20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290705 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3840 på: 18. Juni 2011, 19:27 »
Franske spillere er egoister...alle vet det.
Jepp, alle franskmenn er like...
(ironialarm)

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3841 på: 18. Juni 2011, 19:32 »
En av mine sterke sider ;) Neida, akadamiene i Frankrike (og Nederland) satser på en til to spillere å setter all fokus på de, kontra Norge/England der de setter mer fokus på at laget skal bli bedre. =engelske spillere får lettere lagfølelse og jobber for at et lag skal oppnå noe. Franske spillere jobber for at de skal komme lengst mulig, å dveler ikke et sekund om en litt bedre klubb kommer på banen. Allmenn kunnskap.
Ja, setter de i bås.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3842 på: 18. Juni 2011, 19:35 »
Tipper en del folk satt penger på Zog til oss etter at Scott Wilson twitret det han gjorde. Skal vel ikke mer til før bettingselskapene er på pletten. SkySports sin reporter Graham Bailey sa jo også at vi ikke er noe nærmere Zog.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3843 på: 18. Juni 2011, 19:40 »
Eg skjønnar fortsatt ikkje heilt denne enorme begeistringen for Nzogbia tilbake. Eg vil heller at mi fokuserar på andre spelarar. Og Sturridge er eg einig i at mi kan sprengja banken på :)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3844 på: 18. Juni 2011, 19:43 »
=engelske spillere får lettere lagfølelse og jobber for at et lag skal oppnå noe. Franske spillere jobber for at de skal komme lengst mulig, å dveler ikke et sekund om en litt bedre klubb kommer på banen. Allmenn kunnskap.
Ja, setter de i bås.

Sitter du seriøst og sier at engelske og norske spillere ikke vil gå til bedre klubber dersom de har tilbudet i motsetning til de franske som gjør det?

Trenger en reality check da tror jeg, vet jammen ikke om mange engelske og norske spillere som ikke "jobber for at de skal komme lengst mulig, å dveler ikke et sekund om en litt bedre klubb kommer på banen". Det trodde jeg forsåvidt også var allmenn kunnskap.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3845 på: 18. Juni 2011, 19:47 »
Bettingselskapene stopper vel spill på noe så snart det begynner å bli unormalt høy aktivitet over kort tid tror jeg.

Eksempelvis full stopp når de mottar:
- relativt mange små bets på at A skal inntreffe,
- eller relativt få, svært høye bets, på at A skal inntreffe.

Kommer det relativt mange, svært høye bets på at A skal inntreffe, regner jeg med det brenner på dass for å si det sånn. :)

rocksmile

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3846 på: 18. Juni 2011, 19:49 »
Sånn! Jeg har lenge vært en leser av dette forumet, den siste tiden opptil 50 ganger om dag. Men slik som Newcastle opererer på transfer-markedet nå, ble jeg nødt til å melde meg som medlem. Og jeg er sikker på at jeg ikke vil angre.

Først av alt vil jeg si at klubben viser kløkt ved å hente Marveux, Ba og Cabaye til en så billig penge. Cabaye var utrolig viktig på midten til Lille og vil danne en enorm duo med Tiote. Grunnen til at vi linkes og muligens henter Z'Zog er mest trolig at han er tenkt en plass på høyre ving, der vi har i mine øyne bare en spiller for tiden, nemlig Joey Barton. Routledge er for dårlig og Jonas er venstre ving. Ben Arfa er en kandidat men han bør vær bak spiss, i dette tilfellet Ba.

Alle disse overgangene til en så billig penge, så tidlig i overgangsvinduet er fantastisk.

Mvh Rocksmile

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3847 på: 18. Juni 2011, 20:18 »
har en liten mistanke om at nebur sitter med et par kalde i hånda og ser kor enkelt det kan være å fyre opp folk på forumet. Am I right? Eller er alle disse usaklige påstandene din opprinnelige mening?

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3848 på: 18. Juni 2011, 20:46 »
har en liten mistanke om at nebur sitter med et par kalde i hånda og ser kor enkelt det kan være å fyre opp folk på forumet. Am I right? Eller er alle disse usaklige påstandene din opprinnelige mening?
Gir nok egentlig faen hvor de er fra, bare de presterer så er jeg fornøyd;)

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3849 på: 18. Juni 2011, 20:50 »
Gir nok egentlig faen hvor de er fra, bare de presterer så er jeg fornøyd;)
Hehe...Full som en dupp!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3850 på: 18. Juni 2011, 20:55 »
Er lørdag, ses på sjøboden.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3851 på: 18. Juni 2011, 21:30 »

på bryggen?? sjekk de flotte fine grønne båtene på festningskaia :) her ligger vi med husarrest.. no alco\drug policy <3
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3852 på: 18. Juni 2011, 23:00 »
nebur'en kjem nerom med noko "drugs" han ;) Sturridge hadde vært drug for min del! Satser på at me sikrer avtaler andre klubber er interessert i (ba,marveaux) først - som nåken postet tidligere. men så kan me kanskje belage oss på å vente meir te dei neste overgangene... meget spennende åpning på vinduet, aktivt forum (velkommen til nye brukere) og mangen poster! det har vertfall startet heilt supert, og fortsetter me i dette tempoet har me jo skiftet ut ny stall 3-4 ganger til 1.sep :D meir twitter-news any1?
Venter i spenning...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #3853 på: 19. Juni 2011, 00:01 »

på bryggen?? sjekk de flotte fine grønne båtene på festningskaia :) her ligger vi med husarrest.. no alco\drug policy <3

Bourbon eller Havila?

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3854 på: 19. Juni 2011, 00:06 »
Haha, digger når du poster bjørni, må alltid inn å sjå Tiote-mixen ;)
Venter i spenning...