20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290467 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3150 på: 11. Juni 2011, 16:11 »
Lua Lua har overhode ikke bevist noe som helst for meg, og har nok ingen fremtid i klubben. Greit nok, kunne sikkert lånt han ut, men tror aldri han kommer til å få sjansen her uansett.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3151 på: 11. Juni 2011, 16:11 »
Kazenga sa for kun få uker siden at han ville bli i Newcastle, og gi det et nytt forsøk. Jeg tipper Pardew vil ha han med i pre season, og hvis det skjer noe, så blir det sent i august.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #3152 på: 11. Juni 2011, 16:36 »
Syns det er bekyrende at vi er nærmere flere salg enn vi er kjøp!
Vi har en tynn stall, med to "OK" Spisser, Ingen Høyre ving, Ingen back up på venstre eller høyre bekk plass, vis Enrique selges.
Sånn jeg ser det trenger Vi to gode spisser, To forsvar spillere, en høyre ving.

Men regner med vi går for en 4-2-3-1 Formasjon, da trenger vi en JÆVLIG god spiss, og to flanker/offensive midtbane spillere til og to forsvar.

Sett at vi ikke selger Barton/Nolan. Da trenger vi to KLASSE midtebane spillere til:(

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3153 på: 11. Juni 2011, 16:39 »
Korleis veit du at vi ikke har en heil haug med spillere på dørstokken ? Einaste eg er redd vi mister av dei vi har per dags dato er Enrique. Nolan forsvinner ikke, og Barton blir sålenge klubben ikkje vil selge han. Tror desuten at vi har spillere på gang som ikke media har snappa opp. Sånn har det ofte vert under Ashley-regimet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3154 på: 11. Juni 2011, 17:03 »
Lua Lua vil bort?

La han gå. Han er langt ifra god nok til å kunne stille noen som helst krav. Talenter som ikke har ambisjoner om å komme inn i førsteelleveren kan ha det så godt.

Og hva har han bevist? Lua Lua er nok et eksempel på en spiller opphypet av newcastlefans, av mangel på større talenter.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3155 på: 11. Juni 2011, 17:13 »
Hadde han stått med hoftefeste siste 20min, så hadde han nok ikke vært på banen i 90min i såpass mange kamper.

Har jo sett Shola fått gjere det samme for oss i enkelte kampar, og WHU 10/11 kunne det også godt ha skjedd i. Som eg sa; eg har ikkje sett Ba særleg mykje i WHU, men ville berre presisere at det er en forskjell på å 'holde' 90, og å 'spele' 90. Kva Inspektøren meinte med sitt utsagn, får evt. han avklare. 

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3156 på: 11. Juni 2011, 17:16 »
Shola går jo stort sett med hoftefeste fra første minutt, så det var en dårlig sammenligning :).

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3157 på: 11. Juni 2011, 17:18 »
Angående LuaLua så er det vel ikke det verste som kan forsvinne ut dørene, men synes vi kunne vurdert han en sesong til kanskje. Som kø1 skriver så tipper jeg Pardew vil titte litt på han før det skjer noe der.

Hvor nærme vi er flere salg vet jeg ikke Tommyok, men alle salg er ikke nødvendigvis negative, selv om stallen er tynn. Tipper stallen blir litt mer fyldig i år også av noen talent som kan ta steget til PL-benk/spill. Det kommer nok noen kjøp inn smått om senn også

Det har vært litt stille nå, men landslagssamlinger og ferier etc. har nok noe av skylden. Vi virker iallefall til å være aktive og har følere ute på realistiske, og urealistiske, spillere så tror det jobbes hardt med å hente inn forsterkninger.

Men hadde vært kjekt med litt flere bevegelser på innkjøpssiden, det er jeg enig i!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3158 på: 11. Juni 2011, 17:25 »
Shola går jo stort sett med hoftefeste fra første minutt, så det var en dårlig sammenligning :).
:D
Tenkte akkurat samme som deg der.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3160 på: 11. Juni 2011, 18:17 »
http://www.footmercato.net/ligue1/transferts/info-fm-doumbia-decline-les-invitations-de-la-juve-du-genoa-et-de-newcastle-pour-rester-a-rennes_65321
Å han ja, sinnsykt spennende. Hvem er han, aldri hørt om han?

Høhh??

Han er ivoriansk landslagsspiller, spiller i CSKA, er spiss og er latterlig rask. Det er alt jeg vet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #3161 på: 11. Juni 2011, 18:19 »
Korleis veit du at vi ikke har en heil haug med spillere på dørstokken ? Einaste eg er redd vi mister av dei vi har per dags dato er Enrique. Nolan forsvinner ikke, og Barton blir sålenge klubben ikkje vil selge han. Tror desuten at vi har spillere på gang som ikke media har snappa opp. Sånn har det ofte vert under Ashley-regimet.

håper du har rett her, kunne ha tenkt meg noen signeringer som kommer overraskende på alle:)
« Siste redigering: 11. Juni 2011, 18:21 av Tommyok »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3162 på: 11. Juni 2011, 18:22 »
http://www.footmercato.net/ligue1/transferts/info-fm-doumbia-decline-les-invitations-de-la-juve-du-genoa-et-de-newcastle-pour-rester-a-rennes_65321

Høhh??

Han er ivoriansk landslagsspiller, spiller i CSKA, er spiss og er latterlig rask. Det er alt jeg vet.

Hmmm? Er det ikke snakk om en fransk midtbanespiller på Rennes? Eller er det noe jeg har misset? :) Vet iallefall ingenting om Tongo Hamed Doumbia om det er han som det refereres til.

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #3163 på: 11. Juni 2011, 18:24 »

Høhh??

Sorry to say... er nok ikke Seydou Doumbia vi skal kjøpe! Men fettern kanskje? ;P

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3164 på: 11. Juni 2011, 18:30 »
Seydou me hadde trengt ja! Men han går nok ikkje billig...
Venter i spenning...