20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291667 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3975 på: 21. Juni 2011, 12:37 »
Skjønner at vi prøver å kutte på lønnsutgiftene, men er imot at vi selger unna halve laget! Er ikke for å selge verken Jonas eller Colo, heller ikke Barton! Må hvertfall beholde de 2 førstnevnte!
Skulle det vise seg at Joey går til Arsenal( :P), og vi får inn Taarabt som erstatter, så ok..

Jo flere vi selger, desto flere må hentes inn, og det er litt skremmende!

UT: Smith, Perch, Xisco, Best/Ranger, Routledge

INN: Spiss(ny nr.9), høyrekant, venstreback, høyreback + kanskje ny(tt) stopper(talent)
Dette er det eg synes vi trenger, så lenge vi beholder Jonas, Colo og Joey!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3976 på: 21. Juni 2011, 12:46 »
Og akkurat da du skrev "så lenge vi beholder Jonas, Colo og Joey" så begynte jeg plutselig å se for meg Taylor og Williamson sammen i midtforsvaret, ugh.... :p

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3977 på: 21. Juni 2011, 12:54 »
Jonas er ganske god, men ingen key player for oss synes jeg. For ujevn. Selvfølgelig vil jeg beholde han, men jeg kan tåle at Jonas går ( for en god pris mind).

Colochini MÅ vi beholde. Enrique er borte. Jeg elsker Barton, men mener det finnes mange bedre alternativer. Så lenge vi har Tiote, Ben arfa og Colochini, tror jeg vi greier oss. Det er tydelig at det foregår en STOR opprydning i nord for øyeblikket, og det trengs!
Vi har en udugelig benk, og for å være ærlig,  kun 3-4 utespillere av vår starting 11 mener jeg holder mål.
Barton har vært en god spiller for oss i år, men er jeg den eneste som synes han er litt temposvak og treig?
Jeg vil beholde Barton, men ikke til enhver pris. Vi MÅ ta utgangspunkt i at hvis Barton selges, hentes det inn en erstatter. Det er dessverre aldri kjedelig å være Newcastle-supporter, men faen ass, vi har overlevd vår første sesong tilbake i premier league. Nå tas det GREP. Jeg NEKTER å tro at alle disse grepene tas utelukkende for å klemme så mye penger ut av skuta som mulig. Dette MÅ være en prosess som er igangsatt for å HEVE kvaliteten, ikke det motsatte. Så oppfordrer jeg selvfølgelig alle her på forumet - come august - til å sitere meg på denne posten og hovere fordi jeg tok så grundig feil. Men jeg er positiv. I ethvert transfer-vindu er det viktigste å skaffe seg de beste free transferne/BOSMAN spillere først, for deretter å sondere markedet etter spillere til full pris.  Det største spørsmålet - det eneste spørsmålet - for min del denne sommeren er hvem som blir vår nye #9.  Skulle dette bli Sturridge eller noe tilsvarende - da tror jeg vi får en FANTASTISK høst-sesong.  Da tror jeg resten av brikkene faller på plass. Jeg håper - og tror - at PSG har priset seg ut av erdinc - handelen. Jeg er positiv til han som backup-spiller for 3-5 mill. Men for 10 mill bør vi se andre steder.

Tanker? :)
If it has tits or wheels, count on problems!

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3978 på: 21. Juni 2011, 13:13 »
Vet ikke hvor troverdig denne kilden er, men den hevder ihvertfall at Neil Taylor kommer til å velge Everton fremfor oss. http://www.nsno.co.uk/everton-news/2011/06/taylor-rejects-newcastle-for-everton/

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #3979 på: 21. Juni 2011, 13:17 »
Synes ikke 10 mill for Erdunc er helt håpløst. 22 mål på 51 kamper for PSG er ikke så verst.

