20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290242 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4785 på: 03. Juli 2011, 11:21 »
For å vri diskusjonen her siden mange åpenbart mener jeg hater Ashley og syter fælt :P :

Hva synes dere om Benny som vår nye #9?
Jeg tror det kan være starten på et eventyr! Gutten er rørt over vår behandling av han, han er en av frankrikes største talenter, og han har eksplisitt BEDT om #9 trøya? Det er modig gjort, og jeg synes han burde få sjansen. Ben arfa er , i vår tropp, den overlegent beste spilleren, og jeg har faktisk tro på at han kan bli vår Cesc Fabregas :P

En fattigmanns Fabregas kanskje, men dog! Skadefri tror jeg Ben arfa lett kan gi oss 10 mål og 10 assists neste sesong :)

*kremt*

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4786 på: 03. Juli 2011, 11:37 »
For å vri diskusjonen her siden mange åpenbart mener jeg hater Ashley og syter fælt :P :

Jeg tror det kan være starten på et eventyr! Gutten er rørt over vår behandling av han, han er en av frankrikes største talenter, og han har eksplisitt BEDT om #9 trøya? Det er modig gjort, og jeg synes han burde få sjansen. Ben arfa er , i vår tropp, den overlegent beste spilleren, og jeg har faktisk tro på at han kan bli vår Cesc Fabregas :P

En fattigmanns Fabregas kanskje, men dog! Skadefri tror jeg Ben arfa lett kan gi oss 10 mål og 10 assists neste sesong :)

*kremt*

Hvem mener du er bedre da? Eneste må være Tiote, men jeg mener at Ben Arfa har et høyere toppnivå.
If it has tits or wheels, count on problems!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4787 på: 03. Juli 2011, 11:51 »
Jeg er kjempefornøyd med våre free transfers og cabaye, men vi har jo MANGE flere huller å fylle? Vi trenger midtstopper, høyreback, kanskje venstreback om "jajajajaEnrique" går, en DM til for å dekke for tiote ville vært å foretrekke, samt 2 spisser!

Er det da rart jeg blir skuffa når pardew uttaler at "1, maybe 2 players more will be signed?". 
Ja, det er bare prat, men han tar jo ikke det ut av løse lufta. Enten mener han selv at man bare mangler 1-2 spillere, eller så er det indikasjoner han har fått av Ashley. Either way...

Totalt urealistisk å tro at Pardew og co skal hente så mange spillere som du mener klubben trenger her.
Det er allerede gjort 4 signeringer der 3 av dem er ventet å gå rett inn på laget. At klubben i tillegg til dette skal hente ytterlige 6 spillere blir altfor optimistisk. Hvor mange klubber eller managere signerer opp imot 10 nye spillere i ett transfervindu utenom Steve Bruce og Roy Keane?

Tror vi skal være fornøyd med 2 solide spillere til inn i sommer. Forsvinner Enrique må han erstattes, men Barton er det ikke like stor nødvendighet av å erstattes. Må huske at en unggutt som Vuckic garantert kommer til å få sjansen til å vise seg frem og er helt nødt til å gripe muligheten om han har tenkt seg å bli værende i PL. Det samme er Ryan Donaldson og Kaz LuaLua, i tillegg til Kadar som det godt kan hende vil få muligheter på midtstopperplass eller på venstrebackplass nå som Enrique mest sannsynlig forsvinner.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4788 på: 03. Juli 2011, 12:18 »

*kremt*

Hvem mener du er bedre da? Eneste må være Tiote, men jeg mener at Ben Arfa har et høyere toppnivå.

Hvor mange spilleminutter har Ben Arfa i NUFC? Tror du ikke han er litt rusten også? HVis man tenker som du tenker, er jo egentlig Cabaye en utfordrer til den tittelen. Men akkurat nå mener jeg Tiote er den beste i stallen, regner ikke engang med Enrique.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #4789 på: 03. Juli 2011, 12:19 »
Enig med deg Frode, men Ryan Donaldson kjem aldri til å bli noko XI for Newcastle.  ;)

Har trua på Vuckic og LuaLua denne sesongen om dei holder seg unna skader. Ferguson vil ta nye steg og Sammy Ameobi er ifølge han sjølv lysten på fleire kampar i PL.

