20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283156 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2820 på: 07. Juni 2011, 09:13 »
Helsikken da... :P Hvorfor kunne vi ikke vært litt kjappere med å sikre oss Gervinho?  ::)

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2821 på: 07. Juni 2011, 09:14 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1394978/Arsenal-Manchester-City-battle-Lilles-8m-rated-Gervinho.html

Hands off!

"Newcastle, Everton, Liverpool and Tottenham had all enquired about him but were forced to withdraw after falling short of requirements."

Skal dette bety at vi ikke er med i kampen om han lengre?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2822 på: 07. Juni 2011, 09:16 »
Jeg tror ikke på det før jeg leser det på twitter!

Hehe!

Fornuftig kjøp igjen forresten. Null risiko. Om han slår til skikkelig er det en bonus. Vil tilføre oss sårt tiltrengt bredde i stallen. Kan ikke være verre en Perch uansett. Kanskje et tegn på at Pards ser for seg Ferguson som en venstre kant.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2823 på: 07. Juni 2011, 09:20 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1394978/Arsenal-Manchester-City-battle-Lilles-8m-rated-Gervinho.html

Hands off!

"Newcastle, Everton, Liverpool and Tottenham had all enquired about him but were forced to withdraw after falling short of requirements."

Skal dette bety at vi ikke er med i kampen om han lengre?

Begynner å gå lei hele Gervinho sagaen nå... Hvorfor skulle han valgt oss når han har så bra andre valgmuligheter? Og klarer vi å by mer enn City og Arsenal? Begynner nesten å gi litt opp.. Samme med N'Zogbia når Wigan fortsetter å fortelle hvor vanskelig det vil bli for lag utenfor CL å sikre seg ham.. Og Gameiro vil ikke til oss engang..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2824 på: 07. Juni 2011, 09:32 »
I følge twitteren til enkelte journalister i nordengland så er Gervinhio en backup i tilfelle vi ikke får Gameiro.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2825 på: 07. Juni 2011, 09:34 »
Fordelen vår er vel at vi kan tilby en noe sikrere førstelagsplass.. (Ingen skal ha fast plass uten å fortjene det selvfølgelig. Men regner med han vil bli ganske bankers hvis han kommer til oss)

Og over til det Gameiro eller Gervinho så syns jeg det vil være litt rart om vi kun vil ha han hvis vi ikke får gameiro da Gervinho ikke er en spydspiss?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2826 på: 07. Juni 2011, 10:00 »
Helt enig. Nå orker jeg snart ikke flere rykter og tull ang. Gervinho. Arsenal må spille kvalikk og City har jo bevist over mange år nå at de sikrer deg økonomisk men fucker karrieren din. Halve laget angrer jo på at de signerte.
For meg virker det soleklare valget for Gervinho og bli i Lille, faktisk.

Og Insomnia kun til et CL lag, hva er det for en tett transferpolitikk egentlig? Er dette bare propaganda for å si at han ikke er til salgs, da ingen av de 4 uansett vill hente han da de har nok kvalitet.

Start over again!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2827 på: 07. Juni 2011, 10:38 »
Personlig tror jeg Cabaye, Neil Taylor og Mehdi Abeid blir de første signeringen klubben gjør. Hvis Gervinho signerer, noe jeg faktisk tror han gjør ville gjort denne sommeren mer enn perfekt...og den har nettopp startet  ;D

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2828 på: 07. Juni 2011, 10:40 »
Alan smith har fått vite at han kan dra, ifølge SkySports. Glimrende nyheter. Han fortjener IKKE lønna si, for å si det sånn

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2829 på: 07. Juni 2011, 11:03 »
Enda ein Taylor inn, ja. Uforutsigbart!

2014-15 #NUFC starting eleven? Saylor, Raylor, Naylor, Paylor, Gaylor, Vaylor, Baylor, Maylor, Laylor, Kaylor, Ameobi.

;D

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2830 på: 07. Juni 2011, 11:06 »
Skysports melder at Nolan har avslått ny kontrakt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2831 på: 07. Juni 2011, 11:16 »
Skysports melder at Nolan har avslått ny kontrakt.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6969133,00.html

I følge artikkelen vil han ha en forbedret 5års kontrakt.  Hvis dette stemmer, har jeg forståelse for at klubben takker nei. Nolan blir 29 i år, og det er ikke sikkert han er fast plass på laget fremover. Ei vet vi ikke hvordan kroppen hans takler å passere de magiske 30.  Selv om Nolan har vært instrumentell i vår snuoperasjon er det for mye penger å legge på bordet..

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2832 på: 07. Juni 2011, 11:26 »
Fra nettavisens pl-rykter:
"Lille-spiss Gervinho er ønsket av både Arsenal og Manchester City. En liten oppdatering her: I kommentarfeltet nevnes det at Gervinhos agent er i Newcastle, noe som støttes av opptil flere kilderpå nettet"

Noen som har lest dette noe annet sted?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2833 på: 07. Juni 2011, 11:45 »
But it is reported that the 28-year-old turned down Newcastle's offer of a two-year extension because he wanted an improved five years.

Okey, stemmer dette, så kan jeg si meg DELVIS enig. Tre år i tillegg til de to han har igjen, og bedre økonomiske betingelser, det er litt i overkant av hva han realistisk sett bør kunne forvente. To års tillegg med litt lavere lønn er vel mer hva jeg hadde sett for meg.

Men så er det dette med at Nolan er svært, svært viktig både på og utenfor banen. Ikke en spiller som lett lar seg erstatte. Det er ikke bare bare å kaste Nolan over bord fordi han ønsker seg mer enn vi i utgangspunktet vil gi han. Her får vi ha is i magen og se an situasjonen utover sommeren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2834 på: 07. Juni 2011, 11:55 »
Alan smith har fått vite at han kan dra, ifølge SkySports. Glimrende nyheter. Han fortjener IKKE lønna si, for å si det sånn

Har aldri klart å få sansen for Smith, og hver gang han spiller så blir eg minnet på at han faktisk er Newcastle spiller. Gjør ingenting om han drar og vi får litt penger og ikke minst slipper å betale han mer lønn.