20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1293158 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3510 på: 15. Juni 2011, 21:01 »
Det er vel stort sett de som har klagd på Nolan i hele år som er fornøyde i dag. I alle fall så langt jeg kan se...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3511 på: 15. Juni 2011, 21:02 »
Haha, tenkte det samme før idag. Folk har klaga som faen på Nolan løp av sesongen og under kampar. Nå er det krise, sidan han er på veg bort.

Jeg har jo vært rimelig konsekvent ifht til å klage over Nolans begrensninger :) 

Alt står og faller på at MA og Pards får inn gode erstattere. Kommer Zog, Ba, Erdic mfl. inn dørene tror jeg salget av Nolan blir fort tilgitt..

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #3512 på: 15. Juni 2011, 21:25 »
Haha, tenkte det samme før idag. Folk har klaga som faen på Nolan løp av sesongen og under kampar. Nå er det krise, sidan han er på veg bort.

Jeg har jo vært rimelig konsekvent ifht til å klage over Nolans begrensninger :) 

Alt står og faller på at MA og Pards får inn gode erstattere. Kommer Zog, Ba, Erdic mfl. inn dørene tror jeg salget av Nolan blir fort tilgitt..

Vi får se hvor mange som følger etter da... Om Barton, Jonas og Enrique drar også... Blir jeg ihvertfall ganske sur... men så klart hvis vi får inn erstattere som er bedre... blir det kanskje glemt..

Glad jeg var der!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3513 på: 15. Juni 2011, 21:31 »

Javel?! Frå folk her inne? Eg kan ikkje sjå at den treffe her inne vertfall.

Har gjort same observasjon som Torfinn, det er for det meste folk som har klaga øve Nolan heile sesongen, som er godt nøgde idag. Og so har ein eit lite mindretal som er totalt ukritisk til alt som skjer...*host* *kremt*  :)
« Siste redigering: 15. Juni 2011, 21:34 av lgrinde »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3514 på: 15. Juni 2011, 21:33 »

Alt står og faller på at MA og Pards får inn gode erstattere. Kommer (Zog-litt skeptisk), Ba, Erdic mfl. inn dørene tror jeg salget av Nolan blir fort tilgitt..

Tykkjer det verte litt feil. Meg personleg ville då sett Zog, Ba (er ikkje han nærare Everton?) Erdig mfl, OG Nolan :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3515 på: 15. Juni 2011, 21:35 »
I følge en på NO hadde visst Nolan nevnt i et nufcworldintervju at han ikke var fornøyd med å være squadplayer. Hvis så er tilfellet, er dagens utfall uungåelig. Jeg har alltid vært kritisk mot Nolans spillestil, men også jeg vil at Nolan skal bli. Han ville vært en perfekt lagspiller som vi kunne ha brukt fra start mot bestemte motstandere. Men dessverre er han ikke verdt 50 000 samme lønn som blant annet Tiote..
« Siste redigering: 15. Juni 2011, 21:39 av InspectorC »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3516 på: 15. Juni 2011, 21:36 »
I følge en på NO hadde visst Nolan nevnt i et nufcworldintervju at han ikke var fornøyd med å være squadplayer. Hvis så er tilfellet, er dagens utfall uungåelig.

Link, harde fakta? Ellers verte det kunn spekulasjon, som med alt anna som kontrakt, lønskrav, ditt, datt osv.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3517 på: 15. Juni 2011, 21:37 »
Må si jeg alltid har likt Nolan godt og det er synd for det utenomsportslige at han drar, men dersom Cabaye viser seg å være en suksess på midten så er det ikke noe særlig tap sportslig. Håper forøvrig vi får inn Barnetta, hadde vært jævlig fett. Han har alltid vært god når jeg har sett ham ihvertfall.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3518 på: 15. Juni 2011, 21:45 »
Har gjort same observasjon som Torfinn, det er for det meste folk som har klaga øve Nolan heile sesongen, som er godt nøgde idag. Og so har ein eit lite mindretal som er totalt ukritisk til alt som skjer...*host* *kremt*  :)
Er ikkje ukritisk til alt, men er ikkje så forbanna negativ og kritisk til alt som *host* deg *kremt*.

Trur det einaste eg og du blir enige om, er at me er uenige om det meste når det kjem til Newcastle United Football Club.

Transfers news:

MsiDouglas Mark Douglas
Working on as many as 4 incomings... Names tomorrow. At least one very imminent. #NUFC

Hihi :) Nei, det må no vera noko mi er einige om! Om ikkje anna at det er ein fantastisk fotballklubb, og mi elskar den, uansett ;)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3519 på: 15. Juni 2011, 21:53 »
På samme måte som vi "jobba" med Gervinho eller? hehe...
Tar det der med en bøtte hornsalt, men vi kan jo håpe.
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3520 på: 15. Juni 2011, 21:58 »
I følge en på NO hadde visst Nolan nevnt i et nufcworldintervju at han ikke var fornøyd med å være squadplayer. Hvis så er tilfellet, er dagens utfall uungåelig.

Link, harde fakta? Ellers verte det kunn spekulasjon, som med alt anna som kontrakt, lønskrav, ditt, datt osv.

Jeg sa I FØLGE og HVIS, dvs at jeg tar ikke det han sa for god fisk. Han hadde ikke en lenke selv. 

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3521 på: 15. Juni 2011, 22:22 »
http://www.footymad.net/storytext.asp?article=3689615

Big Sam hentar med andre ord inn tre spelarar som har spelt for han før. Håp om at Smith går til West Ham?

Oppfinsomt!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3522 på: 15. Juni 2011, 22:24 »
Det er vel ganske vanlig praksis blant trenere. Mourinho henter også ofte spillere han tidligere har trent.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3523 på: 15. Juni 2011, 22:25 »
Oppfinnsomt eller ei - det er vel ingen som blir sjokkert om det funker. ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3524 på: 15. Juni 2011, 22:26 »
Litt fra twitter..Useriøst eller ei, er lov å drømme:

Toontastic1892 Newcastle United
#nufc Newcastle set to complete deal for Barnetta after talks today!