20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292354 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4830 på: 04. Juli 2011, 19:46 »
Tror nok at det ble gjort grundig research på Cabaye ja. Alle franske kilder tyder på at han er en veldig toneangivende og god spiller. Håper han slår til i Premier League også.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4831 på: 04. Juli 2011, 19:47 »
Fra N-O om samme intervju med Pardew;

He definitely will give the number 9 to somebody.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4832 på: 04. Juli 2011, 19:55 »
Er ingen i stallen som fortjener 9´ern pr.dags, så da må det komme ett nytt fjes inn. Hadde vært litt show med Shola i 9´ern et par sesonger, men nei. :) Med mindre Pardew velger å gjøre en litt utradisjonell vri og gi den til Ben Arfa..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4833 på: 04. Juli 2011, 19:56 »
MsiDouglas Mark Douglas
'When you sign someone like Ba, Marveaux there are huge fees involved - we've spent more than fans realise' AP

Her er noe som de som skriker etter Carroll-pengene som transfer-fees. Vi har brukt mye på det som jeg forstår er sign-on-fees.
Tror samtidig ikke Pardew er ferdig med å handle. Ganske fornøyd slik ting er nå, minuset er Barton. Enrique og agenten oppfører seg som tosker, orker ikke å tenke på han.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4834 på: 04. Juli 2011, 20:00 »
MsiDouglas Mark Douglas
'When you sign someone like Ba, Marveaux there are huge fees involved - we've spent more than fans realise' AP

Her er noe som de som skriker etter Carroll-pengene som transfer-fees. Vi har brukt mye på det som jeg forstår er sign-on-fees.
Tror samtidig ikke Pardew er ferdig med å handle. Ganske fornøyd slik ting er nå, minuset er Barton. Enrique og agenten oppfører seg som tosker, orker ikke å tenke på han.

Det er klart det brukes relativt store summer på sign on fees når man henter spillere på bosman, men det er allikevel lov å rope litt etter flere kjøp. Vi måtte jo investert i nye spillere i sommer, selv med Andy Carroll i laget og på den nye kontrakten han ble lovet å få i sommer hvis han ble. Jeg skulle gjerne sett at vi hadde sikret oss flere mann allerede, men det er langt igjen og mye kommer sikkert til å skje iløpet av august.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4835 på: 04. Juli 2011, 20:10 »
Jeg blir selvfølgelig overhodet ikke fornøyd dersom vi ikke får inn fler spisser enn Ba dette vinduet - dette sier seg selv nesten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4836 på: 04. Juli 2011, 20:11 »
Hoho litt offtopic !!

MAgisk ! : http://www.youtube.com/watch?v=606gDcuUjio&feature=related

Den her var det virkelig høy "frysningsfaktor" på. Minuset var selvfølgelig at de hadde med seg "Han vi ikke snakker om" i videoen. Men chills :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4837 på: 04. Juli 2011, 20:24 »
Stemme ! savne ble jo ikke akuratt mindre ;S
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4838 på: 04. Juli 2011, 20:40 »
Hørtes jo ikke dumt ut det Pardew sier der, selv om jeg kunne ha tenkt meg en ny midstopper selv...
« Siste redigering: 04. Juli 2011, 20:42 av Tommy Sten »
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4839 på: 04. Juli 2011, 20:51 »
Ja med samme skade- og karantenesituasjon som forrige sesong vil få se Kadar/Perch/Simpson som stopper så jeg hadde også helt klart sett en stopper inn.

Interessant med to offensive spillere inn. Mulig Zog ikke er helt utenkelig likevel? Eller så er det jo fullt mulig man vil ha inn en ersatter for Nolan når Tiote oså drar.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4840 på: 04. Juli 2011, 20:53 »
Ja med samme skade- og karantenesituasjon som forrige sesong vil få se Kadar/Perch/Simpson som stopper så jeg hadde også helt klart sett en stopper inn.

Interessant med to offensive spillere inn. Mulig Zog ikke er helt utenkelig likevel? Eller så er det jo fullt mulig man vil ha inn en ersatter for Nolan når Tiote oså drar.

Hæ? Tiote skrev da under ny femårskontrakt for ikke altfor mange månedene siden, og har sammen med Ben Arfa vært med på å overtale andre spillere til å komme til klubben. Hvorfor i alle dager skulle han gjøre det hvis han hadde planer om å dra?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4841 på: 04. Juli 2011, 21:02 »
Jeg leste at Ben Arfa egentlig ville ha 55 på ryggen, fordi han synes det var morsomt! Av alle ting,haha...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4842 på: 04. Juli 2011, 21:06 »

Hæ? Tiote skrev da under ny femårskontrakt for ikke altfor mange månedene siden, og har sammen med Ben Arfa vært med på å overtale andre spillere til å komme til klubben. Hvorfor i alle dager skulle han gjøre det hvis han hadde planer om å dra?

Hehe, mente afrikamesterskapet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4843 på: 04. Juli 2011, 21:22 »
Haha, det tenkte jeg ikke på i det hele tatt faktisk...my bad! :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4844 på: 04. Juli 2011, 21:44 »
Ettersom det intervjuet hans er så mye omtalt inne her, slenger jeg den her: http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/p00hmy2y

22 min ut i videoen/linken kommer Pardew.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