20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291415 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4770 på: 02. Juli 2011, 20:39 »
Juniorspilleren som fikk Bartons sigarett stumpet i øyet var ifølge wikipedia Jamie Tandy.

Wikipedia ja.... Og hvis jeg skriver der at Norges statsminister heter Jan Olav så tror vel du på det også eller?

faen som folk skal pirke her idag....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4771 på: 02. Juli 2011, 20:43 »
Like før jeg skulle arrestere deg på at det faktisk stemmer, før jeg leste den lille teksten ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4772 på: 02. Juli 2011, 21:09 »
Wikipedia ja.... Og hvis jeg skriver der at Norges statsminister heter Jan Olav så tror vel du på det også eller?

faen som folk skal pirke her idag....

Hehe... Det hadde jeg nok ikke trodd på, uansett.  :P

Men TROSS ALT, det aller aller meste som står wikipedia er faktisk sant. ;)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4773 på: 02. Juli 2011, 22:36 »
Jeg bruker wikipedia veldig ofte, men man skal kunne være i stand til å ta det som står der med en stor klype salt. Jeg har veldig ofte sett ting på wikipedia som ikke stemmer overhodet, og som ikke er i nærheten av å stemme. Så man skal ikke ta aldr som står på wikipedia for god kebab.

Men joda, wikipedia er ei bra side, og brukes veldig ofte her i heimen.
Nei.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4774 på: 02. Juli 2011, 23:27 »
Ja, standpunktet mitt står. Quinn eier ikke Sunderland, han heter Short, og han har investert maaasse penger i klubben, som forøvrig går med knakende underskudd. Han har permanent hentet halvparten av en midtbane som rykket ned, og en spiller fra Championship etter å ha solgt Bent og Henderson. Dersom du synes det er bedre enn det vi har gjort på markedet til nå så deg om det. Virker som at Short ikke har fått de resultatene han ble lovet av Quinn, og nå begynner å snøre igjen pengesekken.

Du har fått med deg at Pardew uttalte i går at vi henter inn 1 - kanskje 2 nye spillere? Hvorav den ene med 90% sannsynlighet er Neil Taylor? Så det virker som vi snører igjen sekken vi og. Uten å ha brukt noe særlig i det hele tatt.

Så lenge du ikke glemmer at dette er Newcastle United, ikke Liverpool, så er vel transfer-vinduet akseptabelt for deg. Dette er ikke et lag som er satt sammen for å gjøre et ærlig forsøk på å vinne premier league, eller til og med å prøve seg på en europa-plass. Dette er en foretak eid av Mike Ashley. Han gir totalt faen i om vi vinner noe som helst, eller om vi fans er fornøyde med sommersigneringene. Redusere spiller-utgifter samt holde oss i Premier league er det eneste han bryr seg om. Vi er Sports Direct versjonen av fotball-klubbene i Premier league. Get used to it.

Jeg var positiv til jeg hørte "1-2" more signings, hvorav den ene er Neil Taylor. Det var dråpen for min del.
« Siste redigering: 02. Juli 2011, 23:41 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4775 på: 03. Juli 2011, 00:06 »
Herregud, som du jamrer og syter.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4776 på: 03. Juli 2011, 00:08 »
Å tro på noe som blir sagt 1. juli er jo i utgangspunktet helt håpløst.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4777 på: 03. Juli 2011, 00:44 »
Vi linkes til Wayne Bridge? Neeeiii
http://www.clubcall.com/newcastle-united/pardew-sets-sights-on-defender-1233703.html
Ikke seriøse kilden, men uansett, blir ikke gla vist Bridge kommer.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4778 på: 03. Juli 2011, 07:34 »
http://www.dailystar.co.uk/football/view/199072/Wayne-Bridge-to-join-Newcastle-as-Gael-Clichy-moves-in/?

But Bridge?s £85,000-a-week salary is a major stumbling block to a permanent move which means a loan deal could be struck with City paying part of his wages.

Herregud.......

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4779 på: 03. Juli 2011, 07:43 »
http://www.nufcblog.com/2011/07/02/sunderland-sign-four-players-in-four-days/?

Sunderland Sign Four Players In Four Days

Newcastle have signed four players so far this season.

But Sunderland signed four players last week, one transfer each in successive days, as it turned out.

First in was 18 year-old Connor Whickham from Ipswich, the 18 year-old England U21 International striker, for an initial £8M up front, and that fee could rise to £12M, if Connor comes through well on Wearside.

Next through the door was 20 year-old South Korean striker Ji Dong-won, who Newcastle have been linked with this year, and while no fee was mentioned, it couldn?t have been more than £1M.

Next in was Birmingham City central midfielder Craig Gardner, for around £6M, again a player who has been linked with Newcastle this summer.

And last through the door yesterday was free agent Sebastian Larsson, again of Birmingham City, who Newcastle were close to signing in January, until The Blues decided they wanted to keep the 25 year-old through the end of the season.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4780 på: 03. Juli 2011, 10:02 »
Det er vel egentlig bedre å være pessimist - og bli positivt overrasket - enn å danse på fioler hele sommern, hvorpå man får en stor nedtur :P

Jeg er kjempefornøyd med våre free transfers og cabaye, men vi har jo MANGE flere huller å fylle? Vi trenger midtstopper, høyreback, kanskje venstreback om "jajajajaEnrique" går, en DM til for å dekke for tiote ville vært å foretrekke, samt 2 spisser!

