20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1286137 ganger)

0 medlemmer og 102 gjester leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3210 på: 12. Juni 2011, 14:26 »
haha, kunne spotte det uten å trykke seg inn på bildet engang

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3211 på: 12. Juni 2011, 14:34 »
På facebook er det eit bilde av Demba Ba i Newcastle trenings-drakt. Prøvde å laste det opp, men har kje peiling på korleis eg gjør dette... Er det fake eller??
Edit: Kan jo berre gjør sånn ;) :
http://www.facebook.com/pages/Demba-Ba/171509949576185
Så ganske så fake ut :P Bare å se på logoen på brystet og sponsoren. Tviler på at han får nr 9 også.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3212 på: 12. Juni 2011, 14:41 »
Har jo sett Newcastle-spillerene bruke forskjellige nummer enn kva dei har på drakten i trenings-utstyret, og eg burde sett det ikkje var Northern Rock, la berre merke til blå-fargen. Studerte det dårlig, la det berre ut - eg e heilt idiot i håve selfølgelig...
Venter i spenning...

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Gan canny doon Toon!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3214 på: 12. Juni 2011, 15:19 »
Prins Podi kunne vært noe det. Spørs om Ståle er veldig ivrig på å miste ham da. Jeg vil anta at vi kan matche Köln på lønn, men det spørs om Podolski er spesielt interessert i å forlate Köln. Köln er vel for ham det samme som Newcastle er for Shearer, etter det jeg har forstått. Men uten tvil en høyst interessant spiller!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3215 på: 12. Juni 2011, 15:31 »
http://www.teamtalk.com/championship/6986118/Bayern-enter-Long-race-Report

Bayern vil ha Shane Long?! Teamtalks kilde er riktignok ytterst (u)pålitelige News of the World.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3216 på: 12. Juni 2011, 15:41 »
United have missed out on France striker Gameiro, who agreed terms with Paris Saint Germain yesterday. His agent Thierry Gras told the Sunday Sun there was ?no chance? of the player signing for Newcastle ? a blow for the club after they had lodged a £10m bid for him.
But St James? Park insiders have brushed off the snub and will launch an ambitious move for a striker who has a proven record in one of Europe?s top leagues and United?s favourite hunting grounds.

Vel, for øyeblikket virker jo Ligue Æh som Newcastles favourite hunting ground, men det er IKKE Gervinho, Gameiro eller Marvin. Hvem andre er da aktuelle fra der? Ambitious move, Lyons Lisandro Lopez?
Eller er det en eller annen diamant fra Holands Æresdivisjon, eller sikter man til Portugal, eller...?!

EDIT: nufcblog spekulerer i Mario Gomez...
« Siste redigering: 12. Juni 2011, 15:43 av chickenman »

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #3217 på: 12. Juni 2011, 16:12 »
United have missed out on France striker Gameiro, who agreed terms with Paris Saint Germain yesterday. His agent Thierry Gras told the Sunday Sun there was ?no chance? of the player signing for Newcastle ? a blow for the club after they had lodged a £10m bid for him.
But St James? Park insiders have brushed off the snub and will launch an ambitious move for a striker who has a proven record in one of Europe?s top leagues and United?s favourite hunting grounds.

Vel, for øyeblikket virker jo Ligue Æh som Newcastles favourite hunting ground, men det er IKKE Gervinho, Gameiro eller Marvin. Hvem andre er da aktuelle fra der? Ambitious move, Lyons Lisandro Lopez?
Eller er det en eller annen diamant fra Holands Æresdivisjon, eller sikter man til Portugal, eller...?!

Kan jo være mange det da... http://eurorivals.net/top-scorers.html er jo en liste av de som har vært best i Europa. (i år vell å merke.) Så håper på at den nye spissen vår er på denne lista... :P

Glad jeg var der!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #3218 på: 12. Juni 2011, 16:24 »
hvem er Poldi?
http://de.wikipedia.org/wiki/Lukas_Podolski

Ah... Alle vet vel hvem Podolski er - jeg visste bare ikke at det er klengenavnet hans. Podolski kommer aldri hit, da han etter det jeg har hørt har dårligere treningsmoral enn Ranger, og er i en klubb han elsker.

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #3219 på: 12. Juni 2011, 16:38 »
Mitt tips er Moussa Sow eller Yousef El-Arabi.
hehe greit det ;) Sow, Gervinho og Cabaye inn!

Glad jeg var der!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3220 på: 12. Juni 2011, 17:50 »

Tenk om vi hadde hentet Lisandro Lopez! Da hadde jeg gått rett i bakken og sleika støv til noen dro meg opp igjen. :o Men med sine 28 år er han vel kanskje for gammel for oss. Allikevel, han hadde nok vært en type som hadde holdt 3-4 år til. Kunne Bafetembi Gomis være et navn? Vi har hatt han  på blokka før og han hadde passet godt inn i BPL.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3221 på: 12. Juni 2011, 18:57 »

Leste for flere uker siden på N-O at Mario Gomez var "snakkis" på puben etter at en klubbansatt hadde nevnt at Pardew og co var ute etter han.
PS! Dette behøver jo ikke å bety noe særlig, men måtte nevne det når jeg så navnet nå flere uker i ettertid.

Demba Ba må gjerne signere. Får han jo billig og er en fabelaktig spiller. Jeg forventer jo selvfølgelig at han ikke vil bli vår nye nr 9.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3222 på: 12. Juni 2011, 19:09 »
Hehe... @cwarr melder at Gervinho nettopp har gjennomført medical, og han har "hostet opp" dette bildet av ham sammen med Pardew... :P

http://yfrog.com/h8we5ruj

Edit: ...og det tok ikke mange minuttene før han selv innrømte sin egen bløff. For en type.
« Siste redigering: 12. Juni 2011, 19:15 av torfinn »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3223 på: 12. Juni 2011, 19:47 »
Mitt tips er Moussa Sow eller Yousef El-Arabi.

Tror du virkelig Lille kommer til å kvitte seg med Cabaye, Gervinho, muligens Hazard OG Sow?

Den syns jeg virker litt far fetched.

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #3224 på: 12. Juni 2011, 19:52 »
Hehe... @cwarr melder at Gervinho nettopp har gjennomført medical, og han har "hostet opp" dette bildet av ham sammen med Pardew... :P

http://yfrog.com/h8we5ruj

Edit: ...og det tok ikke mange minuttene før han selv innrømte sin egen bløff. For en type.

haha sykt lætis bilde er så dårlig klippet inn :P Men i wish! Håper vi får inn han og Ba :)

Glad jeg var der!