20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290957 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5205 på: 11. Juli 2011, 01:31 »
Da er vi grusomt dårlig besatt på topp, for å si det slik.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5206 på: 11. Juli 2011, 01:35 »
Fortsatt bedre enn forrige sesong, men ser selvfølgelig helst at vi skaffer oss enda litt mer slagkraft...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5207 på: 11. Juli 2011, 01:47 »
helt greit at vi selger han, han har utvilsomt talentet, men hodet er ikke på rett plass. Mer opptatt av å være ganXXta enn å bli en god spiss.. forhåpentligvis frigjør dette noen millioner så Ashley påspanderer oss et nytt talent :)
If it has tits or wheels, count on problems!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5208 på: 11. Juli 2011, 01:58 »
helt greit at vi selger han, han har utvilsomt talentet, men hodet er ikke på rett plass. Mer opptatt av å være ganXXta enn å bli en god spiss.. forhåpentligvis frigjør dette noen millioner så Ashley påspanderer oss et nytt talent :)

Han er 19 år og besitter en god del potensiale. Helt klart uferdig pr. dags, men jeg synes vi skulle hatt litt mer tålmodighet med gutten. Et lån ville vært å foretrekke. Andy Carroll hadde riktignok et høyere nivå på samme alder, og oppnådd bedre resultater, men i hans tilfelle var det også en case om å få hodet på riktig plass før han var klar til å spille ut potensialet sitt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5209 på: 11. Juli 2011, 02:04 »

Han er 19 år og besitter en god del potensiale. Helt klart uferdig pr. dags, men jeg synes vi skulle hatt litt mer tålmodighet med gutten. Et lån ville vært å foretrekke. Andy Carroll hadde riktignok et høyere nivå på samme alder, og oppnådd bedre resultater, men i hans tilfelle var det også en case om å få hodet på riktig plass før han var klar til å spille ut potensialet sitt.

Hvis vi fikk et par millioner for han, er det i mine øyne greit. Fikk vi typ 500k - 1 million er det poengløst, bedre å ha han som squad player..
Helt enig i at han har et stort potensiale, men han står med 2 mål på 49 kamper.. forhåpentligvis får han en ny vår i blackpool, de er et herlig lag, og jeg unner tross alt Nile en fin karriere til tross for at han ikke slo igjennom hos oss. Han kommer ikke til å få nok spilletid her, så ideelt sett ville et lån vært bedre for oss, på den annen side - dette er bedre for han.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5210 på: 11. Juli 2011, 02:24 »
Skrev feil, han er faktisk blitt 20 år. Uansett, poenget mitt er at han fortsatt er såpass ung at vi fint burde hatt litt mer tålmodighet med han. Han viste forrige sesong at han kunne komme inn å sette preg på kamper. F.eks 4-4 kampen mot Arsenal var han veldig sentral, mens han også skal ha sin del av æren for at han terroriserte Liverpool sitt forsvar da vi vant 3-1. Jeg tror han kan bli veldig bra med de rette forholdene til rette. Om han vil slå til et annet sted eller ville gjort det hos oss er ikke gitt, da jeg ser på det som litt bingo hvorvidt han virkelig blir en toppspiller.

Edit. Kan legge til at jeg pålangt nær mener det er noe stort problem short-term, da han ikke er riktig der enda.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5211 på: 11. Juli 2011, 07:45 »
Jeg tror at klubben, Pardew, Carver og resten av apparatet rundt laget har vært særdeles tålmodige med Ranger, men at den har tatt slutt når han ikke har vist særlig tegn til bedring igjennom en hel sesong. Han kan ikke skylde på manglende tillit da han har fått sine muligheter både fra benken og fra start de 2 siste sesongene. Enkelte gode innhopp har han hatt, men de er klart i undertall. At Nile Ranger nå blir skviset ut av klubben tror jeg ene og alene er hans skyld.

Pardew er jo kjent for å gi de unge tillit fra sine tidligere klubber. Det synes jeg han har vist litt av i NUFC den korte tiden han har vært der også. Så jeg frykter ikke for de yngre spillerne selv om Ranger nå blir solgt, tvert imot.