Problemet er at den franske nivået ligger tempo og fysikkmessig langt bak PL. Men betaler vi 10 mill for en spiss som i mine øyne har langt større potensial enn Ranger, Løvenkrands og Ameobi, så er det helt greit i mine øyne. Vi vil uansett ikke kunne komme under den prisen dersom vi skal ha en habil spiss som har levert på øverste nivå i Europa. Tenk at vi da fortsatt har 25 mill igjen til andre prospekter.
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3980 på: 21. Juni 2011, 13:23 »
Synes ikke 10 mill for Erdunc er helt håpløst. 22 mål på 51 kamper for PSG er ikke så verst.

Problemet er at den franske nivået ligger tempo og fysikkmessig langt bak PL. Men betaler vi 10 mill for en spiss som i mine øyne har langt større potensial enn Ranger, Løvenkrands og Ameobi, så er det helt greit i mine øyne. Vi vil uansett ikke kunne komme under den prisen dersom vi skal ha en habil spiss som har levert på øverste nivå i Europa. Tenk at vi da fortsatt har 25 mill igjen til andre prospekter.

100 milioner kroner for en spiss som ikke er velkommen i PSG lenger, og som er blitt avløst av en annen spiss til samme pris.  Jeg ser på Erdinc som en impact player, kan komme inn i det 65-70 minutt, men da må prisen bli en annen. 3-5 millioner er greit for en oppgradering fra Best/ameobi.
If it has tits or wheels, count on problems!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3981 på: 21. Juni 2011, 13:32 »
Vet ikke hvor troverdig denne kilden er, men den hevder ihvertfall at Neil Taylor kommer til å velge Everton fremfor oss. http://www.nsno.co.uk/everton-news/2011/06/taylor-rejects-newcastle-for-everton/

Så det jeg også , men Mark Douglas twittrer;

NO Everton interest in Neil Taylor. #NUFC

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3982 på: 21. Juni 2011, 13:37 »
THE agent for Newcastle's top transfer targets Blaise Matuidi and Mevult Erding has hinted that they would be interested in a move to St James' Park

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news//2011/06/21/matuidi-and-erding-agent-hints-at-nufc-move-72703-28913159/#ixzz1PuSXN8c4

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3983 på: 21. Juni 2011, 13:53 »
Blaise Matuidi hadde vært en spennende signering også. Da har vi veldig god dekning på den sentrale midtbanen. Vil heller ikke bli så sårbar når Tiote drar til Afrika mesterskapet eller soner karantene enn om Guthrie skal inn å vikariere.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3984 på: 21. Juni 2011, 14:00 »
Blaise Matuidi hadde vært en spennende signering også. Da har vi veldig god dekning på den sentrale midtbanen. Vil heller ikke bli så sårbar når Tiote drar til Afrika mesterskapet eller soner karantene enn om Guthrie skal inn å vikariere.

Gosling kommer jo også tilbake og blir Barton vil han også være et alternativt sentralt så jeg vil bli overasket om vi bruker £10m på sentral midt. De kan heller brukes på topp, men tar gjerne begge deler.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3985 på: 21. Juni 2011, 14:01 »
DarrenArsenal1 Darren
 by JamieDalton82
Newcastle have enquired about Nicolas Bendtner. Would be a good move by #Arsenal if the deal involved Enrique"

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3986 på: 21. Juni 2011, 14:09 »
Å fy da....  :(

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3987 på: 21. Juni 2011, 14:32 »
Bendtner er ei grei signering han, så lenge han blir benytta som spiss og ikkje skubba rundt på kantane. Det optimale valget er han vel ikkje, men antakeleg den av våre prospects som liknar mest på Carroll. Og med solide kantspelarar, og ein Barton med god og luftig serv, veit vi at det kan bli bra.

Enrique kan berre stikke om han ikkje klarer å bestemme seg snart. Om Bendtner er det som endar opp i fanget vårt for han? Fine by me.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3988 på: 21. Juni 2011, 14:38 »
Reassurances Pardew ikke kommer til å få?!  :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3989 på: 21. Juni 2011, 14:40 »
Vi veit jo at Colo har et år igjen av sin Newcastle-karriere, hvilket selvfølgelig er betryggende :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida