20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292112 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4335 på: 26. Juni 2011, 11:03 »
Satan, kan ikke disse Ireland-ryktene vennligst bare forsvinne? Vil ikke ha fyren!!!

Må dine bønner bli hørt Daniel!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4336 på: 26. Juni 2011, 11:08 »
Sitat fra: Sunday Sun
Sources in the North West last night suggested that should Newcastle fail in their bid to re-sign N?Zogbia, they may turn their attention to cut-price alternative Keith Treacy.

The Preston North End left winger ? a Republic of Ireland international ? has attracted the attention of Burnley, Hull City and Ipswich Town.

The Sunday Sun understands United have now made an enquiry about the player, who is available for around £1.5m.
http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-united/nufc-news/2011/06/26/newcastle-and-sunderland-face-d-day-over-charles-n-zogbia-bid-79310-28942397/

Dette MÅ vel være en spøk da eller. Gå fra N'Zogbia til en £1,5mil versatt Championship-ving som Burnley, Ipswich og Hull!!! også er interessert i....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4337 på: 26. Juni 2011, 11:12 »
Satan, kan ikke disse Ireland-ryktene vennligst bare forsvinne? Vil ikke ha fyren!!!

Hahaha kan ikkje verta meir einig! Djiiiiiiiiiiiiiiiises...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4338 på: 26. Juni 2011, 11:19 »

Hvis det som står der slår til så synes jeg godt han kan komme. 2 mill for han, og 1 mill for guthrie ut. God deal. Tror nok Ireland vil gjøre vell så god jobb som guthrie.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4339 på: 26. Juni 2011, 11:24 »
Ireland er skadeplaget og alkoholisert. Det er ein samanheng mellom dei punktene. I tillegg så er han på monsterlønn i Aston Villa. NEI TAKK!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #4340 på: 26. Juni 2011, 11:53 »

Hvis det som står der slår til så synes jeg godt han kan komme. 2 mill for han, og 1 mill for guthrie ut. God deal. Tror nok Ireland vil gjøre vell så god jobb som guthrie.

For 2 mill, ja takk.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4341 på: 26. Juni 2011, 11:58 »
Beholder heller Guthrie enn å hente inn Ireland.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4342 på: 26. Juni 2011, 12:16 »
Ireland til 2mill seier eg faktisk ja til.

Pablo Piatti er nær overgang til Blackburn, kunne han ha vore noko for oss?

Pablo Piatti er ein herleg spelar! Er dog usikker på om han takler england.
Forøvrig enig med Daniel angåande Guthrie > Ireland.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4343 på: 26. Juni 2011, 12:16 »
£2 mill for Ireland er ingenting. En klassespiller på sitt beste. Bra touch og målfarlig. Absolutt verdt risikoen hvis vi får ham for den prisen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4344 på: 26. Juni 2011, 12:37 »
Spørsmål?
Noen som tror Zoggy faktisk velger Sunderland vist vi ikke kommer med det riktige budet? Dette siden han har eller skal ha sagt at han vil til Newcastle? Siden det er erkefinden til Newcastle.

Ireland til £2mill er en avtale det bare er og si ja til, iallefall vist lønna er riktig og har blir satt skikkelig på plass ved såkalte "feiltagelser"

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4345 på: 26. Juni 2011, 12:48 »
£2 mill for Ireland er ingenting. En klassespiller på sitt beste. Bra touch og målfarlig. Absolutt verdt risikoen hvis vi får ham for den prisen.

Being the operative word here...  ;D
If it has tits or wheels, count on problems!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4346 på: 26. Juni 2011, 13:12 »

Enig.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4347 på: 26. Juni 2011, 13:22 »
Nå skal det jo sies at hadde Ireland holdt seg unna skader, så ville han vært en kjempesignering for den prisen. Han har nok fortsatt mye å bevise. Husker han i 06 i City, Det var saker det! :D

Men så var det dette med skadene da  :-\ ;D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4348 på: 26. Juni 2011, 13:34 »

Einig.

Hahaha, no startar du igjen med det jevla klassespelar-pisset ditt. Det var det du masa om heile tida han var her skada og. Kor mange sesongar er ikkje det sidan han var på eit høgt nivå, ser ein nemnar 06, ja det er nokre år det!? Og kva med løna han skal ha? Då er det betre behalda Guthrie som ein backupspelar. Han er og ein type som likar å festa, og det passar ikkje inn i det mi byggje opp no. Eg ser absolutt ikkje vitsen med å bruka tid, krefter og ressursar på å få inn Ireland. Det var ein grov bom i Januar, og eg ser ikkje noko annleis på saka no. (Ja, det var ein bom grunna at eg reknar med mi hentar inn spelarar for at dei skal bidra og forsterka laget, og då handlar det ikkje berre om mi betalte noko for å ha han eller ikkje.)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4349 på: 26. Juni 2011, 13:51 »
Ser vel heller på det som tilnærmet risikofri gambling med en potensiell oppside. Grov bom er i mine øyne noe som skal ha ført til et tap av et eller annet slag i forvold til forventningen. Så vidt meg bekjent hadde vi ikke mye av det, og iallefall ikke av det grove slaget.

Ireland til så lav pris er ok, men ikke det vi trenger nå akkurat. Noe som dere kanskje også skal huske på i forhold til Guthrie er hvor lenge han er villig til å slite benk hos oss fremfor fast plass i eksempelvis Birmingham.

Det samme gjelder også Ireland forøvrig. Rent kostnadsmessig med pund-for-bidrag så beholder jeg helst en lykkelig Guthrie fremfor usikkerheten Ireland. Om Guthrie ønsker fast spill så syns jeg vi kan la han få gå, og da er Ireland et interessant alternativ. Men da må vi være beinharde på betingelsene!