20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292952 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4245 på: 25. Juni 2011, 00:15 »
Pluss at Diego er verdens største drittsekk! Wolfsburg-manageren har jo sagt at han kommer til å la han råtne på andrelaget om han ikke finer seg en ny klubb, mannen har et enormt ego. Perleeksempel var jo der treneren før kamp hadde sagt at en ellen anne jeg ikke huser navnet på skulle ta eventuelle straffespark, men da det kommer stjeler diego til seg ballen og blåser den utenfor ;D :-\. Etter dette har han ikke stått særlig høyt i kurs hverken hos manageren eller spillere. hadde også en toukers periode da han nekta å trene med andrelaget, og i stedet tok en ferietur...

Enig med flatline om at det nok ikke kommer til å skje så mye rundt Sturridge før om en stund, men for en drøm det hadde vært om han hadde starta mot Arsenal.

Ser at mange her setter opp mulige startellvere i 4-2-3-1. Har pardew sagt at det er denne formasjonen vi skal spille i, eller er dette bare tipping/ønsker. Har fått intrykk av at Pardew liker og spille med to på topp og da gjerne med en liten ved siden av en stor (Løven starta mange kamper, sjelden man så to store gutter sammen på topp). Utifra dette gir det jo mening at vi er ute etter Erding.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #4246 på: 25. Juni 2011, 00:38 »
Eneste jeg vet med ap er at han er veldig glad i offensive vinger, som liger høyt i bane spillet. Så regner med en 4-5-1, 4-3-3 eller 4-2-3-1. Er igrunn samme formasjoner, men varierende offensivt og deffensivt. Det at det blir kjøpt ving/sentrale midtbane spillere er ett tegn på denne formasjonen, tipper det kommer minst en spiss til som er tilltenkt 9, samt en ving.
Vi avsluttet jo også sessongen i denne formasjonen.
------barton-r.taylor----
løven--jonas--ferguson
-------ameobi?-------

tror det var denne oppstillinga
« Siste redigering: 25. Juni 2011, 00:44 av Tommyok »

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #4247 på: 25. Juni 2011, 01:18 »
Eneste jeg vet med ap er at han er veldig glad i offensive vinger, som liger høyt i bane spillet. Så regner med en 4-5-1, 4-3-3 eller 4-2-3-1. Er igrunn samme formasjoner, men varierende offensivt og deffensivt. Det at det blir kjøpt ving/sentrale midtbane spillere er ett tegn på denne formasjonen, tipper det kommer minst en spiss til som er tilltenkt 9, samt en ving.
Vi avsluttet jo også sessongen i denne formasjonen.
------barton-r.taylor----
løven--jonas--ferguson
-------ameobi?-------

tror det var denne oppstillinga

Sitter å små ler litt for meg selv når jeg ser det :P Greit nok med jonas og barton... men det der lukter ikke akkurat mål xP glad vi har fått litt forsterkning! håper på en Sturrige + Erding og en ving... til det offensive så er jeg ganske så happy :)

Glad jeg var der!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4248 på: 25. Juni 2011, 02:01 »
Hvordan våger du å le av STAMMEN! :P
If it has tits or wheels, count on problems!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4249 på: 25. Juni 2011, 09:22 »
Haha !! Beholde Colo så kan resten forsvinne:)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #4250 på: 25. Juni 2011, 10:42 »
Kunne godt tenkt med å beholde Danny, men Routledge har bevist at han ikke holder PL nivå.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #4251 på: 25. Juni 2011, 10:55 »
Skjelbred ønskar seg ut av Norge i sommar, snakka om at han var Newcastle gutt i interjuvet med TV2 ;) (Var på tv2 sporten nettopp)
http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/skjelbred-skal-jeg-dra-maa-jeg-gjoere-det-naa-3525376.html

Og der låg det på nettet.

Har alltid trodd og håpet på at han en dag kom til å spille for Newcastle. Kanskje dette er sommeren det endelig skjer. Vi trenger en nordamann i Newcastle, da vil vi høre mer om klubben vår i norsk media  ;D

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4252 på: 25. Juni 2011, 10:58 »
Han kan godt bli vår nye Guthrie:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #4253 på: 25. Juni 2011, 11:01 »
Herregud, Routledge asså... >:(
"Routledge's permanent transfer to Queens Park Rangers has stalled because the winger is waiting for a so-called "loyalty" payment from Newcastle United before he agrees to the move."

