20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290296 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4350 på: 26. Juni 2011, 14:14 »
Ireland sin store ulempe er lønnen hans. Jeg klarer rett og slett ikke å forsvare risikoen når man uansett må betale han 50.000 + i uka. No go fra meg, og sannsynligvis fra Ashley og. Thank god.
If it has tits or wheels, count on problems!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4351 på: 26. Juni 2011, 14:37 »
Ja lønn må være prestasjonsbasert eller i verste fall vesentlig lavere enn £50k i uka. Hvorvidt Ireland går med på noe av dette er vel heller tvilsomt, men det avhenger jo blant annet av hans øvrige valgmuligheter.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4352 på: 26. Juni 2011, 15:19 »
Jeg ser helst at vi nå handler inn backer, stoppere og spisser. Midtbanen har vi nå etetr min mening god nok dekning

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4353 på: 26. Juni 2011, 15:23 »
Støttes. Vi har allerede dekning på midten nå. Jonas, Gosling, Barton (?), ferguson for å nevne 4 backup-spillere bak Cabaye, Ben arfa, Tiote og Marveaux.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4354 på: 26. Juni 2011, 15:33 »
Når jeg tenker meg om, Har vi egentlig en jævlig bra første-ellever nå. Det eneste vi må jobbe med er bredden i laget. Hvis får skader må vi ha en 4-6 millioners spiller klar til å rykke inn på plassen uten at kvaliteten blir kompromitert i alt for stor grad.

se på denne oppstillingen:

?????????KRUL?????????

?????-TAYLOR???COLO?????-
SIMPSON??????????????-JOSE
?????????TIOTE????????-

????BARTON????CABAYE?????

BEN ARFA??????????MARVEUAX

?????????-BA?????????-

Det er et Europa League lag if I ever saw one. 5. til 7. plass burde være fint oppnåelig om vi er litt heldige med skader.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4355 på: 26. Juni 2011, 15:41 »
Tror jeg heller ville sett Jonas istedenfor Marveaux i den foreløpig. Og husk at Ben Arfa er venstrebent, og Jonas er egentlig høyrebent.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4356 på: 26. Juni 2011, 15:43 »
InspectorC - vi er enige om ganske mye - , men akkurat Ireland er vi uenige om. Han var her et halvt år, og klarte ikke engang å spille èn kamp? Han var lovende, og i toppform ville jeg gjerne hatt han. Men det et stort spørsmål om han noengang kommer seg tilbake i form, for ikke å snakke om skadefri? Vi snakker tross alt om 30 millioner kroner i året i lønninger til han..  Det er bare så mange if`s and but`s med Ireland at i den grad vi skal ta sjansen på noen, håper jeg det blir noen med litt mindre bagasje..

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4357 på: 26. Juni 2011, 15:44 »
Tror jeg heller ville sett Jonas istedenfor Marveaux i den foreløpig. Og husk at Ben Arfa er venstrebent, og Jonas er egentlig høyrebent.

Ville heller hatt Jonas på benken som Impact sub, så han kommer på i det 60-65e minutt. Da er forsvarerne forhåpentligvis møre og gode i beina, og Jonas sulten på å vise seg frem :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4358 på: 26. Juni 2011, 15:54 »
InspectorC - vi er enige om ganske mye - , men akkurat Ireland er vi uenige om. Han var her et halvt år, og klarte ikke engang å spille èn kamp? Han var lovende, og i toppform ville jeg gjerne hatt han. Men det et stort spørsmål om han noengang kommer seg tilbake i form, for ikke å snakke om skadefri? Vi snakker tross alt om 30 millioner kroner i året i lønninger til han..  Det er bare så mange if`s and but`s med Ireland at i den grad vi skal ta sjansen på noen, håper jeg det blir noen med litt mindre bagasje..

Nei, einig med meg? ;)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4359 på: 26. Juni 2011, 16:19 »

Nei, einig med meg? ;)

For èn gangs skyld ;)
Neida, men jeg er stor fan av spillere på vei OPP. Både med tanke på lønnskrav og gjensalgsverdi, men også grunnet det faktum at de er sultne på å vise seg frem. Jeg er sikker på at også Ireland gjerne vil tilbake i samme form, men han ser unektelig litt lubben og "over-the-top" ut, selv i sin relativt unge alder.
Noen peaker tidlig, jeg mistenker litt at han er i den kategorien.
Håper selvfølgelig, både for hans del og vår eventuelle del, at dette ikke er tilfelle, men symptomene er der.

Ireland må etter min mening justere sine lønnskrav ned til 15-25.000 i uka i lys av de siste års hendelser, og da han med stor sannsynlighet ikke gjør dette, kan jeg ikke annet enn å vende tommelen ned mht. hans ankomst skulle det bli en realitet..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4360 på: 26. Juni 2011, 17:49 »
Når jeg tenker meg om, Har vi egentlig en jævlig bra første-ellever nå. Det eneste vi må jobbe med er bredden i laget. Hvis får skader må vi ha en 4-6 millioners spiller klar til å rykke inn på plassen uten at kvaliteten blir kompromitert i alt for stor grad.

se på denne oppstillingen:

?????????KRUL?????????

?????-TAYLOR???COLO?????-
SIMPSON??????????????-JOSE
?????????TIOTE????????-

????BARTON????CABAYE?????

BEN ARFA??????????MARVEUAX

?????????-BA?????????-

Det er et Europa League lag if I ever saw one. 5. til 7. plass burde være fint oppnåelig om vi er litt heldige med skader.

Også mulig med 4-4-1-1 med Barton på høyre, Marveuax på venstre og Ben Arfa bak Ba. Er enig i at dette laget ser lovende ut og bør kunne havne på øvre halvdel, men med Tiote og Ba blir borte i afrikamesterskapet  og en del spillere som har hatt store skadeproblemer før trenger vi ha et par man til inn.

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4361 på: 26. Juni 2011, 17:56 »
Det lager ser jo bra ut det, men skal vi heve oss MÅ Simpson ut!
Han er altfor klønete og han ikke nok selvtillit virker det som.
Få in Reo Coker der ???

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #4362 på: 26. Juni 2011, 18:41 »

Another one of those ITK sources caught... #NUFC

We?ll be glad when school starts again?.

sunt pueri pueri puerilia tractant

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4363 på: 26. Juni 2011, 19:36 »
NUFC are looking to dip back into the French market at Marseilles in an effort to tempt their Spanish under 21 star right back Cesar Azpilicueta to SJP

Hentet fra de som tror de vet noe? ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4364 på: 26. Juni 2011, 20:09 »
Vi må ha dekning inn når afrika-mesterskapet pågår som en annen her korrekt påpekte.
Ba og Tiote forsvinner, så matuidi og evnt Erdinc + en spiss til er nok å foretrekke..