20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290283 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4860 på: 05. Juli 2011, 07:58 »
Haha er jo et fakta som de fleste har plukket opp. At han jobber bra defensivt er en annen sak. Det er jeg veldig enig i. Men det han bidrar med offensivt er stort sett frispark.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #4861 på: 05. Juli 2011, 08:38 »
I den grad fakta = subjektive vurderinger...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4862 på: 05. Juli 2011, 08:45 »
AS Roma ønsker å selge John Arne Riise (30) i sommer, skriver La Gazzetta dello Sport.
http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/italia/artikkel.php?artid=10096537

Per Ciljan Skjelbred er i Tyskland for å gjennomføre medisinsk test i Hamburg i morgen.
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10096512

Manchester City-kaptein Carlos Tévez uttalte mandag kveld at han ønsker å forlate klubben for å være nærmere sine to døtre.
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10096526
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4863 på: 05. Juli 2011, 09:18 »
FatsoMike gjorde oss kanskje ikke til ett bunnlag, men det er han som holder oss der. En splasthecash 35mp LØGNER... Jeg forventer faktisk kjøp opp i 15-20 mp for en ny nr. 9. Det er faen meg ingenting når vi fikk det vi fikk for Carroll. King AL kostet 15 mp for 15 år siden. Det var dyrt da, ikke nå! Men det sier litt om ambisjonene til Fatty... Gleder meg til han selger til en som vil investere og få oss oppover med Newcastle... Robson/Keegan style.
Who else...... Alan Shearer

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4864 på: 05. Juli 2011, 09:58 »
Men si meg, hvorfor skulle man selge Carroll for 35 mill, hvis man hadde tenkt å svi av noe i nærheten av det samme for en erstatter? Hadde det ikke da vært bedre å beholde den lokale gutten med trøye nr. 9, som attpåtil kan være Englands nr. 9 i et tiår framover?

Det henger selvsagt ikke på greip. Budet ble godtatt fordi midlene kunne brukes på å ta klubben framover på flere ulike områder, om det så er flere rimeligere spillerkjøp eller varmekabler på treningsfeltet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4865 på: 05. Juli 2011, 10:08 »
Bra svar.
Han kom, ble mett og dett var dett....

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4866 på: 05. Juli 2011, 10:35 »
Makan til mas om de Carroll kronene da. Vinduet har akkurat åpnet!!! Vi se jo etter en Nr 9, ser jo det i gameiro, gervinho linker. Tipper vi ender opp med sturridge, men er nok neppe pardews førstevalg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4867 på: 05. Juli 2011, 10:42 »
Mener fortsatt det er legitimt å håpe på et spisskjøp på 10-15 mill, jeg da. Og ja - Pardew har driti på draget rundt sine uttalelser rundt Carroll-pengene, som har endret seg endel siden i vinter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4868 på: 05. Juli 2011, 10:44 »
Men si meg, hvorfor skulle man selge Carroll for 35 mill, hvis man hadde tenkt å svi av noe i nærheten av det samme for en erstatter? Hadde det ikke da vært bedre å beholde den lokale gutten med trøye nr. 9, som attpåtil kan være Englands nr. 9 i et tiår framover?

Det henger selvsagt ikke på greip. Budet ble godtatt fordi midlene kunne brukes på å ta klubben framover på flere ulike områder, om det så er flere rimeligere spillerkjøp eller varmekabler på treningsfeltet.

Eg er einig i at mi ikkje skal bruke for mykje pengar på ein spelar. Men at mi må kunne strekkja oss litt, for å få Sturridge for eksempel. Dessutan meinar eg at den prisen mi fekk for Carroll var eit spesielt tilfelle, og fleire faktorar gjorde at det vart eit sopass latterleg stort beløp. Eg tvilar på at ein må ut med so mykje for ein ny nr 9. Mi får jo og inn midlar frå billettsalg, TV og sponsor. Dette vart sagt av Pardew rett etter salget av Carroll; The one thing I said to Mike yesterday was: 'Look, if this boy is going to go, this money has to be reinvested in the team, all of it, and he has assured me of that. For the Newcastle fan, that is the most important message I can give today, that all that money will be used.'"

