20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290917 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3540 på: 15. Juni 2011, 23:40 »
Hva tror dere om en parker i retur? Han er jo en gammel hero. Klar forsterkning, og ca samme alder?

For godt til å være sant.

Nei takk... Sorry, han er god men, vil heller ha litt yngere :P

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3541 på: 15. Juni 2011, 23:40 »
Barnetta, Zoggy/Sulejmani, samt 2 spisser, så snakker vi grei dekning offensivt!  :)

Hvis vi har fått 4 mill for Nolan. Er det naturlig å tro at vi kan klare å stable de 3 + erdic og Ba, også taylor da? Hehe det er hårete mål, men hadde vært artig:p

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har veldig tro på Zog i sentral midtbane rolle. Spillte han ikke sentralt imot Norge? Det er litt Dyer over han, ikke bare innlegg.

Tenkte mer på enten Zog eller Sulejmani ;) hehe.. Tror eg ville valgt Zog eg og, mest på grunn av at eg vet ke han står for!
Tenkte ikke så mye på at Nolan-pengene skulle dekke alle de spillerne, men heller at vi får brukt Carroll-pengene/penger fra MA`s lomme :P

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3544 på: 15. Juni 2011, 23:48 »
Synes £4mill er en real pris for Nolan egentlig.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3545 på: 15. Juni 2011, 23:51 »
Nolan.

Aged 28, he is also likely to be granted the five-year contract by West Ham that Newcastle refused to give him and will earn wages of £45,000-a-week, probably making him the highest-earner in the Championship
Han kom, ble mett og dett var dett....

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3546 på: 15. Juni 2011, 23:53 »
£4m er ikke ueffent. Lønna hans frigjør ytterligere £2.5m i året noe som også kan nevnes. Det er kanskje et tegn på hvor høyt han regnes når det er bare 1 klubb på dansegulvet når budet er såpass lavt?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #3547 på: 15. Juni 2011, 23:59 »
Jeg er enig i at isolert sett er ikke et salg av Nolan krise, selv om han helt klart er en av mine favorittspillere. Greit at han ikke løper i 90 minutter, men han er en goalgetter som kunne vært fint å ha i bakhånd, og ikke minst en kulturbygger i troppen, som jeg tror er viktig for å integrere de nye spillerne.

Menmen - livet er en berg og dalbane, og i Newcastle er ikke den utstyrt med sikkerhetsbelte...

Jeg er mye mer skeptisk på JB sin twittring. Greit at han ikke skaper splid innad i spillergruppen (som Kristoffer og andre påpeker), men husk at dette er England - tabloidenes hjemland, og hva er resultatet? Negativ publisitet som fansen vår biter på og hater Fat Mike enda mer, samt at denne støyen igjen kan fanges opp av mediene og sørge for at alle potensielle  nye signeringer heller signerer for Brann i deres leting etter kontinuitet og teft.

Jeg er uhyre skeptisk til neste sesong, for hva skjer når motgangen kommer? Hvem skal stå med strak rygg og pushe gutta fremover? Beats me!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3548 på: 16. Juni 2011, 00:10 »
Kunne ikke vært mer enig
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3549 på: 16. Juni 2011, 01:32 »
Hva tror dere om en parker i retur? Han er jo en gammel hero. Klar forsterkning, og ca samme alder?

For godt til å være sant.

Selv uten Nolan har vi bra dekning på sentral/deff midt. ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3550 på: 16. Juni 2011, 06:47 »
Jeg er uhyre skeptisk til neste sesong, for hva skjer når motgangen kommer? Hvem skal stå med strak rygg og pushe gutta fremover? Beats me!

Kva motgang? Mi skal jo spela festfotball og kjempa om Europaspel!

Eg vil gjerne ha inn eit par spissar som kan skåra mål for oss. Noko konkret rundt dette om dagen? Meinar eg las ein plass at Ba mest sannsynleg går til Everton. 

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3551 på: 16. Juni 2011, 10:39 »
Ser vi er linket til Matuidi... høres ut som gervinho-sagaen all over again. Han vil ha europaspill. Lite sannsynlig, så ikke kast bort oksygen på å runke til det her..
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3552 på: 16. Juni 2011, 10:49 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Blackburn-Manchester-City-transfer-news-Adebayor-is-Rovers-target-as-owners-hand-Kean-30m-warchest-also-Villa-James-Collins-Birmingham-Roger-Johnson-article747906.html

Her burde vi kjenne vår besøkelsestid. Med sin ufyselige personlighet passer han perfekt inn  ;)
Fra spøk til revolver: for 10 mill? Ja takk.
If it has tits or wheels, count on problems!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3553 på: 16. Juni 2011, 10:54 »
Hvis det er Adebayor det er snakk om, gjetter jeg han vil være et sted mellom 2,5 og 4 ganger for høy i lønn  :P

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3554 på: 16. Juni 2011, 11:05 »
Nolan ut og Adebayor inn, bør gjøre underverk for lagmoral og miljø det! Er vel omtrent et likt bytte.  ;D

Nei seriøst. Jeg tipper nok at lønn osv. er noe stiv, pluss at jeg synes fyren er en ufyse type. Men han holder jo greit nivå for å si det sånn.