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5398 på: 16. Juli 2011, 13:39 »
Da det stormet som værst under Mike Ashley og da han han kom med en lang pressemelding mener jeg han sa at intensjonen var å gi £ 20 millioner pund i året til anskaffelse av spillere.

Ut i fra at Nolan er solgt for røfflig det samme som Cabaye har kostet + at lønnen til Campbell, Kuqi er vekke så biter jeg ikke helt på det her med at agenter skal ha så mye penger for disse bosman spillerene. Kanskje 2-3 mill. pund for de 3 som er hentet inn til sammen.

Skal ikke slakte han helt enda, men om nå Enrique blir solgt og Ashley ikke henter inn (kvalitet) på ny venstre back og en ny spiss kommer jeg til å joine hylekoret i Newcastle som vil ha han vekk.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5399 på: 16. Juli 2011, 13:46 »
Ble aldri sagt at han skulle spytte inn £20m til spillere hver sesong.