20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290761 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5040 på: 07. Juli 2011, 13:11 »
Jeg snakker om spillestil, din kronidiot. Hardtarbeidene, meget løpssterk og virkelig ofrer seg for laget. Der er Tevez og Erding ganske så like.

Det kan man si om Skjelbreid og. Er han også litt à la Tevez?
If it has tits or wheels, count on problems!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5041 på: 07. Juli 2011, 13:17 »
Jeg snakker om spillestil, din kronidiot. Hardtarbeidene, meget løpssterk og virkelig ofrer seg for laget. Der er Tevez og Erding ganske så like.

Er Skjelbred spiss?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5042 på: 07. Juli 2011, 13:28 »

Er Skjelbred spiss?

Poenget er at Tevez gjør alt dette + bøtter inn en haug med mål. Tar du vekk målene sitter du igjen med en beskrivelse som passer for en haug med spillere. Det er kombinasjonen som er unik.
Erding er åpenbart ikke en spiller som skårer masse mål. Og det er det vi trenger.
Fuck me, jeg vet ikke engang hva 10 mål i gjennomsnitt i Ligue 1 tilsvarer i Premier league.
Skal man gjøre som i La Liga - en divisjon av langt høyere kvalitet - dele antall mål på tre?
If it has tits or wheels, count on problems!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5043 på: 07. Juli 2011, 13:35 »
Men hva med spissene jeg postet her om dagen da. Gyan, Odwmwingie og Adebayor. Alle har dårligere målsnitt i Frankrike enn Erding. Gjør dette de til dårlige spisser?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5044 på: 07. Juli 2011, 13:39 »
jeg synes vi skal selge Tioute også siden han satt på benken i Twente... det har ingen betydning at han var en av sesongens kjøp neste sesong. en klubb med ambisjoner kan ikke ha en benkesliter ifra nederlands fotball i første 11ern. vi betalte dessuten nesten ingenting for han! Nei Ashley er uambisiøs... hadde han ville noe med klubben hadde vi minst betalt 10 mill for tioute og minst 20 mill for en spjæling som har hatt en halv god sesong etter flere år uten å få ut potensialet sitt.

Skjærpings Ash(flatline)ley!

:'( :'( :'(
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5045 på: 07. Juli 2011, 13:41 »
Haha, det er virkelig ikke vanskelig å skjønne sammenligningen mellom Tevez og Erdinc. Begge er nok relativt like i spillestilen, men Tevez er en enda mer klinisk avslutter - derav en bedre spiss en Erdinc.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5046 på: 07. Juli 2011, 13:48 »
Newsflash: Gutter, Spisser med høy workrate vokser ikke på trær. Hvis man i tillegg har et målscorer-potensial noe Erding tydeligvis har så er det ikke sikkert det er så galt allikevel.. Carr har gjort meget gode vurderinger og jeg er for at vi fortsatt gir han tillit.

Jeg nekter å tro at vi ikke har andre planer for spisser hvis Erding" faller igjennom". Kanskje har Carr funnet noe spennende.  ;) det er lov å håpe. Carr har vært i Frankrike,Nederland og Russland i følge ryktene...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5047 på: 07. Juli 2011, 14:01 »
Tiote satt ikke på benken i Twente. Og det staves btw, T-I-O-T-E.
Synes også det er morsomt å lese folk reaksjoner om dagen, fra klaging over mye Ashley-snakk, til når det først kommer rykter fra Sky Sports forum, så kommer folk med slengbemerkninger over folk som tror på dette.

Nei, takk for meg.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5048 på: 07. Juli 2011, 14:04 »
Tiote satt ikke på benk, men han var ikke fast på laget heller.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5049 på: 07. Juli 2011, 14:05 »
Tiote hadde 27 starter og 29 kamper som innbytter i ligaen på to sesonger i Twente.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5050 på: 07. Juli 2011, 14:20 »
Og det føler jeg er VELDIG viktig å diskutere her nå.  :P ;)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5051 på: 07. Juli 2011, 14:31 »
Er på ferie i Sør-Kroatia og i går så jeg Abramovitch yacht i Dubrovnik ;D Han er her for å snakke med Modric ifølge flere medier, litt kult å se den :D

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5052 på: 07. Juli 2011, 14:33 »
Middelaldermentaliteten begynner å bli farlig høy her, nå. Lenge før vi er halvveis i transfervinduet er folk klare til å henge presten, brenne heksa og sende unga til skogs, fordi vi er utsatt for et komplott av ledelsen og at vi nå, halvveis i vinduet, egentlig bare kan konkludere med at det ikke kommer til å skje noe mer. Det har jeg nemlig funnet ut.

Kan ikke folk bare bli hakket mer tålmodige og pragmatiske? Så slipper man å irritere på seg gråstein her inne.

Ellers god sommer. Skål.
Oscillons From The Anti-Sun

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5053 på: 07. Juli 2011, 14:53 »
Evening chronicle har idag tre artikler som alle er litt interessante.
Kortversjoner:

Den første nevner litt om N'Zogbia situasjonen: det siste nå, iflg N'Zogbias representanter er at det ikke er lønnen det står på, men heller Wigans prislapp på £9 mil. For whatever it's worth, selvfølgelig!

Den andre
nevner litt om Neill Taylor og at det nå er mer eller mindere overlatt til juristene, og at Newcastle fortsatt håper å kunne hente ham. Om det blir for £1,1 mil. eller ikke, gjenstår å se, men det blir vel neppe kjempemye over den summen vil jeg anta.
Personlig så syns jeg det er bra at Newcastle ikke presses til å gå med på hva som helst her.

Den tredje
artikelen er mer eller mindere, igjen, en oppsummering av alle utgiftene som effektvit er med å spise opp "£35 mil Carroll-bløtkaka". Dog nevnes det allikevel at deler av summen er satt av til en ny venstreback i tilfelle José Enrique drar, hvor disse midlene går hen hvis han forlenger vet jeg ikke. Da gleder jeg meg heller bare over at han faktisk forlenger med Newcastle. Det nevnes også at deler av Carroll-pengene er satt av til andre overgangsmål som det jobbes med, 'with at least two other arrivels at Newcastle expected', for å sitere ordrett. Neill Taylor og en spiss muligens?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5054 på: 07. Juli 2011, 14:56 »
Erdinç har spilt 4739 minutt med ligafotball de siste to årene (ikke medberegnet overtid). Dette har resultert i 23 mål. Med andre ord et mål pr 206 minutt spilt i snitt. Ikke fantastisk, men likevel akseptabelt med mål pr. 2,3 kamper.

Ønsker meg såklart spisser av høyere nivå, men realistisk sett så ser jeg ikke helt hvor vi kan finne noe sånt. Det kan virke som om enkelte er av den oppfatning at det bare er å slenge 200 millioner på bordet så kommer det en klassespiss. Så enkelt er det selvsagt ikke, og sliter virkelig med å se spisser som holder et så høyt nivå som det etterlyses her inne, og som samtidig er aktuelle for klubben.