20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290959 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3120 på: 11. Juni 2011, 00:40 »
Da er det best å holde seg unna. Synes ikke han er verdt mer enn £40k/uke maks hvis vi sammenligner med lønnsnivået på de andre spillerne i stallen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3121 på: 11. Juni 2011, 00:47 »
Må da egentlig ærlig innrømme at det finnes flere spennende spillere der ute. Ba kan minne litt om Best, og da har vi fortsatt ikke en ordentlig spiss på plass. Bare to greie spisser.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3122 på: 11. Juni 2011, 00:48 »
Ba er en kvalitetsspiss han, ingen tvil om det. Eneste som er tvilsomt her er jo kneet hans og lønna han evt vil kreve.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3123 på: 11. Juni 2011, 00:55 »
Var det ikke snakk om at Ba krever noe sånt som £80,000 i uka?

Godt mulig. Var hvert fall snakk om noen veldig høye lønnskrav etter hva jeg husker. Når vi snakker om lønnskrav må man også tenke på hva man ville måtte betale for en slik spiller hvis han hadde vært under kontrakt. I tillegg skal han da også ha en brukbar lønn så rent økonomisk kan det være greit å gi han en brukbar lønn.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3124 på: 11. Juni 2011, 01:15 »
Ba er en ok back up.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3125 på: 11. Juni 2011, 01:24 »
No som Gervinho mest sannsynligvis går til Arsenal eller City, håper eg at vi går all in for Zoggy eller Marvin Martin fra sochaux! Det lille eg har sett av sistnevnte, har vært meget bra!

Ellers håper eg på Sturridge som førstespiss, samt en litt billigere (men bedre enn de vi har fra før) ala El-Arabi, Morimoto, Vela, Ba, Long, etc...

Når det gjelder Gameiro så går det rykter om at Spurs har lagt inn et bud, ettersom Valencia ble skremt av de £15mill Lorient sku ha for spilleren! Og er jo ikke sikkert PSG har så særlig mer peng enn Valencia?
(Dette er det samme som et twitter-rykte, men men..)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3126 på: 11. Juni 2011, 01:34 »
PSG er stinn i gryn, så det burde nok ikke bli nokke problem. Han havner nok i Valencia eller PSG, som han sjølv har antyda.

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3127 på: 11. Juni 2011, 03:08 »
Håper vi slår til angående Ba, til en fornuftig kontrakt. Er jo hårreisende om det stemmer at han krever £70- 80 000 i uka! Ellers er det jo en del andre spennende spillere der ute som kunne vært interessante om Gervinho ryker, noe det mest sannsynlig ser ut til å gjøre. Matias Fernandez i Sporting! En utrolig teknisk og rask spiller som alltid finner på det uforventede. Kranjcar? Har vært meget stille rundt han de siste ukene. Gio Dos Santos er vel lysten på å komme seg vekk fra Tottenham, samtidig som Spurs nok er lystne på å kvitte seg med han. Beviste jo i vm at han har et utrolig nivå inne. Og om det viser seg at Gervinho havner i Arsenal, synes jeg det hadde vært spennende å gå for Vela. Tror han kan blomstre bare han får den nødvendige tilliten. Sturridge haddde også vært en drøm å få inn. Men først og fremst håper jeg vi sikrer oss Zoggy, hadde absolutt ikke følt det som et nederlag og "miste" Gervinho, om vi hadde fått tilbake Zoggy inn portene. Da hadde vi i tillegg sluppet å miste han, som vi ville gjort med Gervinho, til afrikamesterskapet i 2 måneder også.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3128 på: 11. Juni 2011, 07:59 »
Mannen holdt ikke hele kamper for WH. Synd at at knærne er så suspekte. Derfor sier jeg nei takk. En 100% frisk BA med to gode vinger rundt seg kunne vært dynamitt..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3129 på: 11. Juni 2011, 09:58 »
Spennende spiller, men det er hans kne som er det store spørsmålet ja.
Kan ikke dette fikses?
Regner ikke med han for så bra lønn, vist stor problemer, vist ikke regner jeg med Ashley for inn en klausul eller 2 ang et eller annet ved skade eller lønn.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3130 på: 11. Juni 2011, 10:00 »
Mannen holdt ikke hele kamper for WH.
Ikke? Han spilte 90min i 8 kamper, ble bytta ut etter 89min i 1 kamp og etter 82min i 2 kamper. Starta også på benken i 2 kamper hvor han kom inn etter 62min og 76min.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3131 på: 11. Juni 2011, 10:07 »
Håper vi slår til angående Ba, til en fornuftig kontrakt. Er jo hårreisende om det stemmer at han krever £70- 80 000 i uka! Ellers er det jo en del andre spennende spillere der ute som kunne vært interessante om Gervinho ryker, noe det mest sannsynlig ser ut til å gjøre. Matias Fernandez i Sporting! En utrolig teknisk og rask spiller som alltid finner på det uforventede. Kranjcar? Har vært meget stille rundt han de siste ukene. Gio Dos Santos er vel lysten på å komme seg vekk fra Tottenham, samtidig som Spurs nok er lystne på å kvitte seg med han. Beviste jo i vm at han har et utrolig nivå inne. Og om det viser seg at Gervinho havner i Arsenal, synes jeg det hadde vært spennende å gå for Vela. Tror han kan blomstre bare han får den nødvendige tilliten. Sturridge haddde også vært en drøm å få inn. Men først og fremst håper jeg vi sikrer oss Zoggy, hadde absolutt ikke følt det som et nederlag og "miste" Gervinho, om vi hadde fått tilbake Zoggy inn portene. Da hadde vi i tillegg sluppet å miste han, som vi ville gjort med Gervinho, til afrikamesterskapet i 2 måneder også.
Meget bra innlegg! :)
Venter i spenning...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3132 på: 11. Juni 2011, 11:17 »
Kan liksom ikke se for meg at West Ham hadde råd til å betale Ba £70-80 000 i uka men...? Men hvis det virkelig er slik at han ikke holder en hel kamp, så kan vi iallfall ikke belage oss på å ha ham som førstevalg på topp. En skadeutsatt spiller som kommer til Newcastle... Noe sier meg at skadeproblemene hans ikke blir noe mindere da akkurat...  :P

Nei, sett alle kluter til for å hente Sturridge og Caicedo!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3133 på: 11. Juni 2011, 11:30 »
Men hvis det virkelig er slik at han ikke holder en hel kamp, så kan vi iallfall ikke belage oss på å ha ham som førstevalg på topp.
Det var ikke tilfelle i West Ham ihvertfall. Se innlegg over.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3134 på: 11. Juni 2011, 12:00 »
Kan liksom ikke se for meg at West Ham hadde råd til å betale Ba £70-80 000 i uka men...? Men hvis det virkelig er slik at han ikke holder en hel kamp, så kan vi iallfall ikke belage oss på å ha ham som førstevalg på topp. En skadeutsatt spiller som kommer til Newcastle... Noe sier meg at skadeproblemene hans ikke blir noe mindere da akkurat...  :P

Nei, sett alle kluter til for å hente Sturridge og Caicedo!

Sturridge og Caicedo er faktisk både oppnåelig og uhyre interessant. Tipper Sturridge ville ha kostet oss 15 mens Caicedo vil havne på mellom 2-5. El Arabi, Rondon og Ibicevic er også navn vi burde vise interesse for.