20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292118 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4455 på: 28. Juni 2011, 11:04 »
Og jeg håper du får bursdagsønsket ditt oppfylt. ;)

Gratulerer med dagen.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4456 på: 28. Juni 2011, 11:09 »
gratulere med dagen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4457 på: 28. Juni 2011, 11:16 »
Sitat
Liverpool har gitt opp å hente Jose Enrique fra Newcastle,
og forsøker heller å hente Wayne Bridge fra Manchester City for å fylle hullet på venstrebacken.

Dette er riktignok nettavisen, men håper det stemmer :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4458 på: 28. Juni 2011, 11:26 »
Tror jeg hadde blitt litt bekymret på vegne av speidernettverket i klubben hvis Wayne Bridge hadde vært nr.2 på lista over venstrebacker bak José Enrique.

Bridge var en kanon back en gang i tida, men lite spilletid over flere sesonger har ikke akkurat gjort ham bedre. Jeg skal ikke skryte på meg å ha sett mye av West Ham den siste sesongen, men de få gangene jeg så the Hammers så var ikke Bridge akkurat noen åpenbaring der for å si det sånn. Det må da fins bedre alternativer til José Enrique enn nevnte Bridge. Den største fordelen med Bridge er selvfølgelig PL erfaringen, jeg stresser ofte med hvor viktig den er, men det er andre ting enn bare det som er viktig.

Men for all del, håper det stemmer.  :D

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4459 på: 28. Juni 2011, 11:29 »
Jeg ble overrasket selv over at (hvis det stemmer da) Bridge er andrevalget :P de fablet jo om Coentrao for ca en mnd siden ;D

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4460 på: 28. Juni 2011, 11:59 »
Ser ikke verre ut.

Mackems har visst fått budet sitt på Wickham godkjent, står mellom dem og 'pool. Spilleren selv har vel sagt han er 'pool supporter så regner med han havner på Merseyside?
Jeg skal ærlig innrømmer jeg hadde vært meget skeptisk til å betale 12mp for en 18 åring som aldri har spilt i PL før.. Da vil jeg heller se Sturridge i svart og hvitt.

Men det blir vel en fransktalende nr. 9 regner jeg med ;D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4461 på: 28. Juni 2011, 12:21 »
Fra NO: "Take this how you will....my colleague at work who is a man utd fan, his mate has just texted him saying that a 14 million pound player is expected to sign in the next couple of days for NUFC.

Original source, someone high up in NUFC."

Høh høh..Sannhet eller ei, det er jo lov å hope..Er bare en spiller som passer til den prislappen: Sturredge :P

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4462 på: 28. Juni 2011, 12:52 »
Fra NO: "Take this how you will....my colleague at work who is a man utd fan, his mate has just texted him saying that a 14 million pound player is expected to sign in the next couple of days for NUFC.

Original source, someone high up in NUFC."

Høh høh..Sannhet eller ei, det er jo lov å hope..Er bare en spiller som passer til den prislappen: Sturredge :P

He he... Sissoko og Matuidi matcher også den prislappen ;)
Chickenman: 13-14 millioner er jeg enig i at burde være smertegrensen. Alt over det lukter litt "all eggses in one basket" . Vi må spre risikoen litt ifht. flopper, så jeg synes et perfekt sommervindu er 2-3 "5 mill signeringer", en stor "nummer 9" signering til nevnte sum, og i tillegg litt free transfer snask og lommerusk-signeringer på backup à la Neil Taylor :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4463 på: 28. Juni 2011, 12:54 »
Ser ikke verre ut.

Mackems har visst fått budet sitt på Wickham godkjent, står mellom dem og 'pool. Spilleren selv har vel sagt han er 'pool supporter så regner med han havner på Merseyside?
Jeg skal ærlig innrømmer jeg hadde vært meget skeptisk til å betale 12mp for en 18 åring som aldri har spilt i PL før.. Da vil jeg heller se Sturridge i svart og hvitt.

Men det blir vel en fransktalende nr. 9 regner jeg med ;D

Han får dog mye mer spilletid i sunderland. Han har 0 erfaring i PL, det får han ikke i pool heller. 13 mill er dog mye penger.
If it has tits or wheels, count on problems!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4464 på: 28. Juni 2011, 13:40 »
Hadde Sturridge skrevet under hadde jeg fått tårer i øynene tror jeg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4465 på: 28. Juni 2011, 14:00 »
Dagens fra Newcastle Airport.
i was in newcastle airport waiting for my plane to tenerife and no word of a lie spotted mario gomez in the airport... also ive heard that yury zhirkov is going to be given to us aswell as 12 million for jose enrique!!

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4466 på: 28. Juni 2011, 14:01 »
Dagens fra Newcastle Airport.
i was in newcastle airport waiting for my plane to tenerife and no word of a lie spotted mario gomez in the airport... also ive heard that yury zhirkov is going to be given to us aswell as 12 million for jose enrique!!

Haha 8)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4467 på: 28. Juni 2011, 14:03 »
ITK er så kjedeleg!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4468 på: 28. Juni 2011, 14:03 »
Jose enrique tror jeg fort kan bli en spiller som er ønsket av AVB
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4469 på: 28. Juni 2011, 14:07 »
Jose enrique tror jeg fort kan bli en spiller som er ønsket av AVB

Leste at Real Madrid er interressert i Ashley Cole fordi AVB visstnok vil hente Fabio Coentrao.

Visstnok........