20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283404 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2865 på: 07. Juni 2011, 23:03 »
El Arabi hadde vært krem! Stoke-linken tyder på at ingen av de store klubbene er inne i bildet enda og da kan man jo håpe at vi er en av de potensielle. Vi er jo linket tidligere  ;)

Morimoto er forøvrig desperat etter spilletid i catania. Kanskje vi kunne være en fluktrute? Mannen er enda ung og har spennende egenskaper. Jeg kunne mer enn gjerne tenke meg denne spissen i klubben. Billig x-faktor og vil gjøre oss mer populære i asia, no doubt.

I tilllegg, har noen hørt eller lest noe om Caicedo i det siste?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2866 på: 07. Juni 2011, 23:03 »
Det der ligner på en Ben Arfa / Tiote signering! Håper vi blir linka til ham! £5mill er ikke så mye!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2867 på: 07. Juni 2011, 23:05 »
El Arabi virker hvertfall keen på en overgang til England og PL. Dersom det er Wolves og Stoke som skal krige om han hadde det vært kjedlig om vi ikke kom på banen. Frykter vi brenner alle broer på å prøve å snappe Gervinho og Gameiro med det resultatet at 31 august er det Carew og Cole som kommer inn :-\

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #2868 på: 07. Juni 2011, 23:06 »
Æsj...likte dårlig det siste intervjuet med Zoggy...og har mistet alt håp på Gervinho nå...lukter Arsenal av han lang vei, så han får vel velge det å bli benka et års tid med sveisen sin da >:(...nå begynner jeg å bli MEKTIG sugen på noe konkret fra klubben snart..kjøp for satan inn Gameiro, koste hva det koste vil. han er perfekt for oss...drømmer om han og Barfa magi.

El Arabi ser jo meget spennende ut! Ikke sett noen nyere linking med han og oss..lukter gulkjøp det, og også mulig å "vinne" foran Stoke & Wolves, fremfor Arse og Pool..kjør på Cashley!

ikke lett å filtrere all bullshitten i engelsk media om dagen, men er det noen jeg stoler på er det premierleague-siden. Neil Taylor fra Swansea til oss?  Enda et tegn på at Jose er over-the-hills? ( la det for guds skyld bli Barca og ikke Liverscum...)

http://www.premierleague.com/page/Headlines/0,,12306~2372538,00.html
« Siste redigering: 07. Juni 2011, 23:12 av TegneserieSkjære »
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2869 på: 07. Juni 2011, 23:09 »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2870 på: 07. Juni 2011, 23:15 »
http://www.givemefootball.com/premier-league/city-hijack-newcastle-and-arsenal-chase-for-8m-tar

Newcastle showed their interest in Gervinho yesterday, with the northern club planning a deal that could be wrapped up by the end of the week.

Herregud! :P

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #2871 på: 07. Juni 2011, 23:19 »
"just looked at transfer special betting, no odds for #nufc to sign Gervinho, N Zogbia or Gameiro! All favourites to go to other teams" #nufc   :-[
- Dr. Emmet Brown.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2872 på: 07. Juni 2011, 23:23 »
Håper vi går etter El Arabi da ihvertfall.. Cabaye og El Arabi er jo en bra start, og gode spillere har vi fra før. :) Så lenge de er skadefri. Cabaye vil hjelpe på bredden på midten om skader, og El Arabi kan fungere som en sårt trengt spydspiss som kan prestere. :) Men så er vi dessverre ikke enang linket til ham. :(

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #2873 på: 07. Juni 2011, 23:26 »
Ingen odds = Handelen er så og sei gjort ifølge mitt håve. Så ka betyr den der; "all favourites to go to other teams"? Då burde dei jo heller sette uendelig odds... Enig?
Venter i spenning...

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #2874 på: 07. Juni 2011, 23:36 »
helt enig alop123...er twitter da, så ikke lett å gjøre seg klok på...søk feks på Gervinho der nå, kommer opp uhorvelig mye tull...stoler ikke på noe før offisielle uttalser fra klubben uansett. denne karen; http://twitter.com/#!/0rac1e79 sier det konkret at vi har Gervinho og at det er pressekonferanse torsdag + "Jose Enrique HAS (not may) agreed to sign new contract with NUFC believed to be 4yrs" ingenting hadde vært bedre, men har ekstremt sterke tvil..
- Dr. Emmet Brown.

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2875 på: 07. Juni 2011, 23:39 »
Eg kan vertfall ikkje noko for at eg kjenne da kiler i magen når eg lese/høre sånne nyheter, nettopp fordi det er drømmetenking! Så var det denne spaden med salt då... ;)
Venter i spenning...

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #2876 på: 07. Juni 2011, 23:42 »
føler det er nærmere en svær truck fyllt med salt ;)..men ja, enig, greier liksom ikke la være å bli litt gira...han sier " An extremely reliable NUFC source has told us that the club are certain they have done enough to secure the services of Gervinho! 4yr deal" ingenting hadde vært råere, men har klar trucken med salt...hehe
- Dr. Emmet Brown.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2877 på: 07. Juni 2011, 23:44 »
Eg kan vertfall ikkje noko for at eg kjenne da kiler i magen når eg lese/høre sånne nyheter, nettopp fordi det er drømmetenking! Så var det denne spaden med salt då... ;)

+1

føler det er nærmere en svær truck fyllt med salt ;)..men ja, enig, greier liksom ikke la være å bli litt gira...han sier " An extremely reliable NUFC source has told us that the club are certain they have done enough to secure the services of Gervinho! 4yr deal" ingenting hadde vært råere, men har klar trucken med salt...hehe

+1 haha ;D

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2878 på: 07. Juni 2011, 23:49 »
Om noko juicy news kommer ut, og det hevder seg i ettertid at det er sant - kan du banne på at det blei "kvitret" før det blei nyhetsartikkel.
      Og sjølv om kun 1 av 100-200 sånne meldinger faktisk er litt hold i, kan du klamre deg til håpet at dette er den eine tweeten som stemmer ;) Har ikkje tweeter sjølv, så eg setter stor pris på all "sladder" som blir postet her innpå forumet. Om det er hold i skribleriene er jo ein annen sak, hadde ikkje kommet långt i diskusjonene her om me kun fekk lov å diskutere "bekreftete" handler og sånn - ved hjelp av ein administrator-iron-fist f.eks;) Då vente eg spent te torsdag (egentlig ikkje=) Så får me sjå i måro om da e noko pressesladder som følge opp :)
Venter i spenning...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2879 på: 07. Juni 2011, 23:59 »
TV2 Sporten transferrykter:

Newcastle:
Nok en spiller med etternavn Taylor kan være på vei inn dørene på St. James' Park. Swanseas Neil Taylor skal nemlig være nære en overgang. Backen er ment å erstatte Newcastles ettertraktede spanjol José Enrique.

Er det alt de har å komme med?? Hva med Gameiro, N'Zog og ikke minst Gervinho ryktene? :P Vi har jo tilogmed lagt inn bud på Gervinho ryktes det.. Og hvem har sagt at Enrique drar? Taylor blir jo sannsynligvis bare handlet inn som en backup, ikke som første 11 spiller.. Newcastle har jo tom. tilbudt Enrique ny kontrakt.. Virker som om de gjør alt de kan for å fremstille oss som en ressurssvak klubb som bare selger de beste og handler inn billig erstatning, og uten å forsterke noen posisjoner...
« Siste redigering: 08. Juni 2011, 00:17 av thomashaer »