20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3195 på: 12. Juni 2011, 11:23 »
Ranger kjem så til å blomstre i Wigan. Vanskleg valg, Ranger er ein av mine favoritter, men N`Zogbia var virkleg den store favoritten før ved sidan av Shearer og Bellamy.

Eg kan ikkje heilt skjønna kvifor Ranger er ein av dine favorittar, og du sidestille faktisk Shearer med Bellamy/Nzogbia! Men no skal eg ikkje ta diskusjonen inn på noko Ranger vs Shearer/Nzogbia/Bellamy. Og alle må få lov til å ha sin favoritt :)

Når klubben har transferlista Ranger, noko som er eit stort steg å ta, so må det vera fleire grunnar til dette. Det er tydleg at han ikkje har dei rette haldningane. Eg tykkjer og han har skuffa med å ikkje teke vare på dei sjansane han har fått. Det gjekk jo eit rykte at han takka nei til å få hjelp av Nolan med avslutningane sine. Og Pardew har sagt ein del gonger at innsats og haldning ikkje har vore god nok. Derfor kan mi godt bruka han i ein avtale med å kjøpa andre spelarar. Håpar det stemmer at mi er ute etter ein skikkeleg god spiss, det treng mi. Demba Ba er ikkje nok.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3196 på: 12. Juni 2011, 11:50 »
Skulle gjerne sett at vi var ute etter Poldi.
Gan canny doon Toon!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #3197 på: 12. Juni 2011, 12:13 »
hvem er Poldi?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3198 på: 12. Juni 2011, 12:14 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-transfer-news-Tim-Krul-set-to-demand-transfer-which-would-interest-Arsenal-if-he-is-not-made-No-1-article746343.html

Dette var ikkje heilt bra. Dog, det er mirror og Alan Oliver som skriver det.

edit: Spissen det er snakk om er nok Moussa Sow.  :)

Bør være nr 1 neste sesong. Kunne kanskje ha unngått noen av brølerne i feltet hvis han hadde vært like passiv som Given og Harper i feltarbeidet, men jeg mener det blir feil å vrake 2 eller 3 valget for Holland til fordel for en keeper som begynner å bli for gammel og en Forster hvis erfaring er fra league 1 og en svak skotsk liga.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3199 på: 12. Juni 2011, 12:18 »
Kanskje vi har 2 valget til england til neste år? Blir jo for dumt å ikke gi han en sjanse basert på valg vi har tatt for han.
Han kom, ble mett og dett var dett....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3200 på: 12. Juni 2011, 12:25 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-transfer-news-Tim-Krul-set-to-demand-transfer-which-would-interest-Arsenal-if-he-is-not-made-No-1-article746343.html

Bør være nr 1 neste sesong. Kunne kanskje ha unngått noen av brølerne i feltet hvis han hadde vært like passiv som Given og Harper i feltarbeidet, men jeg mener det blir feil å vrake 2 eller 3 valget for Holland til fordel for en keeper som begynner å bli for gammel og en Forster hvis erfaring er fra league 1 og en svak skotsk liga.

Jo, men vil du egentlig ha en keeper som er passiv i feltet? Syns ofte jeg har sett at verdens beste keepere er nærmest ute på 16-meteren å plukker ned cornere. En god keeper er både god og offansiv i feltet. Men på veien dit så må de fleste få lov til å gjøre noen brølere. Given hadde sinne tabber han også i sine første sesonger, men det har vel alle hatt. Jeg syns forøverig Krul så mye stødigere ut når han nå fikk sjansen igjen på slutten av sesongen, enn den første perioden han var førstevalg.

Veldig spent på å se hvem Pardew velger som førstevalg neste sesong, der må han ta en avgjørelse som gjør at Newcastle nesten uansett mister et stort keepertalent.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3201 på: 12. Juni 2011, 12:28 »
Ibrahim Ba, faktisk...

Var knallgod på Fifa 98.  ;D

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #3202 på: 12. Juni 2011, 12:35 »
Ibrahim Ba, faktisk...

Var knallgod på Fifa 98.  ;D

Jaa! To bad han har lakt opp... Snakker vi comeback i newcastle på 37 åringen? :D

Glad jeg var der!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3203 på: 12. Juni 2011, 12:48 »

Jo, men vil du egentlig ha en keeper som er passiv i feltet? Syns ofte jeg har sett at verdens beste keepere er nærmest ute på 16-meteren å plukker ned cornere. En god keeper er både god og offansiv i feltet. Men på veien dit så må de fleste få lov til å gjøre noen brølere. Given hadde sinne tabber han også i sine første sesonger, men det har vel alle hatt. Jeg syns forøverig Krul så mye stødigere ut når han nå fikk sjansen igjen på slutten av sesongen, enn den første perioden han var førstevalg.

Veldig spent på å se hvem Pardew velger som førstevalg neste sesong, der må han ta en avgjørelse som gjør at Newcastle nesten uansett mister et stort keepertalent.

Jeg vil heller ha en keeper som Krul ja som er aktiv i feltet enn en Given som stod mer eller mindre på streken. Så får det  heller være at Krul gjør noen brølere i begynnelsen..

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3204 på: 12. Juni 2011, 13:31 »
Jeg vil heller ha en keeper som Krul ja som er aktiv i feltet enn en Given som stod mer eller mindre på streken. Så får det  heller være at Krul gjør noen brølere i begynnelsen..
Støttes 100%
Venter i spenning...

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #3205 på: 12. Juni 2011, 13:35 »
Støttes 100%

Støttes x 2.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3206 på: 12. Juni 2011, 13:39 »
På facebook er det eit bilde av Demba Ba i Newcastle trenings-drakt. Prøvde å laste det opp, men har kje peiling på korleis eg gjør dette... Er det fake eller??
Edit: Kan jo berre gjør sånn ;) :
http://www.facebook.com/pages/Demba-Ba/171509949576185
« Siste redigering: 12. Juni 2011, 13:45 av alop123 »
Venter i spenning...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #3207 på: 12. Juni 2011, 13:43 »
Krul eller Given? Given
Krul eller Harps? Krul
Krul eller Forster? Krul (Har aldri sett Forster spille)

Dør jeg hvis vi selger Krul og satser på Harps 1 sesong til med Forster som backup-up og kommende arvtaker? Nope. Vi er heldige når det kommer til gode alternativer på Keeper plassen

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Venter i spenning...

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3209 på: 12. Juni 2011, 14:26 »
Ikkje før eg studerte det nei :)
Venter i spenning...