20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290994 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4020 på: 22. Juni 2011, 01:05 »
om vi får barnetta og sturridge så vil vi bli heilt sinnsyyyyk på kontringer. hba marvoux jonas barnetta sturridge. heilt sinnsjukt tempo og sinnsjuk teknisk kvalitet. Ilag med tiote som ballvinner og cabaye sitt glittrende pasningspill så blir det her jeevli bra. bring back the entertainers, kan nesten ikkje vente til 13 august!!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4021 på: 22. Juni 2011, 01:17 »
Uansett hvor mye jeg hadde elsket å se Sturridge her, har jeg vanskelig for å se at det kommer til å skje.
Hvis Henderson er verdt 20 mill, er Sturridge uvurderlig. Jeg vil si han er Englands beste unge spiss.
Med Anelka og Drogba på vei ut, er Sturridge og Torres de eneste spissene Chelsea har. Det ville vært totalt idiotisk å selge han, så jeg tviler på at vi får til noe annet enn et lån ( noe som fremdeles ville vært flott mind)
If it has tits or wheels, count on problems!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4022 på: 22. Juni 2011, 01:58 »
vel no som villas-boas blir den nye trener så vil nok falcao bli henta inn. samtidig som det er snakk om aguero. Og ikkje minst, kvifor vil chelsea finne på å selge anelka og drogba når dei avslutta sesongen som 1 og 2 valg, mens torres sleit benken? Og tru meg, når den nye manageren er klar blir det nok ein god del handling hos chelsea. Samtidig har Sturridge gått
 ut og sagt at han vil ha førstelagsfootball neste år:
http://www.fanhouse.co.uk/2011/05/19/daniel-sturridge-is-desperate-for-regular-first-football-after-s/

trur ikkje det er så usannsynlig som du vil ha det til.

Med tanke på Henderson til 20 mill og Sturridge er meir vert, så må du ikkje glømme at Henderson var kanskje Sunderlands beste spiller som dei ikkje ville la gå for noko anna enn 20 mill. Det er noko anna å krevje 20 mill for Sturridge når han er 4 valg og ikkje akuratt har like mykje erfaring i pl som Henderson har.

« Siste redigering: 22. Juni 2011, 02:12 av Human »

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4023 på: 22. Juni 2011, 02:14 »
Er twitter kontoen til Enrique fake? følgende ble lagt ut tidligere i kveld: quiero permanecer en newcastle, pero estoy confundida con lo que sucede aqui, som oversatt til norsk blir: Jeg ønsker å bo i Newcastle, men jeg er forvirret med hva som skjer her

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4024 på: 22. Juni 2011, 07:43 »
Ny dag ny mligheter.
Inkompetentetullinger melder at vi har lagt inn bud på £14mill for Sturridge.
Ja, la oss si det sånn. Håper det stemmer for engangs skyld;)

Det hadde vore fantastisk, men om det er realistisk er ein an sak ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4025 på: 22. Juni 2011, 08:10 »
Ny dag ny mligheter.
Inkompetentetullinger melder at vi har lagt inn bud på £14mill for Sturridge.
Ja, la oss si det sånn. Håper det stemmer for engangs skyld;)

Det hadde vore fantastisk, men om det er realistisk er ein an sak ;)

£14 mill for Sturridge, vs £35 mill for Carroll eller £20 mill for Henderson. Hadde vært en god handel om vi hadde fått ham for den summen. Tror det godt kan skje, spesielt hvis Sturridge slenger inn et ønske om å bli solgt.
« Siste redigering: 22. Juni 2011, 08:33 av InspectorC »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4026 på: 22. Juni 2011, 10:14 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/-nicklas-bendtner-droppet-em-paa-hjemmebane-til-fordel-for-festing-i-las-vegas-3522765.html

Det sier seg jo selv. For en tulling. Er ikke lysten på en alkoholisert og arrogant partyløve som lyver sånn at han kan gjøre det han vil.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4027 på: 22. Juni 2011, 10:21 »
Jeg er også negativ til Bendtner.

Noen andre enn meg som gjerne vil se Gibbs i NUFC drakta som erstatter for Enrique? Han har ihvertfall et veldig stort talent, men må sitte benken på både Arsenal og landslaget. God offensiv kraft har han også. Står faktisk med 3 mål på 15 kamper for England U21.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4028 på: 22. Juni 2011, 10:38 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/-nicklas-bendtner-droppet-em-paa-hjemmebane-til-fordel-for-festing-i-las-vegas-3522765.html

Det sier seg jo selv. For en tulling. Er ikke lysten på en alkoholisert og arrogant partyløve som lyver sånn at han kan gjøre det han vil.

Han der er det siste mi treng!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4029 på: 22. Juni 2011, 11:09 »
http://www.dagbladet.no/2011/06/22/sport/fotball/john_arne_riise/roma/serie_a/17017780/

Kan godt hende Riise ikkje har så ekstremt mange år igjen i toppfotballen, men eg trur han kan vere ein fin erstattar for Enrique. Han er ein likandes type (blant lagkameratar), og han er eit eksempel til etterfølgelse når det gjeld å ta vare på kroppen sin - og i treningsarbeidet. Dessutan er han relativt lik Enrique i stil, med sine klyv framover i banen. Det vil medføre at dei øvrige enkeltspelarane kanskje har lettare for å tilpasse seg han, spesielt den som skal spele på venstrekanten (Jonas/Marve).

