20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291964 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3495 på: 15. Juni 2011, 19:09 »
Pardew, nå får du faenmeg gi Barton en twitter gag order!
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3496 på: 15. Juni 2011, 19:11 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6991026,00.html?

En lengre utredning fra Joey Barton - hvor han fremstår særs reflektert i det han sier. Ellers er jeg forøvrig enig i at det er på kanten, Hughie, men det ligger endog i Bartons natur. Har ingen tru på at han skader noe samhold i laget av den grunn allikevel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3497 på: 15. Juni 2011, 19:29 »
Synes Joey er i sin fulle rett til å uttrykke misnøye over klubbens avgjørelse om å selge Nolan. Men da er det også greit at han gir mer utdypende intervjuer hvor han nok en gang slår fast at han ønsker å bli, og ikke har noen planer om å dra.

Tror nok mye av det Joey skriver på twitter er ment delvis på spøk. Han er en type som ikke tar seg selv så fryktelig seriøst.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3498 på: 15. Juni 2011, 19:33 »
Tviler på at N'Zogbia kommer. Det er rett og slett for godt til å være sant, akkurat som det var med Gameiro og Gervinho..

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3499 på: 15. Juni 2011, 19:37 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6991026,00.html?

En lengre utredning fra Joey Barton - hvor han fremstår særs reflektert i det han sier. Ellers er jeg forøvrig enig i at det er på kanten, Hughie, men det ligger endog i Bartons natur. Har ingen tru på at han skader noe samhold i laget av den grunn allikevel.

Likte det intervjuet her særs godt. Barton er en urokåke, men at han elsker å spille for klubben har ikke jeg mange tvilsomme tanker bak. Synes dog at han kunne spart seg for en del av tvitringen om spillere som KAN forlate oss pga dette.

Står på det jeg skrev litt tidligere, mister vi to av våre fire bærebjelker, er det ingen krise. Da er det en fornyelse i stedet. Men mister vi alle, mister vi kontinuiteten, og dermed vil laget trenge en innkjøringsfase, som jeg mistenker kan ta litt tid. Dessverre.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3500 på: 15. Juni 2011, 19:38 »
Så var det dette med å kjenne sitt publikum da Joakim. Som at man ikke drar en negervits på første date, så kødder du kanskje ikke med hvem som skal dra fra klubben ovenfor klubbens fans. Det intervjuet som han presterer i intervju med skysports der er jo mye mer reflektert og viser nok mer medietekke der.

Tror som deg Kristoffer at det ikke går utover lagmoralen overhodet, sannsynligvis smeller det mye høyere når Nolan og Barton snakker sammen face-to-face. Har selv opplevd noen tippeligaklubber på innsiden, og de sparer ikke akkurat på kruttet der når spillerne snakker om ledelsen og trenere på privaten.

Det er vel først og fremst ro rundt klubben dette går utover. TV2 og andre lol-medier dekker jo dette som om det er krig der oppe og det er oss, fansen, som dette går utover. Derav mine ønsker om å holde noe innabords og bak lukkede dører. Ta det på privaten eller på kontoret synes jeg.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3501 på: 15. Juni 2011, 19:44 »
Helt enig. Barton burde holde seg unna Twitter kontoen sin i fremtiden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3502 på: 15. Juni 2011, 19:52 »
For all del, skittentøysvasken hører ikke hjemme på Twitter eller i pressen. Og det Barton skriver på Twitter havner jo naturligvis i pressen.

Men meldinger som denne:
Joey7Barton Joseph Barton
The king is dead long live the king! Sure I've said that once or twice before #thatsfootball http://yfrog.com/kg96kij

og denne (okey, han kunne spart seg den hashtagen)
Great player, leader, captain, person, trainer and mostly a friend for life. Devastated to see him SOLD! #mejoseandjonasnext

ser jeg ikke de store problemene med. Jeg ser ikke dette som skittentøysvask, jeg ser det som en hyllest til en god venn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3503 på: 15. Juni 2011, 20:04 »
Man er vel ikke bedre enn sin verste side om man setter det på spissen. Hjelper ikke med 20 gode meldinger som hyller eller forherliger når det er et surmaga oppstøt inn i der som ødelegger. Les: #mejoseandjonasnext

Synes ikke det er forferdelig i og for seg, men ser bare på det som veldig unødvendig. Ikke for lagmoral, men for oss som fans. Det eneste det hjelper med er å skape misnøye blant oss, det vitner vel diverse forum om.

Han må twitre så mye han vil for min del, herlig med noen friske innsyn på fotballivet synes jeg! Enkelte ting medfører likevel bare skade og lite annet. Da bør man kanskje tenke seg om to ganger.

Samtidig så er det vel desverre et ledd i en etterhvert lang lenke med ting som gjør Barton litt etter litt mer uspiselig for ledelsen.

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3504 på: 15. Juni 2011, 20:26 »
http://www.givemefootball.com/premier-league/newcastle-prepare-11m-double-swoop-reports

Får vi Tranquillo Barnetta og Craig Gardner så ser ting plutselig mye lysere ut.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3505 på: 15. Juni 2011, 20:28 »
Barnetta hadde vært småsykt, det skal jeg innrømme. Mer skeptisk på Gardner. Men først og fremst er det på tide med noen bevegelser på spissfronten!  :-\

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3506 på: 15. Juni 2011, 20:35 »
Jeg også om jeg skal være ærlig! Får vi ikke N'Zog, bør vi absolutt gå for Barnetta!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3507 på: 15. Juni 2011, 20:35 »
Hadde ikke sagt nei til Barnetta! Men som Hughie sier, ikke like begeistret for Gardner! Hvis det er for å ha bredde i stallen, så ok.. Ellers ser eg ingen grunn til å hente han!
Få inn Barnetta, Zoggy og 2spisser!!

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3508 på: 15. Juni 2011, 20:50 »
barnetta har vi vært ute etter lenge og hadde vært en kjempe signering. Gardner har eg ikke sett så mye på, så vet ikke hva han er god for.

Men hvis ryktene er sanne så vil klubben signere 3 spillere denne uken, men tror det blir Ba, N.Taylor og Mevlut Erdinc evt Zoggy.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3509 på: 15. Juni 2011, 20:54 »
Tatt fra NO. Bra sagt og oppsummerer det hele egentlig helt greit.

" I love how for the majority of the season people have been complaining about Nolan, saying he's a passenger and so forth and now that he's gone it's a disaster. Some people just want to moan about the team whatever the outcome. Personally, I'll wait to see if a replacement is brought in. If not, then I will give out. TBH, if we were to sign someone like N'Zogbia soon I'd forget about Nolan (which is saying something as Nolan has been my favorite player over the last two seasons)."

Forøvrig har Pards uttalt at han vil ha rask fotball..Dette gjør bruken av Nolan vanskelig.