Ein får tolka det som ein vil. Eg meinar den er ganske klar. Og so kan det vera lurt å venta til 31.august før ein klagar altfor mykje. Eg har sagt det før, eg ventar til dess før eg kjem med ris eller ros. Men det er ikkje varmekablane på treningsfeltet som hindrar oss i å kjøpa Sturridge.

« Siste redigering: 05. Juli 2011, 10:46 av lgrinde »

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4869 på: 05. Juli 2011, 11:34 »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4870 på: 05. Juli 2011, 11:51 »
Dere må forstå at Pardew ikke har en dritt å si mht. spillerkjøp. Han later som han har det utad, men i realiteten forholder han seg til det som skjer ad hoc. Grunnen til at han verken har delt ut en nummer 9 eller annonsert hvem som blir kaptein er at han ikke aner hvem som er her og ikke er her når sesongen starter. Jo fortere dere er inneforstått med det, jo mindre overraskende vil overganger inn og ut være.
Kommer det inn et godt bud på Tiote, selger vi. Ikke tro noe annet.

Jeg elsker Newcastle og gleder meg til å se Ba, Marveaux, Ben arfa ++ spille fotball i høst, men vi må bare ta innover oss at alle er til salgs. Når det gjelder det å bruke Carroll-pengene, peker mange på at vi har vært linket med Gameiro, Gervinho osv - og at dette er et sikkert tegn på at vi har ambisjoner og vil bruke pengene. En ting er å være linket med spillere, jeg forholder meg derimot til de som faktisk kommer inn dørene på tyneside. Pengene er brukt når spilleren er annonsert og presentert på vår hjemmeside og på St. James Park.

Så får vi se da, hvem vi handler inn. Men slutt å ta det Pardew sier bokstavelig, han vet ( nesten) like lite som oss, og driver for det meste brannslukking i ettertid av hendelser. Det er Llambas og Ashley som er ansvarlig for overganger inn og ut.
If it has tits or wheels, count on problems!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4871 på: 05. Juli 2011, 11:51 »
Når vi nærmer oss sepyember så ankommer disse stjernene her.
Bridge, Upson, Reo Cooker, Bellamy, Jostein Flo og Frank Strandli.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4872 på: 05. Juli 2011, 11:57 »
Når dèt er sagt, er jo det å kjøpe spillere for å utvikle dem - og å kjøpe to spillere for å øke gjensalgsverdien - tildels to sider av samme sak. De må spille bra og bidra for at vi skal ha noe håp om å få igjen mer penger enn vi ga for dem. Så jeg ser ikke bort i fra at på kort sikt kan vi bli et ganske bra lag under Ashley om vi er heldige med signeringer. Problemet er bare at vi ikke kan regne med å beholde noen, så vi selger de gode spillerne mens vi fortsetter å kjøpe spillere med utkjøpsklausuler og på free transfer.
Da er det uungåelig at vi får et par flopper med tiden og detter nedover på tabellen igjen.
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4873 på: 05. Juli 2011, 12:00 »
Mye klokt her fra Flatline nå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4874 på: 05. Juli 2011, 12:02 »
Sitat
Dere må forstå at Pardew ikke har en dritt å si mht. spillerkjøp. Han later som han har det utad, men i realiteten forholder han seg til det som skjer ad hoc. Grunnen til at han verken har delt ut en nummer 9 eller annonsert hvem som blir kaptein er at han ikke aner hvem som er her og ikke er her når sesongen starter. Jo fortere dere er inneforstått med det, jo mindre overraskende vil overganger inn og ut være.
Kommer det inn et godt bud på Tiote, selger vi. Ikke tro noe annet.

Herlig at du sitter på sånn inside info om klubben. Når du vet det, så vet du vel hvem som er de neste inn dørene også? Fortell, fortell. Digger alltid å bli fortalt hva jeg skal tenke, fordi andre "vet sannheten".

Du må selvsagt få lov til å ha egne meninger og synspunkter, men når du ordlegger deg som en bedrevitende profet, klarer jeg ikke helt å spise det du sier.
Oscillons From The Anti-Sun