20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1293048 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5160 på: 09. Juli 2011, 10:38 »
Like greit spør  du meg..Erdinç har ikke virket overmåte keen på å komme til oss og da er det liten vits å kaste penger etter ham..on another note: drømte at Jose skrev under ny kontrakt inatt! McGugan ser unektelig spennende ut også.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5161 på: 09. Juli 2011, 10:47 »
Får håpe Josè skriv ny kontrakt, for da vil pengane som er satt til sides for ein ersatter bli frigjort til ein spiss.

Tror nok de fleste av de pengene forsvinner inn i den nye kontrakten.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5162 på: 09. Juli 2011, 10:50 »
Får håpe Josè skriv ny kontrakt, for da vil pengane som er satt til sides for ein ersatter bli frigjort til ein spiss.
Det er vel penger til den nye kontrakten som er satt til side? Penger til en erstatter vil vi jo få ved å selge Enrique.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5163 på: 09. Juli 2011, 12:53 »
Sitat
Eit lite twitter rykte om neste spiss:

toonmania1892 Newcastle United
#nufc Youssef El Arabi next!! Carr highly recomends him having watched him many times whilst scouting france.

Hadde isåfall ikke vært feil!  :)

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5164 på: 09. Juli 2011, 13:03 »
Ser at Villa trapper opp jakten på Zog, og at også Liverpool og S`land har vendt blikket sitt mot han..
(Nettavisens-ryktespalte og "Daily Mirror" som melder dette)

Er vel nå vi skal komme med en offentlig uttalelse om at Zoggy har signert for oss?  :P

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5165 på: 09. Juli 2011, 13:10 »
Komme fleire meldinger frå lokal media på at Sunderland ikkje er ute etter N`Zogbia.

Sagt det også til skysports;

Sunderland have told Sky Sports News they will not bid for Jermain Defoe or Charles N'Zogbia.
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_7029358,00.html

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #5166 på: 09. Juli 2011, 13:35 »
En av få fine saker fra Daily Mirror: I Know What We Should Do This Summer: How Newcastle fans would improve the Toon. Veldig mye opplagt (" Ditch the 'Selling club tag", "Sell expensive deadwood like James Perch, Alan Smith, Wayne Routledge, Peter Lovenkrands and the lesser-spotted Xisco" osv), men også meninger av mere interessant art ( "PSV Eindhoven's Jeremain Lens", "Malaga's young Venezuelan striker Salomon Rondon looks a fantastic player with everything in his locker.")

http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/blogs/mirror-football-blog/How-Newcastle-fans-would-improve-the-Magpies-this-summer-with-transfer-targets-tactics-and-plans-including-Gervino-Daniel-Sturridge-Hugo-Rodallega-Demba-Ba-Jeremaine-Lens-and-Adam-Johnson-plus-who-to-sell-and-sack-article744885.html
« Siste redigering: 09. Juli 2011, 13:45 av TegneserieSkjære »
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #5167 på: 09. Juli 2011, 14:32 »
Så, lite nytt medan eg har vore bortreist på ferie? :p
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5168 på: 09. Juli 2011, 17:12 »
BBC skriver at Bendtner er i samtaler med en ukjent klubb. Noen som tror det kan være oss? Har jo ikke vært sterkt linket de siste ukene, men etter hva jeg har fått med meg har ingen andre klubber heller vært det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5169 på: 09. Juli 2011, 17:17 »
Jeg blir ikke trist om det er oss, men tror vel egentlig vi er ute etter rimeligere alternativer ute på kontinentet som The Journal antyder i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5170 på: 09. Juli 2011, 17:23 »
Jeg blir ikke trist om det er oss, men tror vel egentlig vi er ute etter rimeligere alternativer ute på kontinentet som The Journal antyder i dag.

Tror nok det også er mest sannsyenlig selv, men Bendtner er fortsatt ung (88-modell) og får han tilitt i PL virker det jo som han kan score en del så virker ikke helt usannsynelig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5171 på: 09. Juli 2011, 17:42 »
Nei, jeg har vel tidligere ymtet frempå at Bendtner til en fornuftig pris vil være en meget spennende tilvekst. Har også trua på at han med tillit kan gjøre det skarpt i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5172 på: 09. Juli 2011, 18:05 »
Litt bekymret med tanke på spissjakten nå. Bare Long igjen av de mest omtalte målene som kanskje er aktuell ennå. Får vi ikke han er jeg redd klubben enten kommer til å safe med en helt OK PL-spiss eller ta en sjanse å hente en eller annen fra Sør-Amerika eller lignenede (et godt eksempel er han Velez-fyren som har vært omtalt her). Kan ikke si det var det jeg hadde i huet da sesongen var over, men krysser fingrene for Long, han tror jeg kan bli bra sammen med Ba ::)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5173 på: 09. Juli 2011, 20:50 »
Wigans eier om N'zogbia;
?We have to sell Charles N?Zogbia because he?s on the last year of his contract. We can?t keep him if a big club comes for him and he does deserve a big club because he?s that kind of quality player.

?We would love to keep him and pay him what he wants to stay with us but it?s a very difficult situation.

?He?s such a great player and we are such a small club sometimes we don?t go together.?
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/8903/7/exclusive-whelan-wigan-may-be-forced-cash-nzogbia

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5174 på: 09. Juli 2011, 22:26 »
2xriise i fulham! :) ligner aper begge to:)