20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291384 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5025 på: 07. Juli 2011, 12:08 »
Tror nok det jobbes litt bak kulissene også. Det er langt i fra alt vi får høre. Det var vel ingen som ante noe som helst om at vi snuste på marvaux før han plutselig ble bekreftet signert. Troe nok det plutselig dukker opp noen flere slike signeringer som vi ikke har fått høre noe som helst om.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5026 på: 07. Juli 2011, 12:09 »
Føler meg rimelig trygg på at det kommer inn 2-3 nye spillere før overgangsvinduet stenger.

Det er jeg og sikker på. Spørsmålet er om de er store nok. Tipper vi får inn Shane Long/ en annen spiss til rundt 5 mill pund, og 2 youngsters/cheapos :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5027 på: 07. Juli 2011, 12:10 »
Tror nok det jobbes litt bak kulissene også. Det er langt i fra alt vi får høre. Det var vel ingen som ante noe som helst om at vi snuste på marvaux før han plutselig ble bekreftet signert. Troe nok det plutselig dukker opp noen flere slike signeringer som vi ikke har fått høre noe som helst om.

Håper du har rett Tveit :)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5028 på: 07. Juli 2011, 12:11 »
 'and United do not anticipate doing much business between now and the start of the season.

Den setningen referer vel kun til Long? Hvertfall slik jeg oppfattet det.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #5029 på: 07. Juli 2011, 12:26 »
Det er også slik jeg leste det.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5030 på: 07. Juli 2011, 12:27 »
'and United do not anticipate doing much business between now and the start of the season.

Det er jo uansett håpløst formulert? I BESTE fall gjelder det Long ja..

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5031 på: 07. Juli 2011, 12:30 »

Det er jo uansett håpløst formulert? I BESTE fall gjelder det Long ja..

Og, at the end of the day, så er Douglas journalist. Det er enkelt for at han å skrive at vi ikke planlegge å gjøre MASSE før sesongstart. Litt kommer vi sikkert til å gjøre, og det vil vel si 2-3 spillere. Sjølv om Douglas nok er den eg stoler mest på, så er det ofte masse synsing og lite konkret i artiklene hans.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5032 på: 07. Juli 2011, 12:32 »
Ahh... kanskje jeg som feiltolket den litt. La oss håpe det.

Det ble plutselig så oppsummerende, han paris-tyrkeren, Erdinc(?), vil ikke til Newcastle, interessen for Long har kjølnet, N'Zogbia blir for dyr, det samme med Sturridge, José Enrique gir fortsatt ikke et eneste hint om hva (eller hvor) han vil neste sesong selv om han er tilbake fra ferie. Det kombinert sammen med den setningen fikk meg til å lese litt ut av sammenhengen. Håper dere har rett Nico og Tveit.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5033 på: 07. Juli 2011, 12:34 »
Pr. dags dato er kanskje mange for dyre ja, men mot slutten av overgangsvinduet vil mest sannsynlig endre seg. PSG henter mest sannsynlig inn enda en toppspiss, Wigan firer på krava for å sitte igjen med penger for Zog, osv osv. De siste dagene av overgangsvinduet blir garantert et kaos - som vanlig.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5034 på: 07. Juli 2011, 12:40 »
Pr. dags dato er kanskje mange for dyre ja, men mot slutten av overgangsvinduet vil mest sannsynlig endre seg. PSG henter mest sannsynlig inn enda en toppspiss, Wigan firer på krava for å sitte igjen med penger for Zog, osv osv. De siste dagene av overgangsvinduet blir garantert et kaos - som vanlig.
Men blir det et kaos for vår del? I januarvinduet kunne jeg høre en knappenål falle.. på St.James Park.

Nå virker det som vi skal "stikke til side penger" til januarvinduet.
Forutsigbart  ;D

Jeg ser virkelig ikke logikken i å spare penger nå, slik at man har midler tilgjengelig i januar-vinduet. Ideelt sett, hvis du handler det du trenger i sommer-vinduet - hvor det er mange fler spillere tilgjengelig siden klubber har god tid på seg til å ordne med erstattere - så er vel sjansen for at du befinner deg i en posisjon i januar der hvor du virkelig trenger spillere mye mindre?   

