20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290424 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4230 på: 24. Juni 2011, 20:19 »
Anthony Ujah (20) er solgt til tyske Mainz for rundt 25 millioner norske kroner. Han flyr til Tyskland for den medisinske testen i morgen.
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10096010

Lykke til, blir spennende å se hvordan han klarer seg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4231 på: 24. Juni 2011, 20:26 »
Inkompetentetullinger har kommet med siste nytt?
Stor signering denne helgen. Enten Sturridge eller Zoggy ::)

Toppa heile driden, vi jakter Alvaro Negredo:)
« Siste redigering: 24. Juni 2011, 20:29 av Lars Arild Stordal »

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4232 på: 24. Juni 2011, 20:33 »
N'Zogbia klar for city!!! For 5,6m pund!

På fifa vel og merke :P

Åh dæven, tveit. Det der er ikke lov! Hoppa til i stolen her...hehe
Hehe, sorry! :P

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4233 på: 24. Juni 2011, 20:33 »
Hehe, jeg tror som en kompis her inne sa tidligere, at vi legger Sturridge-ballen død inntil vi faktisk blir linket med han. Alt annet blir bare fruktløst tjafs.

Hvilken formasjon ville funket om vi nå skulle signert N`Zoggy?

tenker slik:

Tiote

Ben Arfa   Cabaye       Marveaux

N`zogbia

? :P  Midtbanen til det franske landslaget det! =P
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4234 på: 24. Juni 2011, 21:11 »
Ja hvorfor ikke messi i samme slengen ... -,- :P

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #4236 på: 24. Juni 2011, 21:46 »
http://www.svenskafans.com/england/newcastle/Sommarrevolution-pa-St-Jamess-407192.aspx

God artikkel! Anbefales :)

Topp linking! "25% av spelarköpen i Premier League" så langt er jo intet mindre enn rått! Ikke sett den svenske fanklubb-siden, så den skal utforskes gitt.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4237 på: 24. Juni 2011, 21:53 »
http://nufcworld.com/toon-duo-wanted-by-la-liga-clubs/

Colo og Jonas ønska av La Liga klubber.

Colochini MÅ beholdes, Jonas KAN beholdes som squadplayer. Sistnevnte skaffer oss frispark, og det er jo flott... Men utenom det synes jeg han bidrar med for lite SETT I LYS av våre siste signeringer.
Innleggene hans trakasserer jo tribuner, ballgutter og Sportsdirect skilt mer enn motstandernes forsvarere og keeper..

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4238 på: 24. Juni 2011, 21:56 »
Bare oppdaterer Sturridge-sagaen litt her:

http://www.nufcblog.com/2011/06/24/stoke-bid-6m-for-sturridge-newcastle-interested/

Det skjer nok lite her før Villas-Boas har fått satt seg inn i sitt nye lag. Tror man burde lene seg tilbake i sofaen en måned eller to før sagaen rundt denne gutten ender. Jeg setter oddsen for at han kommer til oss på rundt 15-85.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4239 på: 24. Juni 2011, 22:02 »
100% enig i at Jonas bidrar kunn med frisparka han lager til oss. Uten det så kan kan godt bli solgt men da må vi ha inn en bedre ving som allerede har vært god premier league. Som eks zoggy ;)

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4240 på: 24. Juni 2011, 22:22 »
Håper vi beholder både Colo OG Jonas! Sistnevnte har slete med innlegga sine, men der har han forbedret seg betraktelig! Han gjør mye oftere rette valg, og han jobber rævva av seg hver eneste kamp! (Kunne kanskje vært en idè og hatt han på høyre, så han kunne hjulpet Simpson i det deffensive?)

Synes faktisk Gutierez var en av våre beste ifjord, hverfall i store deler av sesongen!

Colo vil eg beholde fordi han er sjefen bak, og vi selger ikke vår absolutt beste midtstopper!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4241 på: 24. Juni 2011, 22:55 »
Håper vi beholder både Colo OG Jonas! Sistnevnte har slete med innlegga sine, men der har han forbedret seg betraktelig! Han gjør mye oftere rette valg, og han jobber rævva av seg hver eneste kamp! (Kunne kanskje vært en idè og hatt han på høyre, så han kunne hjulpet Simpson i det deffensive?)

Synes faktisk Gutierez var en av våre beste ifjord, hverfall i store deler av sesongen!

Colo vil eg beholde fordi han er sjefen bak, og vi selger ikke vår absolutt beste midtstopper!

Akkurat Det sier ikke så mye, da fjorårssesongen stort sett var gampefotball og "sliting".
Veldig lite å glede seg over rent fotballkunsternisk, og en av hovedgrunnene til at jeg er positiv til det paradigmet som ser ut til å manifestere seg denne sommeren. Tykke nostalgi-briller synes å regjere hos mange av de som vil beholde store deler av laget, eller "stammen" som de gjerne omtaler det som.
I den stammen vil jeg trekke fram Colochini, Enrique, Tiote og Barton. Resten er stallfyll i beste fall, og jeg feller ingen salte krokodille-tårer når de nå  blir henvist til benken eller blir bedt om å finne seg en ny klubb.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #4242 på: 24. Juni 2011, 23:29 »
Skal man bygge et lag nytter det ikkje å selge hele stammen, man må ha kontinuitet. Forsvinner Barton, Enrique, Colochini, Jonas mister man man mye av stammen og det blir feil hvis man vil bygge et stor-lag. Det som blir rett er å hvert år kjøpe 3-4 spiller som går rett inn på laget og forbedrer det.

Nolan ville ha ein 5års kontrakt, som vi var smarte nok å ikkje gi han. Ingen spillere er større enn klubben, men er viktig å ikkje bytte ut hele stammen i laget for å få kontinuitet. I tillegg er det jo viktig å få inn spillere for dem som forsvinner ut.

Syns Newcastle har gjort smarte kjøp og salg til nå, og dem holder kontroll på økonomien. I framtiden kommer økonomien i klubbene i PL  til å bli ennå viktigere for å få kjøpe spillere på grunn av den nye regelen som kommer fra og med neste sommer at klubben må vise til inntekter for å kjøpe spillere.
Newcastlesupporter siden 1992

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4243 på: 24. Juni 2011, 23:32 »
http://www.dagbladet.no/2011/06/24/sport/fotball/bundesliga/diego/wolfsburg/17060957/
Alltid hatt sansen for denne mannen, som er på vei vekk.

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #4244 på: 25. Juni 2011, 00:01 »
http://www.dagbladet.no/2011/06/24/sport/fotball/bundesliga/diego/wolfsburg/17060957/
Alltid hatt sansen for denne mannen, som er på vei vekk.

Wolfsburg midfielder Diego is set to move on this summer and admits he could return to his native Brazil.

Kommer nok ikke til oss! Vil egentlig ikke ha Diego heller for å være helt ærlig. Okay, han er god men, vil heller ha Barton som playmaker.