Nivået i PL og alle andre ligaer er jo blitt særdeles høyt. Det holder ikke lengre for unge spillere å ha talentet inne. Nå må de også ha særdeles gode holdninger og tenke på alt fra hva de putter i seg på fritiden til hva de gjør på treningsfeltet, samt litt flaks, om de virkelig ønsker å spille med de aller beste. Om Ranger har talentet inne, så tror jeg han mangler resten. Derfor tror jeg det vil være bra for Ranger å få bytte klubb, starte på nytt et annet sted.

Litt typisk at det er Blackpool som henter han. De har akkurat fått en del cash for Adam og har derfor penger å bruke. Tipper NUFC fikk/får mellom 1,5 og 2,5 mill pund for Ranger.

Med Best også linket til andre klubber trenger NUFC ihvertfall 1 spiss til i dette transfer vinduet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5212 på: 11. Juli 2011, 08:48 »
Holloway er jo en liten Gudfar i Blackpool også da. Blir spennende å se om Ranger får tillit i Blackpool og hva han eventuelt kan oppnå neste sesong. Litt synd å slippe han, men det var vanskelig å se at karrieren hans bevegde seg i riktig retning i Newcastle -dessverre.

Kan dessverre heller ikke se for meg at akkurat dette salget genererer de helt store beløpene og putte i transferpotten akkurat, men det er jo lov å håpe.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5213 på: 11. Juli 2011, 11:29 »
Ryktes at Swansea byr £1,5 mil. for Routledge. Kanskje det blir tungen på vektskålen som gjør at de slipper Neill Taylor motsatt vei?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5214 på: 11. Juli 2011, 11:37 »
Stoke har blitt enige om 6 millioner for Carlton Cole...takk gud for det, da blir ikke vi fristet til å gjøre noe dumt.. latterlig pris.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3687216/Liverpool-and-Aston-Villa-will-have-to-fork-out-20million-for-Charles-NZogbia.html

Haha, jeg er speechless..
« Siste redigering: 11. Juli 2011, 11:39 av Flatline »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5215 på: 11. Juli 2011, 11:48 »
Synes det er synd at Ranger drar. Jeg satt alltid med følelsen av at det bare var det første PL-målet som manglet, og hvis han fikk det så kom det til å løsne :-\ Skal bli spennende å følge han i BFC hvis han drar dit. Må jo sies å være et godt karrierevalg for hans del, da han er et stykke unna regelmesig førstelagsspill her...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5216 på: 11. Juli 2011, 11:55 »
Det blir vanskeligere å være god i blackpool nå som adam er forlatt... Blir spennende å se hvordan laget utvikler seg. Håper ikke ranger drar, og hvis han drar at vi har opsjon på han. Har han bakpå gul drakta mi.. hadde troen..
Han kom, ble mett og dett var dett....

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5217 på: 11. Juli 2011, 12:09 »
Kjøpte selv Bartontrøya for 6-7 måneder siden ,da jeg anså han for å være den som i minst grad sto i faresonen for å forlate oss. Er aldri trygt å kjøpe navn bakpå drakta med Ashley, så bare kjøp en blank en neste gang :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5218 på: 11. Juli 2011, 12:13 »
Following Pardew?s radio interview, Derek Llambias, Mike Ashley?s hard to like Managing Director told us some of the money received from the Carroll deal would be kept back for January in case we needed to spend then too.

http://www.true-faith.co.uk/tf/editorials.nsf/LookupUNID/3C3EB3E08045E7FB802578CA002750FC?OpenDocument

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5219 på: 11. Juli 2011, 12:14 »
Kjøpte selv Bartontrøya for 6-7 måneder siden ,da jeg anså han for å være den som i minst grad sto i faresonen for å forlate oss. Er aldri trygt å kjøpe navn bakpå drakta med Ashley, så bare kjøp en blank en neste gang :P

Kjøp en med Ashley bakpå. Den vil være ganske sikker. ;)