20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283224 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3090 på: 10. Juni 2011, 16:03 »
HAHA IKNOW

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3091 på: 10. Juni 2011, 16:09 »
Så morsom du da matasaran? :) Leser på NO at det er snakk om 17 mill eur og at han går til city eller arse. Det er alt for mye penger mener jeg..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3092 på: 10. Juni 2011, 16:11 »
Talksport er kanskje den mest useriøse kilden i hele England. På de siste to ukene har de vel meldt at både Pratley og Bothroyd er klare for oss også.
Det er thesun...TalkSport er ok.
Hehe, nei Talksport er IKKE ok. Bare sjekk hva de hoster opp, så ser du det.

Franske medier melder forøvrig at Gervinho går til Man. City for ?17,5mill, og vil tjene ?168,000 i uka.

Hahahaha! Fy faen! Bare å gi opp, ville aldri svidd av så mye! For en lønn!!!!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3093 på: 10. Juni 2011, 16:12 »
Sånn egentlig hadde Gervinho ikkje passa inn i en 442 som eg håper vi skal spille :) Zog derimot :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3094 på: 10. Juni 2011, 16:14 »
Vil mye heller ha N'Zogbia enn Gervinho ja. Men mener fortsatt vi må prioritere å få inn en spiss som kan score mål.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3095 på: 10. Juni 2011, 16:22 »
Gi meg begge deler - men spiss(er) er selvfølgelig klart viktigst. Er også langt mer hypp på en Zog vi veit takler PL enn Gervinho - samt at ifølge greie kilder er også Zog ganske hypp på å ta på seg drakten vår igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3096 på: 10. Juni 2011, 16:27 »
Som sagt, jeg har lest at vi ikke er ute etter begge..Kan være at Gervinhio var "smoke screen" mens vi kulissene  jobber for å få tak i Zog..

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #3097 på: 10. Juni 2011, 16:30 »
Eller det kan være at alt rett og slett er rykter som det er umulig å tolke noen logikk inn i, ettersom det uansett bare er RYKTER ;-)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3098 på: 10. Juni 2011, 16:32 »
Som sagt, jeg har lest at vi ikke er ute etter begge..Kan være at Gervinhio var "smoke screen" mens vi kulissene  jobber for å få tak i Zog..

Og intervjuet på skysports bekymrar deg ikkje med tanke på at mi ikkje har europaspel og mest sannsynleg ikkje vinne nokon pokalar innan nokre få år.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3099 på: 10. Juni 2011, 16:33 »
Gervinho går til Arsenal nå. Det er ingen rykte, og ikke vits å håpe noe annet. Om Wigan godtar budet fra Everton på £10m flipper jeg... Det vil i så fall være grov forskjellsbehandling....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3100 på: 10. Juni 2011, 16:42 »
Gervinho går til Arsenal nå. Det er ingen rykte, og ikke vits å håpe noe annet. Om Wigan godtar budet fra Everton på £10m flipper jeg... Det vil i så fall være grov forskjellsbehandling....

Hvis Wigan godtar et bud fra Everton på £10 mill vil de også være tvunget til å akseptere et identisk  bud fra NUFC.  Så er det opptil Zog å velge..

Lgrinde: Zog har jo også sagt på Twitter at han vil tilbake...Intervjuene i media vil alltid bære preg av spørsmålene som stilles. Du svarer iht gjeldende skikk: Om journalisten spør om du vil spille i europa så sier du selvsagt ja.. Ingen spillere som svarer nei på sånt. Er jo det samme som å devaluere sin egen markedsverdi..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3101 på: 10. Juni 2011, 16:48 »

Hvis Wigan godtar et bud fra Everton på £10 mill vil de også være tvunget til å akseptere et identisk  bud fra NUFC.  Så er det opptil Zog å velge..

Lgrinde: Zog har jo også sagt på Twitter at han vil tilbake...Intervjuene i media vil alltid bære preg av spørsmålene som stilles. Du svarer iht gjeldende skikk: Om journalisten spør om du vil spille i europa så sier du selvsagt ja.. Ingen spillere som svarer nei på sånt. Er jo det samme som å devaluere sin egen markedsverdi..

Samt at hvis han sier han ikke vil, har han ikke mye ambisjoner til en evt. klubb som ikke er med i noen turnering i europa ved overgang. Han kan jo mene at han vil spille i europa; med Newcastle om et par år. Ikke at jeg sier det er sannsynlig at vi kommer dit.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3102 på: 10. Juni 2011, 16:54 »
Akkurat Thomas..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3103 på: 10. Juni 2011, 16:56 »
So no har mi gått frå Gameiro-Gervinho-Nzogbia, til å "det er lov å håpa" Nzogbia kjem :P Eg vil gjerne sjå ein spiss inn snart! Og der må mi mest sannsynleg bruka ein del pengar.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3104 på: 10. Juni 2011, 17:00 »
Hehe - selv aldri gidda tenke Gameiro eller Gervinho - men Zog ser jeg fortsatt en outside chance på. Og da blir jeg jævla fornøyd! Så tenker jeg at Shane Long kan være en meget aktuell spiss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida