20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292576 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

laaars

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4395 på: 27. Juni 2011, 11:43 »
West Bromwich ser ut til å stikke av med den unge Chelsea-spissen Daniel Sturridge.

Hentet fra nettavisen, ikke akkurat mest seriøse ryktene men dette kan jo umulig stemme. Får vel bare vente å se ang DS, gjelder vel iogfor seg alle som vi er "ute" etter.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4396 på: 27. Juni 2011, 11:46 »
I såfall kjempekris hvis WBA!!! skal få lov til å stikke av med Sturridge sin signatur, enten det er lån eller permanent!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4397 på: 27. Juni 2011, 11:50 »
Fra engelske medier ryktes det at kampen skal stå mellom Newcaste, Bolton, WBA og Stoke. Prisen skal ligge på utrolige lave £6milll. Noe som betyr at det er bare sinnsykt billig.
Tror nok han kommer opp rundt £10mill iallefall.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4398 på: 27. Juni 2011, 12:00 »
Slapp av, Sturridge går aldri til West Bromwich. Og ihvertfall ikke til 6 mill.
Han går ikke for under 15 millioner pund. Og da priser Chelsea seg ut av det disse klubbene - ikke vil - men KAN betale.
Han gikk for ikke så mye under 6 mill fra city til chelski. Legg til 15-20% i agenthonorarer på den summen, og med Bolton-spellet sitt sier det seg selv at alt under 10 mill ikke engang får dem til å ta telefonen..

Når det er sagt, Villa-Boas er lovet en krigskiste på 800 mill denne sommern. Og med de spillerne han sikler på, vil ikke det være nok. Så det kan GODT hende at de selger unna for å frigjøre midler til alle de nyere spillerne. Men jeg tror altså man må nærmere 15 millioner pund. Og det er han verdt. Èn sesong hos oss som #9 og 15+ mål så er han verdt 25 millioner. Legg inn noen gode England Caps og han bikker 30 uten problem.
If it has tits or wheels, count on problems!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4399 på: 27. Juni 2011, 12:13 »

Han gikk for ikke så mye under 6 mill fra city til chelski. Legg til 15-20% i agenthonorarer på den summen, og med Bolton-spellet sitt sier det seg selv at alt under 10 mill ikke engang får dem til å ta telefonen..

Han gikk vel på free transfer fra City til Chelsea?

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4400 på: 27. Juni 2011, 12:18 »
Denne Sissoko som det ryktes Newcastle og L`pool er i forhandlinger om er dette def midtb spiller eller kan han brukes til stopper også? Er det ein som er tenkt som erstatning når vår def midtb spiller er ute med karantene?

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4401 på: 27. Juni 2011, 12:20 »
Han går ikke for under 15 millioner pund. Og da priser Chelsea seg ut av det disse klubbene - ikke vil - men KAN betale.

Når det er sagt, Villa-Boas er lovet en krigskiste på 800 mill denne sommern. Og med de spillerne han sikler på, vil ikke det være nok. Så det kan GODT hende at de selger unna for å frigjøre midler til alle de nyere spillerne. Men jeg tror altså man må nærmere 15 millioner pund. Og det er han verdt. Èn sesong hos oss som #9 og 15+ mål så er han verdt 25 millioner. Legg inn noen gode England Caps og han bikker 30 uten problem.

Meget bra innlegg !
Enig i omtrent alt du sier, men vi kan jo håpe han går for mindre til oss ? :)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4402 på: 27. Juni 2011, 12:57 »

En god oppsummering.

Motargumentet som gjør at det er lov å håpe at han ikke blir altfor dyr må være at Sturridge tydligvis ikke er medregnet i Chelsea sine planer. Ønsker de å selge så blir Sturridge med et ganske mye billigere. Om vi snakker £6 eller £10 mil vet jeg ikke. Men for en spiller som Sturridge, med det han viste i Bolton, samt at Newcastle fortsatt har MYE av Carrollpengene på bok, så syns jeg faktisk Ashley og co bør kunne strekke seg til rundt £20 mil for Sturridge. Tviler på at Ashley er enig, men det er lov og håpe inntil det motsatte er bevist.