Klart, slik Newcastle United er for øyeblikket, så må man jo nødvendigvis gjøre unntak for de beste spillerne våre som står i fare for å bli solgt i januar-vinduet.  Pengene vi får for disse spillerne kan igjen bli investert i foreksempel en frityr-koker i kantinen, eller nye tepper på kontorene.  ;D
« Siste redigering: 07. Juli 2011, 12:47 av Flatline »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5035 på: 07. Juli 2011, 12:53 »

At den siste uka, kanskje de to siste også, blir kaos, det er det ingen tvil om. Men det spørs om f.eks N'Zogbia fortsatt er Wigan-spiller og til salgs om en god måned. Vil nødig at Pardew plutselig trekker enn Kuqi #2 opp av hatten for å si det sånn. Denne er Erdinc er jeg langt ifra overbevist om er den rette for Newcastle, så om han ikke kommer, så mister jeg ikke nattesøvnen av den grunn. Derimot kan man kanskje håpe at Adres Villas Boas har innsett at han ikke kan gi Daniel Sturridge nødvendig spilletid og selger til en "folkelige pris".

Just saying... Jeg tenkte plutselig tilbake til at Newcastle tydligvis var interessert i å svi av en god del penger på Gameiro, hadde han kommet. Dermed har jeg ikke helt gitt opp at (C)Ashley kanskje kommer til å åpne hvelvetet på St.James Park før første september.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5036 på: 07. Juli 2011, 12:56 »
Hva får egentlig folk til å ikke tro på Erding? Har du sett mange kamper med han?

Som jeg har sagt tidligere, så stoler jeg 100% på Graham Carr og speiderteamet vårt. Virker som vi gjør en enormt god jobb når vi henter spillere nå. Erding er av det jeg har sett/lest en meget hardtarbeidene spiss (noe ala Tevez bare ikke samme kvalitet selvfølgelig :P ). Skjønner bare ikke hvordan folk kan være skeptiske bare ved å lese statsa hans på Wikipedia.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5037 på: 07. Juli 2011, 13:01 »
Jeg har ikke lest om han på wikipedia heller jeg. Jeg har bare ikke sett fyren spille fotball, og ellers knapt nok hørt navnet, derav er ikke den jeg først og fremst håper kommer inn portene på St.James Park. Men for all del, godt mulig det er en meget bra spiss for det.

Det er vel kanskje noe i det du sier, Graham Carr og kompani har muligens litt bedre oversikt enn meg ja.  :P

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5038 på: 07. Juli 2011, 13:05 »
Hva får egentlig folk til å ikke tro på Erding? Har du sett mange kamper med han?

Som jeg har sagt tidligere, så stoler jeg 100% på Graham Carr og speiderteamet vårt. Virker som vi gjør en enormt god jobb når vi henter spillere nå. Erding er av det jeg har sett/lest en meget hardtarbeidene spiss (noe ala Tevez bare ikke samme kvalitet selvfølgelig :P ). Skjønner bare ikke hvordan folk kan være skeptiske bare ved å lese statsa hans på Wikipedia.

Min tvil når det gjelder Erding er basert på flere faktorer -

1, Målstatistikken hans - 1 mål per 4 kamper i snitt siste 4 år. Lukter litt av en ny tyrkisk Shola dette her.
2, Det faktum at han blir pepet ut av sine egne fans - PSG fans - igjennom halve fjorårsesongen.
3, Vår villighet til å ta til ta til takke med PSG sine overflødige spillere - og atpåtil betale dem Gameiro-lignende summer for dem - når de fikk spissen vi egentlig ville ha. en skikkelig nedtur av en erstatter spør du meg.

"Noe ala Tevez".. hehe Daniel. Du er en fin fyr, men nigga pls. Tevez er jo en 25-goals a season striker.
Jeg håper jo selvfølgelig at jeg tar feil, men i den grad man skal basere seg på noe, så synes jeg det er mer hold i å se på statistikker enn å "tro på en scout".  Bebe springs to mind.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5039 på: 07. Juli 2011, 13:09 »
Jeg snakker om spillestil, din kronidiot. Hardtarbeidene, meget løpssterk og virkelig ofrer seg for laget. Der er Tevez og Erding ganske så like.

Og ang statsa hans. Jeg liker alltid å snakke i kamper startet, da man ikke aner hvor lange innhoppa var.

Seriekamper de fire siste årene:

07/08: 24 kamper - 11 mål
08/09: 36 kamper - 11 mål
09/10: 30 kamper - 15 mål
10/11: 28 kamper - 8 mål

118 kamper - 45 mål. Dvs. 1 mål pr. 2,6 kamp.
« Siste redigering: 07. Juli 2011, 13:15 av Daniel »