20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1289886 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3525 på: 15. Juni 2011, 22:33 »
Det er vel ganske vanlig praksis blant trenere. Mourinho henter også ofte spillere han tidligere har trent.

Litt forskjell når det kommer til klasse og alder.
Bortsett fra Carvalho og Ferreira så kommer jeg heller ikke på noen flere............

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3526 på: 15. Juni 2011, 22:37 »
Det er vel ganske vanlig praksis blant trenere. Mourinho henter også ofte spillere han tidligere har trent.

Bortsett fra Carvalho og Ferreira så kommer jeg heller ikke på noen flere............

Deco til Chelsea i alle fall, men jeg tror det er flere.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3527 på: 15. Juni 2011, 22:40 »

Deco bli jo hentet av Scolari.

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #3528 på: 15. Juni 2011, 23:02 »
Care! Deco suger! :) Likte forresten ryktene til Tv2sporten idag der vi er linket til Miralem Sulejmani! Digger han ;)
(spol over de første 2 min.. er bare intro piss..) http://www.youtube.com/watch?feature=iv&annotation_id=annotation_412560&v=FWUTqP7C_6w

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3529 på: 15. Juni 2011, 23:04 »

Deco bli jo hentet av Scolari.

Ok, da husker jeg feil. Poenget var uansett at det er ganske vanlig at trenere henter spillere de har hatt før.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3530 på: 15. Juni 2011, 23:08 »
Sulejmani hadde vært helt fantastisk. Litt Suarez stil over han!!

Dessverre kommer nok aldri han til oss >:(

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3531 på: 15. Juni 2011, 23:12 »
Jeg har selv vært en av de som har kritisert Nolan til tider, men det får være grenser for hvor uaktsomt det skal være av klubben, det her. Poenget med Nolan har ikke vært at han har vært så himla god i alle kamper, men han er en god leder, forbilde og ikke minst blitt et ikon over den siste tiden i trøya. I tillegg har han bevist at han holder mål på et relativt greit nivå.

Ser mange her skriver at dette er like greit om vi får inn en erstatter, men er det kanskje en tanke å kunne ha Nolan i bakhold da, for å se hvordan dette slår ann? Hva om vi står på avspark i august med ny venstreving, ny sentral midtbane, Cabaye(ny han og) og ny høyreving pluss et anker vi kjenner i Tiote (andre "nye" er HBA og Gosling som knapt har spilt noen kamper). Før kampene spilles vet vi jo ingenting, vi kan enten hente spillere som er like gode som Messi om noen år, eller vi kan hente 2x Stephen Glass og 2x Frank Dumas. For å si det sånn, da har vi et jævla problem, og hadde det kanskje ikke da vært greit med en Kevin Nolan i bakhånd? Ser helst at vi hadde beholdt Barton og Nolan som et sikkerthetsnett for nye spillere som håndhilser på hverandre for første gang 20min før første PL kamp 11/12-sesongen.

Det er jo uansett ikkenoe poeng å selge han for 1.5mp, som seriøst er lommepenger. Faktisk mindre enn å hente Demba Ba på free transfer! Han kan erstattes? Ja med hva da? Ashley nekter jo å betale mer enn 5mp for en spiller (noe Nolan er mer enn verdt i mine øyne), og med dette tar vi kjempe sjanser. Som sagt, vi kan hente en ny Tiote, men vi kan likesågodt sitte igjen med en spiller like dyktig som Paul Dalglish, Silvio Maric, Guivarch, Andersson osv!
Er det ikke da bedre å sitte på en bredere stall enn hva vi hadde tidligere, og evt. selge til West Ham i januar eller neste sommer, når vi faktisk vet hvor gode de nye spillerne er!?!?!

Til slutt slutt synes jeg at Pardwho er en forbanna klovn som sier, timer før Nolans avgang, at vi skal sikte mot europa. Med dette henter vi inn Taylor, som kan være en ny Perch eller Babayaro for alt vi vet. Det eneste jeg vet om spilleren er at han er i rekordboken for et av de raskeste røde kortene innen Play-off historien noensinne.

Ble farken så langt det her, men poenget min er gjennomgående -En proven PL spiller er ikke bare å erstatte med spillere som gjør det bra i andre ligaer. Det er gambling, men vi får krysse fingrene for at Carr har gjort hjemmeleksene sine nok en gang.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3532 på: 15. Juni 2011, 23:17 »
Har også vært av dem i dag som har vært veldig skuffa over salget av Nolan. - Og hvis det stemmer at han har gått for 1,5 så er det faktisk heeeeeelt latterlig. Men velger å se fremover likevel. Berg og dalbane denne klubben her og jeg begynner å bli vandt til det ;)

Barnetta hadde vært intet mindre enn fantastisk. Tror faktisk jeg ville ha foretrukket han foran Zog også jeg. Her snakker vi om en spiller mer herlig erfaring, høy work rate og en helt annen innstilling enn Zog har historie for å ha.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3533 på: 15. Juni 2011, 23:24 »
Barnetta, Zoggy/Sulejmani, samt 2 spisser, så snakker vi grei dekning offensivt!  :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3534 på: 15. Juni 2011, 23:26 »
Nolan har jo for faan ikke blitt solgt for £1,5m. Vi avslo jo tidligere i uken et bud på £3m. De siste ryktene sier at budet er på £4m pluss noe ekstra ved evt opprykk og antall kamper.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3535 på: 15. Juni 2011, 23:29 »
Barnetta, Zoggy/Sulejmani, samt 2 spisser, så snakker vi grei dekning offensivt!  :)

Hvis vi har fått 4 mill for Nolan. Er det naturlig å tro at vi kan klare å stable de 3 + erdic og Ba, også taylor da? Hehe det er hårete mål, men hadde vært artig:p

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har veldig tro på Zog i sentral midtbane rolle. Spillte han ikke sentralt imot Norge? Det er litt Dyer over han, ikke bare innlegg.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3536 på: 15. Juni 2011, 23:29 »
Linken på teamtalk henviser til 1.5
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #3537 på: 15. Juni 2011, 23:32 »
Salg av nolan er greit vis det kommer inn noen vi har i kikkerten, i bytte fra west ham. Noen som vet hvorfor nolan går dit? Merkelig at han ikke velger en pl klubb? Han er ikke god nok for newcastle, men kunne gått til noen av bunn klubbene:) penger og laaaaang kontrakt i west ham? Nå har vi solgt en spiller som ikke passer inn i filosofien til ma og ap. Og folk hyler som om halve laget er vekk. Eldre spillere på dyre langtidskontrakter har ikke noe her å gjøre så lenge de ikke orker 90 min.
Håper vi bruker 150 mill i år, kutter lønninger, investerer resten og er en av de mest kjøpe sterke klubbene i europa når de nye overgangs reglene slår inn neste år.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3538 på: 15. Juni 2011, 23:35 »
Hva tror dere om en parker i retur? Han er jo en gammel hero. Klar forsterkning, og ca samme alder?

For godt til å være sant.
Han kom, ble mett og dett var dett....

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #3539 på: 15. Juni 2011, 23:39 »
Hva tror dere om en parker i retur? Han er jo en gammel hero. Klar forsterkning, og ca samme alder?

For godt til å være sant.
Hadde vært sykt artig men tror nok ikke det. Han vil vel til klubb helt i toppen...