20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292287 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5145 på: 08. Juli 2011, 13:42 »
Jobber med en forrest fan.. Han blir Sur bare jeg nevner et evt kjøp !
Absolutt en favoritt i forrest i følge han.
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5146 på: 08. Juli 2011, 13:44 »

Blackburn hadde vissnok fått et £4 millioner pund but avvist tidligere, så hvorfor vi byr 1.5 er litt merkelig... men vi kan jo håpe!
If it has tits or wheels, count on problems!

baerb

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5148 på: 08. Juli 2011, 14:08 »
Er ikke det Sylvain Marveaux?

baerb

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5149 på: 08. Juli 2011, 14:09 »
Er ikke det Sylvain Marveaux?

faen ja, tenkte litt feil jeg nå.. Er nok Marveaux ja ;p

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5150 på: 08. Juli 2011, 16:34 »
Ja, og fasiten er at han har gjort det godt i Frankrike, utenom fjorårets sesong.

Hvordan vil du underbygge din påstånd om at du heller vil ha denne sør-amerikaneren som har gjort en god sesong i hele sin karriere?

Når du fremstiller det på den måten, virker jo selvfølgelig Erding som et mer solid kjøp.
Men dette eselet har 12 mål på sine siste 19 kamper, og er tatt ut i argentinas landslagstropp. Han virker å ha funnet formen, mens Erding på sin side virker å ha mistet den.

Nå er jo ikke Erding mer enn 24 år, så det ville jo vært veldig rart om han ville hatt en formsvikt resten av karrieren.
Ettersom jeg har forstått så er Erding ganske lik i spillestilen til Bellamy. En arbeidsom og løpsvillig spisstype med gode tekniske ferdigheter. Det hadde vært genialt å hatt en slik spillertype rundt Ba, Ben Arfa og Cabaye. De 2 sistnevnte kan tre baller igjennom til han og Ba kan vinne i luftrommet og la Erding plukke opp 2. ballene.
Slike spillertyper er i mine øyne ganske viktige å ha. De presser ofte høyt og gjør det vanskelig for motstandere med spillende midtstoppere og holde på ballen og starte angrep dypt i banen. Det så vi jo når Bellamy var i klubben.
Det er også flere engelske klubber som har slike spillertyper i lagene sine. ManU med Rooney og ManCity med Tevez og LFC med Suarez og Chelsea med Torres er vel de beste eksemplene. De er jo riktignok noen klasser over Erding, men om han kunne blitt i nærheten av nivået Bellamy hadde i NUFC ville han vært en gullsignering, tror jeg. Om ikke Erding så en lignende spillertype.

Jeg har aldri hørt eller sett han argentineren vi ble linket til, så jeg skal ikke mene så altfor mye om han. Ganske sikkert veldig god teknikk, men ikke alltid disse spillerne er like løpsvillige. Uansett så er det nok flust av talentfulle spillere i den regionen så det kunne vært spennende å fått noen flere derfra.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5151 på: 08. Juli 2011, 17:43 »

Blackburn hadde vissnok fått et £4 millioner pund but avvist tidligere, så hvorfor vi byr 1.5 er litt merkelig... men vi kan jo håpe!

Mellomlegg i tillegg til Routledge kanskje? Håper det er noe sannhet i det. Høres ut som en spennende spiller.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #5152 på: 08. Juli 2011, 23:11 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_7028994,00.html
Burde ikke vi vært der for Caicedo iallefall?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5153 på: 08. Juli 2011, 23:16 »
Kan nok ikke konkurrere med oljepengene.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5154 på: 09. Juli 2011, 00:03 »
Æsj, det er synd hvis Caicedo glipper. Men som Daniel sier, disse russerne.... Hadde ikke skadet å sjekke hva han går for uansett. Kanskje vi kan være med å konkurrere et stykke på vei?

La oss si at Erding,Sturridge og Caicedo glipper... Hva slags andre muligheter har vi?

Jeg sitter enda med en liten hunch på at vi har sett på Nolan Roux  ;)

Jupac13

• Gjest
« Svar #5155 på: 09. Juli 2011, 03:00 »
  Mark Douglas
@MsiDouglas
Tomorrow in the Journal. A pretty definitive Erdinç update after a good chat w/ someone v.close to the deal #NUFC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5156 på: 09. Juli 2011, 03:53 »
Det høres jo ut som om at dealen da har gått til helvette, spør du meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #5157 på: 09. Juli 2011, 05:30 »
Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den.
Men jeg skjønner vist han vil være i PSG. De har sinnsykt med penger, kjøper gode spillere, har gode spillere, er stor fin europeisk by, samt han føler sikkert å at de kan kjempe i den absolutte toppen i Frankrike kommende sesong.
Vist han og tenker at han vil vise sin lojalitet ovenfor en klubb og manager som gav han tillit, selv om han hadde den dårligeste sesongen sin noensinne, hadde skikkelig nedtur forrige sesong, dette er noe han selv har sagt?
Så skjønner jeg jo han vil bli.

Roux, veldig ukjent spiller for meg. Hva med pris, hva tror du lønnen kan ligge på, hva er hans sterke/svake sider?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5159 på: 09. Juli 2011, 10:37 »
Jaja, hvis spillere ikke ønsker å komme er det bare å gå videre tvert.