Ein fin rollemodell og konkurrent for Neil Taylor, som forhåpentlegvis har gjort Riise overflødig innan eit par sesongar.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4030 på: 22. Juni 2011, 11:23 »
Lite vits i å bruke hjerneceller på å vurdere riise. Han passer ikke inn med vår transfer-politikk.
La oss istedet konsentrere oss om en ny #9 :D

Sitter og ser på litt youtube-vids av Sturridge ( igjen), jeg må si at jeg får vann i munnnen.
Han er BÅDE en poacher som står på rett plass til rett tid, samt en som kan ta med seg ballen over halve banen og gjøre alt selv. I tillegg har han en ypperlig skuddfot. Sorry for at jeg syter om Sturridge igjen, men jeg mener at med denne mannen på plass, tror jeg vi kan konkurrere med Liverpool om 5`e plassen.
Se på midtbanen vår for øyeblikket, den holder høy klasse.  Folk sier at franskmenn ikke kan spille sammen og etterlyser engelsk "kriger-vilje". Tja sier jeg da, refererer de til den krigerviljen som ble utvist da England ble UTSPILT på Wembley av disse usynkroniserte franskmennene?

Holder midtbanen vår seg skadefri og lærer seg å spille sammen, og Demba ba blir assistert av en -klassespiss som Sturridge, mener jeg vi kan slå oss inn i Europaspill-plassene umiddelbart. Det eneste spørsmålet er forsvaret, men for å være litt flåsete er ikke forsvaret et must for å blande seg inn i topp-6-7.
For å vinne ligaen - javel - men ikke for å være med i øvre halvdel av tabellen.
Får vi samkjørt midtbanen og har 2 kvalitets-spisser på topp, tror jeg egentlig mye er gjort.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4031 på: 22. Juni 2011, 11:38 »
Lite vits i å bruke hjerneceller på å vurdere riise.

Har så mange av dei. Litt unødvendig bruk får passere..:)

-
Når det gjeld den nye nr. 9, så trur eg først og fremst ikkje Ashley kjem til å blåse av tilstrekkelig med gryn for Sturridge. Rett aldersgruppe, men feil prisklasse. Personlig kunne eg gjerne tenkt meg DS, men trur ikkje det er alfa omega om vi får vår nye nr. 9 denne sommaren.

Vi er vel venta å spele med kun éin rein spiss denne sesongen? Med hovudsakleg Ben Arfa som den hengande? Sturridge, som er relativt cocky, vil kreve å spele 80-90 pst av kampane. Korleis skal vi då få holdt Ba matchfit og i humør? Han vil vel også kreve ein del speletid, og så får heller Løven og Shola vere dei som losar oss gjennom tidlege cuprundar og når vi ikkje har noko å vinne på andre valg.

Eg har meir tru på ein hardtarbeidande Erding, som scorar litt mål og som har kvalitet til å plassere seg i eit nødvendig sjikte mellom Ba og Ameobi/Løven. Ikkje så prangande som Sturridge, men ein som eg trur vil passe godt inn både som eit alternativ til fast plass og som har kvalitetar som 'impact spiss'.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4032 på: 22. Juni 2011, 11:48 »
Godt innlegg, selv om jeg er uenig! Vi kan ikke kun ha èn spiss som atpåtil har en skade-historikk som ikke tillater han å passere medicals. Hvis Ba blir skadet, sitter vi der med skjegget i postkassa. Erding er jo ikke god nok for PSG, og jeg fryser av ideen om at vi skal finansiere Gameiro-kjøpesummen med å hente stallfyllet de vil kvitte seg med.. Erding har jo ikke prestert det siste året heller. Skal man betale 100 mill for en slik spiller?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4033 på: 22. Juni 2011, 11:49 »

Det er ikke usannsynlig at MINST 6 av 11 spillere i startoppstillingen mot Arsenal vil være nye fra forrige sesong (ja, Ben Arfa er også ny). Kanskje til og med sju-åtte.

Skal vi se, du mener kampen på henholdsvis emirates - der vi ble rompekjørt fra 1-90 minutt men på mirakuløst vis greide å vinne ( 9 av 10 ganger hadde Arsenal vunnet den kampen overlegent), eller hjemmekampen der vi lå under 0-4 etter 30 minutter? Utfallene av de to kampene er ikke representable, det var tilfeldigheter som gjorde at vi ikke ble ydmyket. Og du glemmer tilfeldigvis alle hjemmekampene mot bånnlag som vi tapte rett og slett fordi vi ikke har en dominant midtbane.
Nei, jeg er optimistisk med hensyn til vår nye midtbane. Ny spiss nå, samt kanskje en forsvarer eller to, og vi går inn i 2011/12 sesongen BETYDELIG sterkere enn i fjor.

Jeg tenker på at vi møter Arsenal på hjemmebane i første kamp av den nye sesongen. Og jeg tenker generelt på vår mest brukte startellever forrige sesong.

Jeg synes ikke så mange forandringer på en gang er særlig bra.

Og jeg har aldri påstått at vi ikke spilt dårlige kamper forrige sesong, og at vi ikke skal forsterke laget. Men vi kan ikke bytte ut hele forbanna startelleveren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4034 på: 22. Juni 2011, 11:52 »
Hehe, jeg har ofte tatt meg i å se Newcastle-kamper og tenke at kun 3-4 av de på banen fortjener en plass i førsteellevern. Gudene må ha hørt mine bønner, for det er jo det som ser ut til å skje nå :P
Det er selvfølgelig litt FM-tastic, men vi har hatt altfor mange Squad-players på banen med 50.000 i uka.
De har gjort en jobb hittil, fått oss opp og sementert oss ca midt på tabellen, men jeg tror ærlig talt det er grensen for hva vi kunne ha klart med vårt nåværende lag. Denne sesongen har vært litt spesiell og.
Anyway: Rondon er vel totalt uaktuell? Både prismessig og hvem vi er i konkurranse med..