20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1289862 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4290 på: 25. Juni 2011, 18:30 »
Inkompetentetullinger medeler at det kommer til å være en pressekonferanse i morgen rundt kl 11-12. Her vil det komme frem at Newcastle skal ha kjøpt 2 spillere(kvalitet).

Du vet at heter ITK og ikke IKT?

Venndøler er ikke kjent for å være de smarteste ;)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4291 på: 25. Juni 2011, 18:36 »
tror dessverre det er Erdinc som blir annonsert,  og da vil nok sannsynligvis spisskabalen ha blitt lagt for i år mht. førstevalg på topp. FAEN! Når det er sagt er jeg MEGET Fornøyd med midtbanen vår for øyeblikket, men forsvaret er syltynt ( bak colo og enrique). Jeg er kjempefornøyd med BA, men skulle ønske vi kjøpte en 20-25 åring med litt pondus i tillegg... synes i tillegg det er litt synd at vi selger Best, han er grei backup.
Men får vi 3.5 mill eller mer er det grei kompensasjon forsåvidt..
« Siste redigering: 25. Juni 2011, 18:37 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4292 på: 25. Juni 2011, 18:46 »
Tror vi kommer til å hente inn en spiss til..Erdnic og Ba er ikke nok. Jeg er litt positiv til Erdnic. Skal visst ha stor arbeidskapasitet og han er rask. Med den eminente midtbanen vi nå ender opp med er det viktig at vi har spisser ala Erdnic som beveger seg mye og skaper rom til Cabaye og co. Erdnic selv vil kanskje ikke skåre 20 per sesong, men han kommer til å sette opp Cabaye og HBA i gunstige skuddposisjoner fordi han hele tiden drar med seg forsvarsspillere på løp. Vi kunne kanskje ha kjøpt en dyrere og bedre spiss som vil skåre flere mål, men det er ikke sikkert at han ville skapt mål for midtbanen. Så summa summarum går vi i 0 spillemessig, men økonomisk i pluss siden en skikkelig goalgetter koster flesk.  Erdnic kan mao  få akkurat den samme rolle som Bellamy. Han skårte ikke  mange mål. Men han jobbet som en slave og gjorde smarte løp. Dette ga rom til Shearer, som fikk en ny vår da Bellamy kom til klubben. I så måte kan Erdnic bli et utspekulert kjøp. Isolert sett  kanskje ikke den spilleren, men etter all sannsynlighet vil han passe inn i Pards fotballvisjon. Brukt på den rette måten vil han mao fungere, akkurat som Fletcher i Scum.

« Siste redigering: 25. Juni 2011, 18:50 av InspectorC »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4293 på: 25. Juni 2011, 18:48 »
Synst det er veldig snodig å bytte ut HEILE troppen i løpet av ein sommar. Utskiftninger bør skje gradvis, men sidan Guthrie er skadeplaget og Routledge ute i kulden, så er det kanskje greit. Dette sjølvsagt basert på om vi får inn erstatterar. Men vi gjer det ikkje enklare for oss sjølve.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4294 på: 25. Juni 2011, 18:52 »
Synst det er veldig snodig å bytte ut HEILE troppen i løpet av ein sommar. Utskiftninger bør skje gradvis, men sidan Guthrie er skadeplaget og Routledge ute i kulden, så er det kanskje greit. Dette sjølvsagt basert på om vi får inn erstatterar. Men vi gjer det ikkje enklare for oss sjølve.

Hallo? Neste sesong kommer vi etter all sannsynlighet å starte med Krul, Colo, Jonas, HBA, Enrique (hvis han signerer), Tiote og kanskje Barton. Det kan knapt kalles å skifte ut hele troppen..

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4295 på: 25. Juni 2011, 18:58 »
Var sjølvsagt ein overdrivelse for å få fram eit poeng!
Barton og Enrique er forsatt usikre.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4296 på: 25. Juni 2011, 19:07 »
Jeg synes også det ville vært risikabelt å skifte ut for store deler av troppen nå i sommer. Vi hadde en alt for tynn stall i fjor, og det ville vært på grensen til selvmord å selge for mange nå.
Vi har allerede kvittet oss med Campbell, Kuqi og Nolan. Selv om Nolan- salget svei endel, liker jeg at klubben kvitter seg med daukjøtt og "high- earners".
Dersom vi også klarer å kvitte oss med Smith og Xisco, vil jeg påstå at mye av jobben med å få denne klubben tilbake på rett kjøl er gjort. Vi har ikke råd til å la spillere med £ 60 - 70 k i uka sitte på benken eller tribunen.
For min del kan gjerne Guthrie og Best bli værende i klubben. Routledge ser jeg på som tapt, mens Løvenkrands er jeg usikker på om jeg ønsker å ha med videre.

Når det gjelder Enrique hadde ingenting vært bedre om han hadde signert ny avtale! Det samme med Barton.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4297 på: 25. Juni 2011, 20:31 »
Litt off-topic, men noen som vet når preseasonen begynner? Når samles troppen og når USA-touren begynner?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4298 på: 25. Juni 2011, 20:50 »
Haha,  sakset fra Liverpool-forumet:

Kjøpet av Phil Jones er det tåpeligste som har skjedd i internasjonal fotball i 2011. I samme kategori, "ingenting å grine over", vil jeg sette handelen med Ashley Young. Den mest oppskrytte spilleren i engelsk fotball siden David Ginola. At Manchester United har betalt mellom 150 og 200 millioner kroner for å ha ham på benken, får være deres problem. Manchester United er sommerens mest lettlurte lag. 400 millioner kroner for Jones og Young?! Det er galskap av verste sort. Liverpool kjøper nok det som trengs, når tiden er inne. Og jeg tror neppe det er grunn til å kjøpe så mange spillere. To-tre holder i første omgang.

Vet ikke hvor jeg skal begynne engang :D
Jordan "Støttepasning" Henderson var vel heller ikke billig...

Har en kamereat som er United fan og han sier at Young og Jones ikke kommer til å sitte på benken, dette fordi SAF har ett rotasjonssystem som gjør at alle som er gode nok får regelmessig førstelagsfotball. Så denne LFC supporteren har altså ikke peiling på hva United gjør. Nylig har nemlig United's Antonio Valencia som mange trodde kom til å forlate klubben etter Young signerte fordi man trodde at han ikke kom til å få spilletid, men dette aviser Valencia selv.

http://united.no/united/nyheter/nyheter/frykter_ikke_young

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4299 på: 25. Juni 2011, 21:28 »
Spennende nyheter i morgendagens Sunday Sun:

MsiDouglas Mark Douglas
Right:few Sunday Sun teasers.News of an old #NUFC target back on the radar, a big boost on a crucial player, news on the new captain..

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4300 på: 25. Juni 2011, 22:53 »
Gervinho???

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4301 på: 25. Juni 2011, 23:08 »
Gervinho???

Også min første tanke, men har liksom ikke troen på at det skjer noe der?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4302 på: 25. Juni 2011, 23:09 »
Big boost: Barton nærmer seg en signering.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4303 på: 25. Juni 2011, 23:10 »
Gervinho???

Tipper "old target" betyr en spiller vi ble linket med for en god stund tilbake, ikke to uker.. :P

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4304 på: 25. Juni 2011, 23:13 »
Gervinho???

Tipper "old target" betyr en spiller vi ble linket med for en god stund tilbake, ikke to uker.. :P

Utfordrer deg til å tippe :p
Han kom, ble mett og dett var dett....