20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290918 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2895 på: 08. Juni 2011, 10:38 »
Blir interessant å se hva som skjer med Smith. Det er jo nok av klubber som har råd til å hente ham, og matche lønna han får i Newcastle. Problemet er bare at ingen av de klubbene er interessert i Smith, mens de som er interessert, mest sannsynlig ikke har råd til å matche den lønna vi gir ham. £60 000 i uka er mye penger, og spesielt for en spiller av Smiths kaliber. Smith har vel egentlig utspilt sin rolle i Newcastle, og hvis han kan strykes av lønningslista for den kommende sesongen så er det helt klart det beste.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2896 på: 08. Juni 2011, 10:45 »
YOHAN Cabaye will become a Newcastle United player before the weekend ? kick-starting a recruitment drive which St James? Park bosses hope will see at least four more stars added to Alan Pardew?s squad this summer.

Sources in France have indicated that Cabaye ? currently on international duty with France ? is due in the North East on Friday to undertake a medical, sign a five-year deal and complete the formalities of his £4.8million switch from Lille.

Newcastle, who have also lodged a formal £1million bid for Swansea?s promising left-back Neil Taylor, will be relieved to get the first summer capture in the bag but he will not be the last arrival.

At least four more are expected to join before the window snaps shut ? a number that could increase if the likes of José Enríque or Joey Barton leave in the close season.

Indeed, Cabaye could be joined by international compatriot Charles N?Zogbia, whom The Journal understands has indicated a willingness to move back to St James? Park if United are prepared to stump up the £12million that Wigan are asking for him.

Ivory Coast forward Gervinho ? another Newcastle target ? will make a decision on his future by the end of the week, his agent has announced. Pascal Boisseau told The Journal that he is yet to make a firm commitment to any English club.

Read More http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/06/08/yohan-cabaye-set-to-become-nufc-player-by-the-weekend-61634-28839761/#ixzz1OfkAZBCf

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2897 på: 08. Juni 2011, 10:54 »
I følge skysports :  The Daily Star claims Wigan star Charles N?Zogbia has snubbed Liverpool, because he is desperate for a move back to Newcastle.

Gode nyheter dette.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2898 på: 08. Juni 2011, 10:54 »
Se der ja, hva var det jeg sa (se siste post forrige side).

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2899 på: 08. Juni 2011, 10:55 »
lee_ryder Lee Ryder
#nufc Neil Taylor asks Swansea for permission to talk to Newcastle United

Ser ut som det kan bli en overgang dette. Vanskelig å si hvordan han vil være i PL, men for £1m er det jo son nevnt liten risiko. Liker at vi henter lovende britiske spillere i riktig alder.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2900 på: 08. Juni 2011, 11:02 »
Syns egentlig dette er et spennende rykte. Som du sier, det er jo ikke snakk om noen stor sum med penger akkurat, og i tillegg så har det kommet opp en del gode backer fra lavere divisjoner de senere årene. Den første som slår meg er Leighton Baines som først kom til PL da Wigan i sin tid rykket opp, mener det fins flere også, men sliter med å komme på de i farten.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2901 på: 08. Juni 2011, 11:13 »
hahahaq her er jeg rimelig trygg. Nolan går ikke til west ham, tviler han vil spille championship neste år+ overgangsummen er jo lattelig. Nolan er verdt hvertfall 8 mill pund. Han var en av de midtbane spillerne som putta flest mål i england i fjor.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2902 på: 08. Juni 2011, 11:15 »
Har en følelse på at både Nolan og Barton kommer til å signere nye kontrakter etter å ha sett hvilken spillere klubben signerer.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2903 på: 08. Juni 2011, 11:17 »
jeg syns faktisk det er greit at vi selger barton i år.. så kan nolan spille en sesong til. at de begge byttes ut syns jeg er veldig fremtidspositivt for newcastle. Får vi inn cabaye så vil jge gjerne ha ut barton. cabaye er yngre, bedre, lavere lønn. og ikke kinst et mindre problem (da joey faktisk er en tikkende bortskjemt bombe, selv om han har klart holde seg i strikken en stund)

OLEZZ

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2904 på: 08. Juni 2011, 11:41 »
Hvordan kan du si at Cabaye er bedre enn barton?

