20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1293168 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4800 på: 03. Juli 2011, 20:44 »
Det skal jeg gi deg rett i. Det var kanskje jeg som ordla meg litt dumt tidligere, men lurer på om ikke toget for Ranger allerede er gått, og mulig det var gått allerede før han kom til Tyneside. En "Ameobi in the making" er det maksimale jeg ser for meg at det blir av Ranger.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4801 på: 03. Juli 2011, 20:47 »
@Neilfarrington
Neil Farrington
Newcastle make "new" ?7.5m (£6.75m) bid for Erding, say RMC. PSG stalling while waiting for Leonardo to become new sporting director. #nufc

Stemmer i såfall bra med det ryktet Christian postet her før idag. Liker denne, vi høyner LITT, men ikke veldig mye fra det opprinnelige budet.

Jeg hadde lyst til å driste meg til at det er en trykkleif på navnet på tyrkeren, men har blitt så irettesatt her på forumet den siste døgnet at jeg tør ikke...  :P

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4802 på: 03. Juli 2011, 21:21 »
Saison    Club    Championnat    
05-06    Sochaux    1 - 10 matches / 2 buts    
06-07    Sochaux    1 - 4 matches    
07-08    Sochaux    1 - 29 matches / 11 buts    
08-09    Sochaux    1 - 36 matches / 11 buts    
09-10    PSG    1 - 31 matches / 15 buts    
10-11    PSG    1 - 34 matches / 8 buts    

Statistikken til Erdinc i Frankrike ifølge PSG der buts da er mål. Har også 1 mål på 10 kamper for Tyrkia. Nå kan det godt være at dette er bra spiller for jeg har tilitt til de som henter forsterkninger, men kan ikke si at denne statistikken er fryktelig imponerende. Er jo også et steg opp til PL.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4803 på: 03. Juli 2011, 21:51 »
Uten at jeg har giddet å finne noen statistikk på det, har jeg en klar mistanke om at den franske Ligue 1 de seneste par sesongene, har hatt langt lavere målsnitt enn Premier League. Den tyske serien eksempelvis vil jeg gå utifra at holder omtrent samme nivået som den franske, men at målsnittet ligger langt høyere. Dette tror jeg i meget stor grad skyldes typen fotball som spilles, og at det derfor er en god del vanskeligere å komme opp i 15 mål i Frankrike. Så at Erdinc har et snitt på rundt 11 mål per sesong de seneste sesongene, anser jeg ikke som noen dårlig statistikk!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4804 på: 03. Juli 2011, 23:52 »
Ryktes at Enrique er i Liverpool? Skal vist skje noe i morgen.
Ja, la oss bare ta dette med en klype salt og håpe det ikke skjer.

http://www.teamtalk.com/news/2483/7016537/Toon-boss-may-keep-Routledge
Nå er vi kommet så langt at det er en mulighet for at han blir? Hva blir det neste, ny 5 års kontrakt ::)

Pedro? Finnes sikkert mange Pedro, men jeg kunne virkelig tenkt meg en Pedro iallefall;)
http://no.wikipedia.org/wiki/Pedro_Le%C3%B3n
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4805 på: 04. Juli 2011, 00:53 »
Hvor har du det fra? At Enrique befinner seg i Liverpool? Virker i såfall utrolig rart med tanke på at han skal møte til preseason i Newcastle i morgen formiddag.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4806 på: 04. Juli 2011, 08:30 »
Newcastle manager Alan Pardew is ready to join the battle for Real Madrid's Sergio Canales
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2010918/Newcastle-target-Real-Madrid-winger-Sergio-Canales.html

Nice :-*

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4807 på: 04. Juli 2011, 09:48 »
Hva med Pedro i Barca ? :P Aldri at det skjer da men..

Men vist du virkelig sko ha ønska en pedro liks.. :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4808 på: 04. Juli 2011, 09:56 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news//2011/07/04/nufc-back-to-work-but-still-no-jose-enrique-conclusion-61634-28987547/2/

Iflg danges Journal så er denne Erdinc mest interessert i å dra til hjemlandet Tyrkia og Galatasaray, mens PSG også vil sende ham til Lille som en del av betalingen for å hente Eden Hazard. Uansett utfall av de to scenarioene så betyr vel det at Erdinc neppe ender i Newcastle. Kanskje like greit, det vi har lest om denne spillleren har ikke vært veldig imponerende, men det spørs selvfølgelig på alternativene da.... Charlton Cole?  :P

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4809 på: 04. Juli 2011, 09:57 »
Newcastle manager Alan Pardew is ready to join the battle for Real Madrid's Sergio Canales
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2010918/Newcastle-target-Real-Madrid-winger-Sergio-Canales.html

Nice :-*
Fantastisk talent, men redd han blir litt spinkel i Premier League.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4810 på: 04. Juli 2011, 12:02 »
Skysports.com understands Aston Villa are leading the race to sign Wigan winger Charles N'Zogbia.

Ingen bombe. Tviler på det kommer inn en ny ving for oss og McLeish var nære ved å signere han sist sommer.

Skysports skriver også at Clichy skal på medical i City. Kan gi fortgang for Enriques situasjon.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4811 på: 04. Juli 2011, 12:56 »
Sergio Canales hadde vært supert å fått på lån! (kanskje med oppsjon på kjøp :P)
Stort talent, som sikkert har lyst på nye utfordringer.. Ja takk!

Synd hvis Zoggy ender i Villa, for det hadde vært konge om han signerte for oss! Vi trenger en spiller ala Zoggy, med stor fart og som kan passere motspillere!
Håper klubben strekker seg det de kan!

Når det gjelder Sturridge, så håper eg vi gjør alt vi kan for å få han til klubben! Får vi han for 10-15mill pund så er det bare til å kjøre på!

(Arsene Wenger is lining up a £12million move for Wolves striker Kevin Doyle as Arsenal finally prepare to splash the cash.), ifølge Daily Mirror.
Da er ikke £15mill for Daniel så gale likevel :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4812 på: 04. Juli 2011, 13:00 »
Long kommer ikke, aldri i min villeste fantasi til å gå for den summen der.
Vist det, så er Sturridge verdt £50mill.

Max Gradel fra Leeds har 1 år igjen av kontrakten? Hva med en liten sum penger og Routledge motsatt vei.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4813 på: 04. Juli 2011, 13:17 »
Var Kevin Doyle det var snakk om nå, og ikke Shane Long ;) Men har hørt at Long også er verdsatt £10mill+, noe som er alt for mye!

Gradel ville eg ha inn forrige sommervindu, så er positiv til han også dette vinduet! Men han har vel selv sagt at han trives godt i Leeds?

baerb

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4814 på: 04. Juli 2011, 14:16 »
Overgangsrykter fra tv2sporten:

Newcastle:
Det meldes om at Magpies viser økende interesse for å hente Daniel Sturridge fra Chelsea.

Et annet transferobjekt som kan få øyenbrynene til å heve seg på Tyneside er Real Madrids Sergio Canales.

Hadde ikke vært feil med Sturridge og Canales inn før overgangsvinduet stenger, selv om det er svært usannsynlig..