Ellers er Kadar eit spennandes navn, men har fått øydelagt mykje pga skader. Eit navn du gløymer som eg har virkleg trua på i forsvaret neste sesong er James Tavernier. Han kan fort ta plassen til Simpson.  :)

Vidare har me Michael Richardson som tok store steg ifjor, og ein "10-er" i Brad Inman.

Er enig. Vi må huske at vi har ungutter som kan gå inn i laget og hjelpe til hvis det tremgs.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4790 på: 03. Juli 2011, 12:42 »
Tror særlig vuckic blir konge hvis han holder seg skadefri + får en del kamper
Twitter: @Matserazzi

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4791 på: 03. Juli 2011, 15:18 »
Begynner å lure på om Ranger virkelig var det talentet som det ble sagt også. I såfall rart ikke andre enn Newcastle var interessert i å snappe ham opp. Han ble evel "sluppet" av Soton i sin tid også, ble han ikke? Og £1 mil. nå for et talent i Ranger sin alder er ikke veldig mye. Hadde denne gutten hatt det voldsomme potensialet som han ble forespeilet, hadde han nok vært solgt nå. Har sluttet å tro at Ranger blir noen stor PL spiller egentlig.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4792 på: 03. Juli 2011, 15:19 »
Twitter rykter om at N`Zogbia og Erdinc blir klar snart. (Mest truleg bullshit som vanleg)

Hadde i såfall vært konge. Et kjøp av N'Zogbia må vel kvalifisere som et storkjøp og et signal om at Ashley har ambisjoner for klubben. Zoggy blir iallfall ikke noe billigkjøp (og dessverre nettop derfor tror jeg ikke Newcastle kommer til å hente ham tilbake).

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4793 på: 03. Juli 2011, 15:24 »
Jeg tror Ranger har hatt potensialet. Det har vi til tider sett i PL også. Problemet er bare at fyren rett og slett er en god gammeldags idiot og ikke kan forvalte dette potensialet uansett hva han har av trenere.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4794 på: 03. Juli 2011, 16:00 »
Såg igjennom en del av Bildene hans på Facebook..
Gangster er bare forbokstaven !!

Røyke Garantert blås i feriene :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4795 på: 03. Juli 2011, 16:55 »
Han er litt for mykje "gangster" og litt for lite fotballspelarar.
Gangsta first, footballer fourth :D
Twitter: @Matserazzi

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4796 på: 03. Juli 2011, 19:39 »
Ranger fikk jo en ny sjanse av Newcastle - mannen var jo langt ute på skråplanet, derav ble han frigitt av Soton. For min del syns jeg at potensialet og talentet er relativt lett å spotte - han kunne faktisk blitt en fantastisk komplett spiss med rette holdninger og slikt. Dessverre ser det kanskje ikke ut til at han selv virkelig vil det nok.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #4797 på: 03. Juli 2011, 20:09 »
@Neilfarrington
Neil Farrington
Newcastle make "new" ?7.5m (£6.75m) bid for Erding, say RMC. PSG stalling while waiting for Leonardo to become new sporting director. #nufc
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4798 på: 03. Juli 2011, 20:33 »
Det blir jo selvfølgelig et spørsmål om hvorfor ikke Ranger klarer å realisere dette uforløste potensialet, og at det er et spørsmål om holdninger er det liten tvil om. Fakta forblir, dessverre, allikevel de samme. Fyren er 20 år og har enda ikke fått en nettkjenning i PL, og den siste halve sesongen så har det kun gått den veien høna sparker for Power Rangeren vår. Synd men sant. Mulig det hadde gått bedre for Ranger om Hughton hadde fått fortsette, men det blir selvfølgelig bare spekulasjoner, og derav veldig poengløst.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4799 på: 03. Juli 2011, 20:41 »
Det blir det selvfølgelig - men jeg kan allikevel stå fast ved at Ranger er/var et stort talent som hadde muligheten til å nå langt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida