20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283260 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3480 på: 15. Juni 2011, 17:09 »
Enig Erlend. 

Hvis vi ikke klarer å hente inn gode erstattere kan dette selvsagt være galskap av MA. Men jeg tror flesteparten vil komme over tapet så fort de potensielle klassespillerne vi er lenket til signerer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3481 på: 15. Juni 2011, 17:13 »
Kan tenke meg Cabaye er fornøyd med å komme til spillerflukt og misnøye.

For alt vi vet så har Cabaye fått beskjed om at Nolan skal bort for lenge siden som en forsikring for at han får plass i start 11eren.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #3482 på: 15. Juni 2011, 17:19 »
Ja, men det blir bare spekulasjoner. På Barton virker det i hvert fall ikke som om dette har vært annonsert for han i hvert fall. Og om Ashley & Co ikke innser at det å selge kapteinen og samlingspunkt #1 i troppen på billigsalg blir bråk, så sliter de med innsikten. Selv "hele" fansen skjønner jo dette.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3483 på: 15. Juni 2011, 17:21 »
Pga all dritten som har vært med klubben de siste åra, så har vi en tendes til automatisk å legge skyld på MA og co når tull oppstår. Men det vi ofte glemmer er at både Barton og Nolan har takket nei til nye kontrakter. Kontrakter som etter all sannsynlighet var tilpasset deres alder. Hvis Barton og Nolan hadde tenkt i samme baner og signert tilbudene ville begge vært i klubben ved sesongstart, tror jeg.  Det er ikke automatikk i at det er MA som er en gjerrig kødd. Det kan like godt være andre veien. Nolan tjener allerde 50 000 i uka. Og han vil sikkert ha mer eller tilsvarende for å signere en ny kontrakt, hvilket virker  kravstort spør dere meg..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3484 på: 15. Juni 2011, 17:23 »
Ja, men det blir bare spekulasjoner. På Barton virker det i hvert fall ikke som om dette har vært annonsert for han i hvert fall. Og om Ashley & Co ikke innser at det å selge kapteinen og samlingspunkt #1 i troppen på billigsalg blir bråk, så sliter de med innsikten. Selv "hele" fansen skjønner jo dette.

Nettopp, det blir bare spekulasjon, like mye spekulasjon som om at Cabaye er misfornøyd...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3485 på: 15. Juni 2011, 18:00 »
Jeg ser fortsatt ikke hvordan den twitter-meldinga skader samholdet. Tror du andre spillere tenker noe annet?
Det er ikke slik at det å kritisere ledelsen trenger være bare usunt - det er da null tvil om at både Nolan og Barton ønsker det beste for denne klubben og virker genuint glad i både den og fansen. De har sikkert også vært ganske klare i sine meninger til ledelsen - og jeg tenker vel at ledelsen ikke takler dette veldig godt heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #3486 på: 15. Juni 2011, 18:08 »
Godt å holde med et lag der det alltid skjer noe... 8) >:(

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3487 på: 15. Juni 2011, 18:16 »
Det er 100% sikkert at Barton forsvinner dersom dette stemmer, og jeg tipper også Smith følger med. Kanskje alle drar til West Ham!? Big Sam har jo en forkjærlighet for hele trioen.

Av de tre er det egentlig bare Barton jeg vil hate at drar. Nolan er god og han har vært svært viktig for oss. Men man kan allerede se at han beina hans begynner svikte litt, og jeg tror han maks 2 år igjen på sitt beste. I tillegg føler jeg vi har spillere som kan erstatte han på banen, men kanskje ikke i garderoben.

+1! Syns det er verre om Barton drar enn Nolan. Men alikevel er dette utrolig respektløst ovenfor vår kaptein å trisse han følelser for klubben på denne måten!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3489 på: 15. Juni 2011, 18:21 »
Problemet er ikke at vi mister Nolan.. Problemet er de store konsekvensene som følger..

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3490 på: 15. Juni 2011, 18:21 »
This is ridiculous? if this is true?
 that means: Nolan, Barton, Enrique, Smith, Jonas out? oh and since Jonas and Colo are good friends, let?s sell Colo to? Then Tiote will say: I didn?t sign a 6 year contract for this? I want to leave? Harper will say: me the only veteran? I?m retiring? byebye first team and teamspirit? hello individual fools?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3491 på: 15. Juni 2011, 18:24 »
This is ridiculous? if this is true?
 that means: Nolan, Barton, Enrique, Smith, Jonas out? oh and since Jonas and Colo are good friends, let?s sell Colo to? Then Tiote will say: I didn?t sign a 6 year contract for this? I want to leave? Harper will say: me the only veteran? I?m retiring? byebye first team and teamspirit? hello individual fools?

Alt er avhengig av hvilke spillere som kommer inn. Om vi får inn Zog etc tror jeg Tiote er mer enn fornøyd. Spillere vil først og fremst vinne pokaler. Og jo flere gode spillere vi får inn, jo mer øker sannsynligheten.. De er mao litt mer pragmatiske i tilnærmelsen enn oss supportere som for ofte resonnerer følelsesmessig.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3492 på: 15. Juni 2011, 18:26 »
Jeg ser fortsatt ikke hvordan den twitter-meldinga skader samholdet. Tror du andre spillere tenker noe annet?
Det er ikke slik at det å kritisere ledelsen trenger være bare usunt - det er da null tvil om at både Nolan og Barton ønsker det beste for denne klubben og virker genuint glad i både den og fansen. De har sikkert også vært ganske klare i sine meninger til ledelsen - og jeg tenker vel at ledelsen ikke takler dette veldig godt heller.

+1

Selv om jeg må innrømme at jeg foretrekker at de tar skittentøysvasken bak lukkede dører og holder twitringen utenfor.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3493 på: 15. Juni 2011, 19:02 »
Husker å ha sett en her som har "Newcastle - aldri kjedelig.. Dessverre" under innleggene.

Kunne ikke passet bedre i disse dager  :-*
Same old Shearer, always scoring!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #3494 på: 15. Juni 2011, 19:03 »
Enig med Hughie her.

Rart at Pardew ikke reagerer på denne sutringen til Barton på Twitter. Han er jo helt ekstremt negativ, og sier nesten helt klart at han og flere spillere skal forlate klubben nå. Tviler på at Barton hadde fått lov til å være like utagerende om klubben sin om han spilte under alex ferguson.