20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291020 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3180 på: 11. Juni 2011, 21:19 »
Caicedo kan vi nok bare glemme å få billig. Levante har en klausul i kontrakten med City at de kan kjøpe Caicedo for ca £1mill. De planlegger videre å selge han til en russisk klubb for en mye høyere sum.

Vet om klausulen. Men jeg mener å ha lest at Caicedo ikke akkurat ønsket seg til Russland. Han har derimot sagt at han helst vil spille i Italia. Atletico Madrid skal visstnok ha vist litt interesse og gjør de noe formelt er det nok natta for oss. Jeg har allikevel en følelse av at han kan komme for en realitivt billig penge hvis vi er tidlig ute.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3181 på: 11. Juni 2011, 21:22 »
Var det ikke snakk om £7-8mill i overgangssum?

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3182 på: 11. Juni 2011, 21:33 »
Ifølge goal.com (som ikke akkurat er verdens mest seriøse side) ville Levante forsøke å få 5 mill for han. Det synes jeg han er verdt lett!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3183 på: 11. Juni 2011, 21:42 »
Kan Marveaux fortsatt være aktuell?
http://www.setanta.com/ie/Articles/2011/05/29/Marveaux-keeping-options-open/gnid-95776/

Takk for linken Christian. Marveaux hadde jo også vært sinnsyk verdi ;) Akkurat som Cashley vil ha det. Hvis vi ser på den suksessen vi har hatt med verdisigneringer i det siste, så kan man jo stille seg spørsmålet om vi vil velge å bruke over 10 mill på enkeltspiller-signeringer i det hele tatt....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3184 på: 11. Juni 2011, 21:52 »
Fra Twitter (NO) : "BPLtransfernews

Nzogbia to nufc 8mil+ranger
Enrique staying running down contract to see where we are next year"

La dette være sant..Ofrer Ranger hvis det er nødvendig for å få tilbake Zog..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3185 på: 11. Juni 2011, 22:31 »
@MsiDouglas Mark Douglas
Plugs for tomorrow: Cabaye's plea to Gervinho; a new development in #NUFC striker hunt, Enrique/N.Taylor & Pardew's shock msg on wages

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3186 på: 11. Juni 2011, 22:53 »
Tror aldri i verden vi kjøper BA. Var vel noen som sa at han har verre knær en Ledley King, og det sier sitt.

Jeg har hørt dette et par ganger, men bare fra deg. Så hvor har du dette fra egentlig?
Han spilte jo mye i West Ham uten problemer og var vel den eneste på det laget som var kapabel til å score på slutten av sesongen.
En god spiss og mye bedre enn hva vi har pr dags dato.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3187 på: 11. Juni 2011, 22:57 »
Tror aldri i verden vi kjøper BA. Var vel noen som sa at han har verre knær en Ledley King, og det sier sitt.
Jeg har hørt dette et par ganger, men bare fra deg. Så hvor har du dette fra egentlig?
Mark Douglas som skrev det på Twitter.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3188 på: 11. Juni 2011, 23:14 »
Har vært noen smartinger inne på wikipedia og fått inn newcastle som demba ba sin næværende klubb. Betyr jo nærmest nada, men litt artig å se svart på hvitt ;)

Ranger er et vanskelig tema. Alle ser at han har store ting i seg, men det som taler imot er at det virker som gutten er totalt blottet for avslutningsteknikk. Jeg tror jeg ville hentet Zog og gamblet litt hvis denne dealen skulle vise seg å stemme :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3189 på: 12. Juni 2011, 00:20 »
Vedr. Ba: det spørs jo hva som legges i "lukerativt" det. Posetiv til Ba, men IKKE for enhver pris selvfølgelig. Det har, iallfall tidligere, vært snakket om maks £40 000 i uka til ny-signeringer, det er kanskje ikke helt gærnt? Håper også at klubben har tatt med i vurderingen at Ba kan være skadeutsatt. Det må gjerne være prestasjonsbaserte klausuler avhengig av x antall kamper eller x antall mål.

Vedr. N'Zogbia, hvis han får valget, altså to ca jevngode tilbud, og velger Sunderland, da har han iallfall bevist at alt pratet om at han er glad i klubben og byen osv osv osv, er bare pissepreik. Da mister han fort noen stjerner i min bok.

Uansett er det både spennende og posetivt at det ser ut til at Newcastle fortstter å være aktive på markedet tidlig, selv etter at Cabaye er på plass.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3190 på: 12. Juni 2011, 00:30 »
Eg hadde tatt zoggy for Ranger + 8Mill. Håper med signer Ba på ein prestasjonsbasert kontrakt uten høg lønn. Glede meg te i måro, kjenner dette er det mest spennende overgangsvinduet på over 5 år. Positiv til alt Carr og speiderene får av verdi inn i klubben for "slikk og ingenting!"
Venter i spenning...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #3191 på: 12. Juni 2011, 00:37 »
Villig til å gi Ranger + £8 mill for zoggy. null prob. Begge er gode, men zoggy er en potet for oss. VB+ VM + Spiss, og kan enkelt spille CM også. Ranger kan bare spille "player". Enkelt valg pr i dag.

Det er en god regel å vente til "handling overtar snakk" før man feirer en fotballspiller. Det blir aldri feil

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3192 på: 12. Juni 2011, 11:05 »
Ibrahim Ba, faktisk...

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3193 på: 12. Juni 2011, 11:14 »
Trenger vell ikke å minne om at det er Søndag idag....

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3194 på: 12. Juni 2011, 11:15 »
Er meget positiv til Demba Ba på fri transfer og til en rimelig lønn. Viste at han absolutt har mye av det som skal til for å lykkes som spiss i Premier League. I tillegg så det jo ikke ut som disse kneproblemene hadde altfor stor innvirkning, noe statistikken over spilte minutt viser ganske greit slik jeg kan se det.