Kan på ingen som helst måte si at han holder nivået i PL enda.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2905 på: 08. Juni 2011, 11:47 »
Jeg syns ikke vi burde selge Barton nå.
Han har vært en av de viktigste spillerene våre i år, og selv om jeg er veldig positiv til Cabaye er han fortsatt "unproven" i PL-sammenheng. Og Jeg vil heller se Barton med Cabaye enn f.eks Guthrie når Tiote skal være med i Afrikamesterskapet. Newcastle sliter jo med skader og suspensjoner hvert eneste år så vi trenger god dekning. Det har jo vært en av de største svakhetene våre. Bare å se på benken vi stilte med mot Villa f.eks.
Alle er enig i at vi må styrke stallen, så da kan ikke vi forsvare å selge en av våre beste med at vi har kjøpt inn èn ny.
I tillegg ser jeg for meg at vi får det beste ut av spillerene våre dess mer konkuranse der er om plassene.

Som Newcastle supporter må jeg jo være evig optimist, og de spillerne jeg hååper vi kan få inn denne sommeren er Cabaye (han er vel så godt som 100% sikker nå?), Gervinho, Gameiro, N'zogbia, N. Taylor.
Hadde vært veldig bra å fått inn en HB også, men det finnes vel grenser på hvor mye vi kan handle for..

Krysser jo også fingrene for at Enrique og Nolan blir i tillegg til Barton. Tror ikke Nolan drar da.

Menmen, det er vel stort sett ønsketenking fra min side dette da :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2906 på: 08. Juni 2011, 11:47 »
Syns egentlig dette er et spennende rykte. Som du sier, det er jo ikke snakk om noen stor sum med penger akkurat, og i tillegg så har det kommet opp en del gode backer fra lavere divisjoner de senere årene. Den første som slår meg er Leighton Baines som først kom til PL da Wigan i sin tid rykket opp, mener det fins flere også, men sliter med å komme på de i farten.

Nesten så jeg håper at vi ikke hiver oss på og henter enda en ny back dersom Enrique skulle dra. Jeg mener det er verdt det å ta den risikoen fram til januar, kanskje slår denne Taylor til for fullt, om ikke så har vi Ferguson i bakhånd. En situasjon som vi potensielt kan komme meget godt ut av økonomisk sett, uten at det behøver å ramme det sportslige altfor mye. Men det ideelle vil jo selvfølgelig være at Enrique blir, og at Neil Taylor og Ferguson blir rikelig matchet i bakhånd.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2907 på: 08. Juni 2011, 11:48 »
FM-mentalitet uten like her inne til tider, der man helst vil bytte ut alle bærebjelkene i laget fordi man ser noen som har litt bedre "stats". Jaja, det er kanskje ikke tilfeldig hvilken klubb supportere begynner å heie på...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2908 på: 08. Juni 2011, 11:49 »
Jeg må uansett le..Lpool betaler 20 mill for Henderson, som ennå  har en lang vei å gå før han kan kalles ferdigutviklet. Det kan faktisk hende at han stagnerer.. Vi har sannsynligvis fått en bedre spiller i Cabaye for 1/4 av prisen.. Ikke rart vi tråler utlandet sier jeg bare..

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2909 på: 08. Juni 2011, 11:58 »
FM-mentalitet uten like her inne til tider, der man helst vil bytte ut alle bærebjelkene i laget fordi man ser noen som har litt bedre "stats". Jaja, det er kanskje ikke tilfeldig hvilken klubb supportere begynner å heie på...

Jeg er helt enig.
Vi må beholde stammen i laget, men vi trenger mer kreativitet og sluttprodukt fremover. Derav mine ønsker til dette transfervinduet.