20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292280 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4485 på: 28. Juni 2011, 15:12 »
gode argumenter for Drogba, men forestill deg dette: Når Drogba begynner å furte på banen når det går i imot for vårt
forholdsvis nykomponerte lag... Når han skal ta saken i egne hender og skyter fra alle mulige vinkler fra 40 meter og ut, når han løper bort til dommeren
fra andre siden av banen for å klage, klage, syte, syte. Når han legger seg ned demonstrativt og ynker seg.. Hjelp, jeg vil heller ha
en sulten og up and coming spiss.

Erdinc, Doumbia, Papiss Cisse, El arabi(kant/spiss) Caicedo  er alle realitiske alternativer jeg tror  hadde
gjort en bedre jobb.
« Siste redigering: 28. Juni 2011, 15:15 av kung_zlatan »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4486 på: 28. Juni 2011, 15:18 »
Mener å huske at Drogba aldri er farligere enn når han blir forbanna? :P
If it has tits or wheels, count on problems!

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4487 på: 28. Juni 2011, 15:39 »
Selv om Drogba begynner å bli gammel nå hadde det vært fantastisk å ha han på topp!
Han var jo en "late bloomer" så man skal ikke se vekk ifra at han har noen gode år igjen.
Jeg tror han kunne tilført laget vårt mye rutine, og gitt oss en helt ny dimensjon i angrepet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4488 på: 28. Juni 2011, 16:05 »
på sitt beste hadde Drogba vært en lederfigur uten like, på sitt verste måtte i alle fall jeg hatt hjertestarter ltt tilgjengelig.
Har ikke lyst på den potensielle smerten. ;)

btw: Prøvde akkurat å kjøpe Erding på Fifa og jaggu ble det ikke krøll med den overgangen også  ;D

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #4489 på: 28. Juni 2011, 17:37 »
Gibson for £5m...!? Si det ikke er sant...ffs, ikke satan om jeg vil ha han i svart og hvitt.

Steve Bruce & dirty mackems flesker til med hele £13m for 18-åringen Wickham...noe drøyt synes jeg:
http://www.guardian.co.uk/football/2011/jun/28/sunderland-connor-wickham-ipswich
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4490 på: 28. Juni 2011, 17:53 »
Jeg vil til slutt disputere påstanden din om at Sturridge ikke har bevist at han takler nivået fordi han scorer så sjelden i Chelsea. Du sier jo at han bare har spilt cupkamper mot bedritne lag.

[...]

For det første så har ikke jeg skrevet noe om at Sturridge kun har spilt cupkamper. Det jeg skrev var at han hadde 43 kamper og 9 mål for Chelsea totalt sett. 1 mål på 26 kamper om man kun regner med PL.
Han var god i 4 mnd for Bolton, men utover det har han kun vist seg frem glimtvis på grunn av begrenset spilletid. Da er 20 mill pund en vanvittig sum å betale.

Så hører det strengt tatt med at disse 26 kampene du snakker om danner et meget feil bilde da Sturridge etter det jeg kan regne har spilt totalt 409 minutt for Chelsea i PL.

Det blir 1 mål på 409 minutt (~4.5 kamp) så ikke så ille som 1 mål på 26 kamper høres ut som. Totalt har han scort 13 mål på 1821 minutt med PL-fotball. Det blir et mål pr. 140. minutt og det er uten regelmessig fotball. Godkjent så langt i mine øyne.

Men er med på at £20m er stivt for en klubb i vår posisjon, og 12 kamper for Bolton med høy scoringsfrekvens ikke nødvendigvis er et bevis på at man er istand til å presterere sterkt i PL. Men det finnes få 21-åringer som har bevist såpass i PL så sånn sett er det få spillere som burde vært mer interessante i den alderen/posisjonen.

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4491 på: 28. Juni 2011, 18:51 »
Hva med å styrke forsvaret med å prøve oss på Jonny Evans?? Var linket til ulvene så jeg, og stemmer det at Evans er til salgs burde vi prøve oss.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4492 på: 28. Juni 2011, 19:15 »
Evans har egentleg aldri imponert meg. Nei for min del!
Men støtter tanken på at vi bør investere litt i ein ny stopper, samt høgreback og spiss.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4493 på: 28. Juni 2011, 20:13 »
Tar heller gibson en evans...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4494 på: 28. Juni 2011, 20:27 »
Bruker heller Kadar enn og kjøpe noen av de.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4495 på: 28. Juni 2011, 20:49 »
Mye hat imot Gibson her.. aint that bad! Fin backup-spiller spør du meg! Men ikke for 5 mill =p
2-3 mill er grei pris, får vi 1.5 eller noe for Guthrie er det en bra deal etter min mening :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4496 på: 28. Juni 2011, 20:51 »
Guthrie ut og Gibson inn ser jeg absolutt ikke på som noen god deal.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4497 på: 28. Juni 2011, 20:56 »
He he.. jeg skjønner bare ikke hatet. Ser man på alle scum rejectsa, er vel han trolig den beste av de. grei sentral midtbanespiller som løper ræva av seg. Man kan si hva man vil, men han er bedre enn Guthrie ( og trolig gosling og).

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4498 på: 28. Juni 2011, 20:57 »
Gibson inn for Guthrie vil eg no kalle ein bra deal, egentleg.
Gibson har jo aldri direkte gjort seg vekk for Man Utd. Betre fysisk og meir målfarleg, har bevist at han held nivået. Men når det er sagt så er det ingen drømme signering.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4499 på: 28. Juni 2011, 20:59 »
Gibson inn for Guthrie vil eg no kalle ein bra deal, egentleg.
Gibson har jo aldri direkte gjort seg vekk for Man Utd. Betre fysisk og meir målfarleg, har bevist at han held nivået. Men når det er sagt så er det ingen drømme signering.

Jeg tenkte noe sånt jeg og. Hvis henderson er verdt 20 mill, er 5 mill for Gibson ikke helt borti natta. til 3-4 millioner vil jeg si det er en fin oppgradering mht. BREDDEN i laget. Men folk skriker jo her :P