20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292221 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3555 på: 16. Juni 2011, 11:14 »
Skysports melder at BA er klar. Greit kjøp på free transfer.
God squadplayer, og bedre en di vi har.

Gjenstår å se om han klarer den medesinske testen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3556 på: 16. Juni 2011, 11:15 »
Link for de som måtte være interessert i sånt: http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6991672,00.html

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3557 på: 16. Juni 2011, 11:18 »
Giles Barnes er free agent nå. Han var da vitterlig et yndet objekt senest i fjor - noen som kjenner historien?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3558 på: 16. Juni 2011, 11:22 »
Vel han har ikke spillt 1 min etter at Roy`en ble manager for WBA.

Giles Barnes var et kjempe talent han for 2-3 år siden, men mye skader har satt han tilbake!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3559 på: 16. Juni 2011, 11:38 »
Barnes har vel stagnert, dessverre. Husker han var spennende det året Derby var så sykt dårlig, men likevel slo oss to ganger på en sesong.

Håper vi får inn Demba Ba. Husker han gjorde det veldig bra i Tyskland, og han spilte seg vel ikke bort i West Ham heller. Er han dessuten gratis, er det ingenting å nøle med. Han er kanskje ikke den toppspissen vi leter etter, men med Ba inn og Ranger ut føler jeg vi kommer styrket ut av det.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3560 på: 16. Juni 2011, 11:42 »
Skysports melder at BA er klar. Greit kjøp på free transfer.
God squadplayer, og bedre en di vi har.

Gjenstår å se om han klarer den medesinske testen.

Når du skrev BA, altså store bokstaver, satt jeg en liten stund og funderte på hvem dette var. Inntil det gikk opp for meg at det ikke var noen forkortelse  :P

Men utifra det jeg så av ham i West Ham, synes jeg dette er en spiss av gaske høy Premier Leagueklasse, altså mer enn en squadplayer for oss. Tror fort han kan banke inn en 12-15 mål for oss neste sesong, om han holder seg ganske skadefri. Så synes dette vil være en meget spennende signering!  :D

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3561 på: 16. Juni 2011, 11:43 »
Tror jeg har hatt litt for store forventninger om spisser inn for jeg får ingen "god følelse" for at BA kommer inn.

Uansett er han bedre enn de vi har da, men alikevel litt skeptisk ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3562 på: 16. Juni 2011, 11:45 »
Liker ikke at vi henter en "livstidsskadet" spiller.. Ønsket at Everton skulle vinne Ba's signatur.. Kneet kommer til å bli et problem. Skulle gjerne sett en annen spiss komme inn enn Demba Ba.
« Siste redigering: 16. Juni 2011, 11:46 av thomashaer »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3563 på: 16. Juni 2011, 11:48 »
Har veldig tro på Ba om han da holder seg skadefri. Rask, sterk og kan score mål. Var rykter om at Neil Taylor også kunne bli klar idag så får vi vente å se. Som nevnt før kan det være klubben vil komme opp med noen positive nyheter raskt slik som også skjedde da Carroll ble solgt.

Og vi på forumet har ærlig talt ikke nok info til å mene at vi ikke burde signere Ba pga kneskaden. Forhåpentlgivsi har klubben tatt den riktige avgjørelsen.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3564 på: 16. Juni 2011, 12:05 »
Ba er et meget godt tilskudd til stallen, en slik panserspiss trenger vi (med avslutningsferdigheter). Allikevel føler jeg meg nervøs om Ba er hentet inn ene og alene for å bag the goals. Tror nok vi bør hente enda en spiss relativt kjapt.
OM han da står på medical
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3565 på: 16. Juni 2011, 12:06 »
Leste et sted at Ba har spilt i snitt 27 kamper pr sesong de siste 5 sesongene eller noe. Så tror dette kneproblemet er en smule oppskrytt.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3566 på: 16. Juni 2011, 12:08 »
Har veldig tro på Ba om han da holder seg skadefri. Rask, sterk og kan score mål. Var rykter om at Neil Taylor også kunne bli klar idag så får vi vente å se. Som nevnt før kan det være klubben vil komme opp med noen positive nyheter raskt slik som også skjedde da Carroll ble solgt.

Og vi på forumet har ærlig talt ikke nok info til å mene at vi ikke burde signere Ba pga kneskaden. Forhåpentlgivsi har klubben tatt den riktige avgjørelsen.

1. Hva positivt skjedde like etter Carroll salget?

2. Vi har vel info om at han har feila på flere medicals de siste årene, og at desperate West Ham er den eneste medicalen han har passert de siste åra.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3567 på: 16. Juni 2011, 12:19 »
Føler meg rimelig sikker på at dersom Ba kommer til oss har Ashley sørget for at det er på en kontrakt hvor Ba får betalt for antall kamper spilt eller lignende, tviler på at Ashley pøser ut penger for en spiller som har et velkjent skadeproblem, oppskrytt eller ikke.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3568 på: 16. Juni 2011, 12:19 »
OFFICIAL RELEASE
Blaise Matuidi file: ASSE says
Contrary to what the daily L'Equipe published in its edition of Tuesday, June 14, the direction of the ASSE would like to confirm that the correct output for Blaise Matuidi is 15 million euros (13 million euros + 2 million euro bonus farm). ASSE notes that Blaise Matuidi is the only player in the workforce to have a good output.

Moreover, club officials have been unpleasantly surprised to hear on the channel Infosport the following message: " Blaise Matuidi do not know much about the identity of his new club. But it would be close to Newcastle. The English track particularly like the Chairman of the Board, Roland Romeyer seeking 15 million euros to address liquidity problems. "Today, ASSE has had no contact with the English club and said that its treasures are doing well. Indeed, the club has not had to use half of bank loans that it receives.

Finally, the ASSE would recall that on the transfer market, the club management will observe the utmost discretion. Indeed, confidentiality is one of the rules to success in this field.

The club's management

http://www.asse.fr/index.php?page=detail_actu&id=7589

Han har en release clause.
« Siste redigering: 16. Juni 2011, 12:22 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3569 på: 16. Juni 2011, 12:27 »

1. Hva positivt skjedde like etter Carroll salget?

2. Vi har vel info om at han har feila på flere medicals de siste årene, og at desperate West Ham er den eneste medicalen han har passert de siste åra.

Etter hva jeg husker så var det ikke alt for lenge etter på at Tiote skrev under på ny langtidskontrakt og Pardew snakket om at Ashley ville sende et signal ut til fansen.

Vi vet jo at han har strøket på to medicaler ja, men samtidig spilt nok kamper de fleste sesongene til at han ville være en god sginering for oss slik sett. Derfor overlater jeg det til et medisinsk personell som faktisk kan undersøke han å trekke konklusjoner.