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/06/25/wayne-routledge-qpr-deal-hits-snag-61634-28938232/#ixzz1QHD8U7LU
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4254 på: 25. Juni 2011, 11:03 »
Er vel ikke Routledge som er problemet her?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4255 på: 25. Juni 2011, 11:04 »
Akkurat Det sier ikke så mye, da fjorårssesongen stort sett var gampefotball og "sliting".
Veldig lite å glede seg over rent fotballkunsternisk, og en av hovedgrunnene til at jeg er positiv til det paradigmet som ser ut til å manifestere seg denne sommeren. Tykke nostalgi-briller synes å regjere hos mange av de som vil beholde store deler av laget, eller "stammen" som de gjerne omtaler det som.
I den stammen vil jeg trekke fram Colochini, Enrique, Tiote og Barton. Resten er stallfyll i beste fall, og jeg feller ingen salte krokodille-tårer når de nå  blir henvist til benken eller blir bedt om å finne seg en ny klubb.

Du kastar deg nok ein gong ut på tynn is :) Eg føler mi avslutta denne diskusjonen eit par sider tilbake, men no ser det ut som du vil i gong att med den. At Jonas var ein av våre beste siste del av sesongen, det seier ganske mykje. For eksempel at han betyr mykje for vårt offansive spel, får frispark, skapar sjansar, gir fart og jobbar utruleg godt defansivt. Og på den andre sida, mi har/hadde ein tynn stall og treng dei mi har. Sjølvsagt reknar eg ikkje med Smith, Routledge, Løven, Ranger og Guthrie. Du seier det var veldig lite å gleda seg øve forrige sesong, det stussar eg VELDIG øve. Då målet openbart var å overleva. Og det greidde mi med klar margin. Mi hadde dessutan ein del kampar der mi spelte fin fotball og skåra mange mål, mot mackems, villa og wh. Dette i vår første sesong etter opprykket og med to forskjellige managerar på ein sesong. Og eg site ikkje med tjukke nostalgi-briller, då vil eg heller påstå at det er du som gjer det og derfor forventar spel og resultat som frå KK si tid på 90-talet og under Sir Bobby Robson. Mi var ikkje der forrige sesong, mi kjem ikkje der i løpet av ein sommar og mi er ikkje der neste sesong! Men ambisjonane og målet om å komma tilbake på det nivået i løpet av nokre sesongar, bør sjølvsagt vera der.
For meg verkar det som du kunn vurderar laget utifrå at mi burde komme blandt topp 6 neste sesong, og at det burde mi gjort forrige sesong og. Sjølvsagt vil eg at mi får inn ein som kan kjempa med Jonas om plassen, og at den spelaren helst er betre på papiret. Men det verte jo den som presterar i kampane som vil få spela, den andre site då på benken, som ein solid backup. Du er faktisk einig at mi treng ein stamme, og mi er einige om Sturridge, so då vil eg sei det er håp ;)

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #4256 på: 25. Juni 2011, 11:06 »

Usikkert...mulig det bare er enda en grådig agent ja..uansett >:(
- Dr. Emmet Brown.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4257 på: 25. Juni 2011, 11:07 »

Eller så er det bare Routledge som ønsker bonusen han har krav på?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4258 på: 25. Juni 2011, 11:10 »
Fatter ikke noen av dere syns Guti presterer. Og en av våre beste i fjor er jeg ikke enig i. Tiote,Colo, barton, var nok våre beste i fjor. For å koke det ned til en konklusjon så er ikke Jonas god nok for topp 6 i premier league. Så bare å forsterke. Kan også nevnes at han hever ei fet lønn. Så om han blir solgt å erstattet med zoggy så er vi sterkere.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #4259 på: 25. Juni 2011, 11:13 »

Eller så er det bare Routledge som ønsker bonusen han har krav på?

Ah, da var jeg ikke godt nok informert. Ikke så ille da nei, hehe..så også noe surmuling om det på NUFCblog, så tenkte det var Rout som var grådig først.
- Dr. Emmet Brown.