Som du selv har påpekt Flatline, av Premier League sine nåværende middelhavsfarere så bør Newcastle være blant de mest attraktive, og av disse fire klubbene så bør Newcastle ialflall være den mest attraktive. Mulig Bolton drar fordel av at Sturridge har vært der på lån før, men er det en SÅ stor fordel? Håper ikke det.

Så lenge Newcastle og Ashley gjør det som står i sin makt for å hente Sturridge, og IKKE blir for gjerrige (alt opp til £20 mil bør nesten godtas) så skal ikke jeg klage, hvis Sturridge fortsatt ikke ender i Newcastle. Hvis en av "disse andre" klubbene derimot snapper ham opp, til en noenlunde fornuftig sum, og vi får servert et eller annet piss om at han er for dyr eller feil holdning eller hva f¤%# vet jeg, vel da legger jeg meg i skyttergraven igjen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4403 på: 27. Juni 2011, 13:04 »
Etter å ha lest Christians link, dette er det store problemet:
Sitat fra: nufcblog.com
But we have no definite proof of Newcastle?s interest, we are just hooping the Tyneside club will go after this young and exciting player.

Fatter og begriper det ikke hvis Ashley og co lar en slik mulighet glippe og Sturridge ender i enten Bolton, WBA eller Stoke....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4404 på: 27. Juni 2011, 13:33 »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4405 på: 27. Juni 2011, 13:44 »
Darren Gibson håper jeg holder seg langt unna St. James' Park! Kan ikke skjønne annet enn at han ville havnet langt, langt bak i køen om en plass på midtbanen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4406 på: 27. Juni 2011, 14:58 »
Aldri i verden om vi henter Gibson. Sturredge er god, men £20 mill for en spiller som har til gode å bevise OVER TID er for mye. Vi er ikke Kenny D, tross alt.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #4407 på: 27. Juni 2011, 14:58 »
Flatline: Den avataren din pirrer nyskjerrigheten min. Hvem hva hvor???

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4408 på: 27. Juni 2011, 15:14 »
Når det gjelder en spiller som Sturridge, som har scoret åtte mål på 12 starter (var det?) på utlån til Bolton, så syns jeg faktisk det er verdt å være med i budkrigen iafall til vi nærmer oss £20 mil. jeg da. Spesielt når du ser på hvilke klubber vi konkurrerer med. Hadde det vært MænJu og f.eks Arsenal så hadde jo Newcastle måttet tilby en sinnsykt høy lønn for å ha noe å stille opp med mot CL klubbene, men det er jo ikke akkurat de store gutta i Premier League som er våre konkurrenter her da, iflg pressen.

En annen sak er jo om en eventuell overgangssum noen gang kommer opp i noe i nærheten av £20mil. Jeg ser ikke for meg at verken WBA, Bolton eller Stoke har økonomi til det? Anelka er tidenes dyreste i Bolton, og Jones i Stoke, og sistnevnte var iallfall ikke over £10 mil, eller? Anelka var vel i det området et sted? WBAs dyreste gjennom tidene gidder jeg ikke spekulere i, Somen A Tchoy? Og med den utviklingen som har vært de siste par årene nå, så er ikke noen av disse klubbene blitt spesielt mye rikere? Hvis Newcastle vil hente Sturridge, så tror jeg de sitter med brukbare kort på hånden. Mulig Bolton har et avgjørende ess i ermet ettersom de har lånt ham før, men det får vi prøve å utligne på andre måter.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4409 på: 27. Juni 2011, 15:23 »
Sakho er en spiller vi ikke har en sjans på, ei heller koster han mellom £3-10M!
Azpilicueta er også en spiller som neppe er billig eller villig til å komme til Newcastle.
Walker er ung og engelsk, vil sikkert være prisa deretter.
Matuidi har vel allerede blitt priset relativt høyt, og det virker nå som om han har mange gode valg.

Jaja, ble kanskje litt revet med  :P