20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1289704 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3165 på: 11. Juni 2011, 19:13 »
http://www.footmercato.net/ligue1/transferts/info-fm-doumbia-decline-les-invitations-de-la-juve-du-genoa-et-de-newcastle-pour-rester-a-rennes_65321
Å han ja, sinnsykt spennende. Hvem er han, aldri hørt om han?

Høhh??

Han er ivoriansk landslagsspiller, spiller i CSKA, er spiss og er latterlig rask. Det er alt jeg vet.

Sorry to say... er nok ikke Seydou Doumbia vi skal kjøpe! Men fettern kanskje? ;P

Haha. Ikke åpna jeg linken, og ikke skjønner jeg et kvekk fransk heller. Er bare en Doumbia jeg har hørt om!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3166 på: 11. Juni 2011, 19:21 »
Regner med Ba kommer inn.
Samtidig tror jeg vi ganske snart kommer til og hente Reo Coker? som backup og at kansje en eller 2 er på vei til Liverpool. (jeg sa det først):)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3167 på: 11. Juni 2011, 19:34 »
http://www.airfutbol.com/index.php?option=com_content&view=article&id=3095&catid=1
Der forsvant det talentet? Valgte Lazio.
og
Laurent Blanc has advised Kevin Gameiro not to move abroad as Paris St Germain and Valencia continue to vie for his signature.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11820_6982846,00.html
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3169 på: 11. Juni 2011, 20:15 »
Tror aldri i verden vi kjøper BA. Var vel noen som sa at han har verre knær en Ledley King, og det sier sitt. Det siste vi trenger er nok en fotballinvalid. Har hatt nok av dem.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3170 på: 11. Juni 2011, 20:18 »
For meg er mye av transfersommeren gjort allerede, vi har fått inn en spiller som kan styre midtbanen, håper og tror han ligner litt på Emre. Det viktigste er at vi nå holder på de spillerne vi har (Barton, Nolan, Enrique), og kjøper minimum 2 nye spisser.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3171 på: 11. Juni 2011, 20:32 »
Skulle Ba komme så er det gratis, og garantert på en kontrakt som sikrer oss mot evt. skader. Jeg er utelukkende positiv til en overgang for Ba!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3172 på: 11. Juni 2011, 20:50 »
Skulle Ba komme så er det gratis, og garantert på en kontrakt som sikrer oss mot evt. skader. Jeg er utelukkende positiv til en overgang for Ba!

Det er selvsagt et godt poeng. Men da trenger vi minst to spisser til siden det er usikkert om Bas kne holder ut sesongen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3173 på: 11. Juni 2011, 20:51 »
Tja, vi kommer mest sannsynlig å spille med en spiss denne sesongen, og har vi da en rekke bestående av en ny spiss, Ba, Best og Shola så tror jeg vi skal være fornøyde.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3174 på: 11. Juni 2011, 20:53 »
For meg er mye av transfersommeren gjort allerede, vi har fått inn en spiller som kan styre midtbanen, håper og tror han ligner litt på Emre. Det viktigste er at vi nå holder på de spillerne vi har (Barton, Nolan, Enrique), og kjøper minimum 2 nye spisser.

For meg så er det meste av transfersommeren at vi får inn disse spissene, samt at vi holder på de vi har. I så måte så er det et stykke igjen. Men det som har skjedd så langt er ikke så verst!

Ba tar jeg imot innenfor rimelighetens grenser. Noen ekstrem lønn fortjener han ikke synes jeg. Det er mye snakk om disse knærne, men han har klart å spille 2264 minutt i år, noe som er på linje med eksempelvis Tiote med sine 2231 minutt. Så ikke helt ekstremt, men det er bekymringsverdig. Skademessig så er jo dessuten ikke Newcastle akkurat begrensende i omfang, så det kan absolutt være et aber. Men som Daniel sier så bør vi ha noen garantier i kontrakten ifht. skader, pay-as-you-play/forsikring/oppsigelse e.l.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3175 på: 11. Juni 2011, 20:54 »
Tja, vi kommer mest sannsynlig å spille med en spiss denne sesongen, og har vi da en rekke bestående av en ny spiss, Ba, Best og Shola så tror jeg vi skal være fornøyde.

Ja om vi satser på 1 på topp, og med Ba inn, så trenger vi bare 1 spiss til slik jeg ser det. Men da må denne holde høyt nivå og være robust i fysikken. Det gjenstår det å se om vi finner! :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3176 på: 11. Juni 2011, 20:57 »

Ja om vi satser på 1 på topp, og med Ba inn, så trenger vi bare 1 spiss til slik jeg ser det. Men da må denne holde høyt nivå og være robust i fysikken. Det gjenstår det å se om vi finner! :)

Jepp, og det er høyst usikkert BA tåler det trøkket. Ingenting hadde vært bedre selvsagt. Han er jo perfekt for den rollen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3177 på: 11. Juni 2011, 21:01 »
Antall kamper Ba har startet de siste 3 sesongene:

08/09: Startet 34 kamper.
09/10: Startet 13 kamper.
10/11: Startet 28 kamper.

Kun 09/10-sesongen som var et problem, ellers har han holdt koken de to andre sesongene.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3178 på: 11. Juni 2011, 21:10 »
Ba ba ba ba bapereeeeeen!  :D

Ba under rette omstendigheter er slettes ikke verst! Får vi han gratis og han ikke hever allverdens lønn mener jeg han kan regnes som et kupp! Liker veldig godt måten vi gjør deals på om dagen. Ben Arfa, Tiote, Cabaye, til en viss grad Williamson og nå kanskje Ba er eksempler der vi har fått utrolig mye verdi for pengene.

Vi har jo tidligere fått vite at man har fulgt city sin fringe-players nøye. Kanskje vi er ute etter Caicedo allikevel? Sitter med en følelse av at vi i alle fall er klar over at han er kvalitet og kan komme billig. Kan Marveaux fortsatt være aktuell?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3179 på: 11. Juni 2011, 21:13 »
Caicedo kan vi nok bare glemme å få billig. Levante har en klausul i kontrakten med City at de kan kjøpe Caicedo for ca £1mill. De planlegger videre å selge han til en russisk klubb for en mye høyere sum.