Er det da rart jeg blir skuffa når pardew uttaler at "1, maybe 2 players more will be signed?". 
Ja, det er bare prat, men han tar jo ikke det ut av løse lufta. Enten mener han selv at man bare mangler 1-2 spillere, eller så er det indikasjoner han har fått av Ashley. Either way...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4781 på: 03. Juli 2011, 10:13 »
For å vri diskusjonen her siden mange åpenbart mener jeg hater Ashley og syter fælt :P :

Hva synes dere om Benny som vår nye #9?
Jeg tror det kan være starten på et eventyr! Gutten er rørt over vår behandling av han, han er en av frankrikes største talenter, og han har eksplisitt BEDT om #9 trøya? Det er modig gjort, og jeg synes han burde få sjansen. Ben arfa er , i vår tropp, den overlegent beste spilleren, og jeg har faktisk tro på at han kan bli vår Cesc Fabregas :P

En fattigmanns Fabregas kanskje, men dog! Skadefri tror jeg Ben arfa lett kan gi oss 10 mål og 10 assists neste sesong :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4782 på: 03. Juli 2011, 10:47 »
Men flatline: jeg mener også jeg leste dette om "one to two players", var det ikke i Evening Chronicle montro? Slik jeg tolket den artikelen så var det først og fremst snakk om eventuelle nært forestående signeringer som ville være klare til like etter preseason begynner, eller eventuelt til Amerikaturen. Han utelukket vel ikke at det ble flere nyervervelser i løpet av overgangsvinduet i det hele tatt.

Dog har jeg ikke tro på at det blr mange kjøp heretter i sommer jeg heller, men kanskje flere enn to. Pardew og co MÅ hente minst en spiss til, selv om det eventuelt vil koste litt. I tillegg overrasker det meg hvis de vil gå til den nye sesongen med tre seniormidtstoppere, det er én for lite. Det virker vel også som en kantspiller til fortsatt er høyt prioritert, og ettersom Barton nå er til salgs så stemmer vel det bra. Da snakker vi tre nye mann inn. I tillegg tror jeg Neill Taylor overgangen ordner seg. Tror kanskje Pardew har prøvd å tone ting ned litt den siste tiden fordi denne overgangen ble mer problematisk enn forventet. Skulle jeg få rett i denne spådommen så teller det fire nye spillere. Og så er det selvfølgelige José Enrique-sagaen som ingen ende vil ta, jeg føler meg allikevel ikke sikker på at det blir Taylor pluss en back til hvis spanjakken forsvinner.

Det som da mangler, av det mange ønsker seg, er en konkurrent til Simpson, dessverre er det lite som tyder på at det jobbes med en ny høyreback, så jeg velger å tro at det ikke kommer noen høyreback i sommer.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4783 på: 03. Juli 2011, 10:56 »
Flatline: Diskutere heller #9 på Ben Arfa i Ben Arfa tråden eller i generelt. Er ikkje mindre enn tre plasser det med at Ben Arfa ønskar seg #9 nå.

Denne tråden er for overganger  ;)

Sorry :)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4784 på: 03. Juli 2011, 10:57 »
Men flatline: jeg mener også jeg leste dette om "one to two players", var det ikke i Evening Chronicle montro? Slik jeg tolket den artikelen så var det først og fremst snakk om eventuelle nært forestående signeringer som ville være klare til like etter preseason begynner, eller eventuelt til Amerikaturen. Han utelukket vel ikke at det ble flere nyervervelser i løpet av overgangsvinduet i det hele tatt.

Dog har jeg ikke tro på at det blr mange kjøp heretter i sommer jeg heller, men kanskje flere enn to. Pardew og co MÅ hente minst en spiss til, selv om det eventuelt vil koste litt. I tillegg overrasker det meg hvis de vil gå til den nye sesongen med tre seniormidtstoppere, det er én for lite. Det virker vel også som en kantspiller til fortsatt er høyt prioritert, og ettersom Barton nå er til salgs så stemmer vel det bra. Da snakker vi tre nye mann inn. I tillegg tror jeg Neill Taylor overgangen ordner seg. Tror kanskje Pardew har prøvd å tone ting ned litt den siste tiden fordi denne overgangen ble mer problematisk enn forventet. Skulle jeg få rett i denne spådommen så teller det fire nye spillere. Og så er det selvfølgelige José Enrique-sagaen som ingen ende vil ta, jeg føler meg allikevel ikke sikker på at det blir Taylor pluss en back til hvis spanjakken forsvinner.

Det som da mangler, av det mange ønsker seg, er en konkurrent til Simpson, dessverre er det lite som tyder på at det jobbes med en ny høyreback, så jeg velger å tro at det ikke kommer noen høyreback i sommer.

Vi får håpe du har tolket det riktig.. :)