20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290110 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2730 på: 06. Juni 2011, 14:54 »
Herrejemini som jeg hater Looserpool. Intenst! Scouser-wankers...
Q. If you see a Scouser on a bicycle, why should you never swerve to hit him?
A: It might be your bicycle....
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2731 på: 06. Juni 2011, 15:16 »
Liverpool er interessert i alle spillerne vi er linket til.

+1, det jeg har sagt hele tiden.. Ikke bare kjøper de opp laget vårt, men de hindrer oss også i å hente erstattere.. Prøver de å ødelegge oss?

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2732 på: 06. Juni 2011, 15:30 »
http://www.nufcblog.com/2011/06/06/newcastle-could-lose-both-nolan-and-barton-this-summer/

Dette liker jeg ikke. Her må AP gjøre noe så vi ikke mister våre beste spillere.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #2733 på: 06. Juni 2011, 15:34 »
Nolan har 2 år igjen av kontrakten sin, så det som står i den artikkelen er eg ikkje så redd for. Men hvis han vil forlate oss, er det jo ikke noe grunn til å ha ein spiller som vil vekk.
Newcastlesupporter siden 1992

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #2734 på: 06. Juni 2011, 15:38 »
http://www.nufcblog.com/2011/06/06/newcastle-could-lose-both-nolan-and-barton-this-summer/

Dette liker jeg ikke. Her må AP gjøre noe så vi ikke mister våre beste spillere.

Uff, dette er krise...liker DÅRLIG at alle disse ryktene ( ingen sitater i den saken heller...) kommer FØR vi har NOE konkret på nye spillere...Nolan & Barton er ryggraden i laget vårt og uvurdelige jmf lagmoral og garderobe. Jeg er meget for en evt "french revolution" med Gervinho, Gameira, Cabaye, men vi må uansett ikke selge Nolan og Barton...

La nå for guds skyld Gervinho og Cabaye presenteres i en dobbel-deal fra Lille i løpet av dagen...orker snart ikke vente i spenning lengre ( og er redd det ikke er hold i noen av ryktene...) http://twitter.com/#!/0rac1e79
- Dr. Emmet Brown.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2735 på: 06. Juni 2011, 15:46 »

Uff, dette er krise...liker DÅRLIG at alle disse ryktene ( ingen sitater i den saken heller...) kommer FØR vi har NOE konkret på nye spillere...Nolan & Barton er ryggraden i laget vårt og uvurdelige jmf lagmoral og garderobe. Jeg er meget for en evt "french revolution" med Gervinho, Gameira, Cabaye, men vi må uansett ikke selge Nolan og Barton...

La nå for guds skyld Gervinho og Cabaye presenteres i en dobbel-deal fra Lille i løpet av dagen...orker snart ikke vente i spenning lengre ( og er redd det ikke er hold i noen av ryktene...) http://twitter.com/#!/0rac1e79

Hentet fra twitterlinken din:

@0rac1e79
Arsenal have not put in a bid for Gervinho! No bid on table!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #2736 på: 06. Juni 2011, 15:54 »

Hentet fra twitterlinken din:

@0rac1e79
Arsenal have not put in a bid for Gervinho! No bid on table!

Ja, så den...men må si det lukter maksimalt grevling av han fyren da..

0rac1e79 NUFC
News area in here is absolutley buzzing. Everyone just waiting for confirmation.... Wait is killing everybody..

og

0rac1e79 NUFC
Hi agent has pretty much announced it however word is expected from Gervinho today!

det verste er at jeg merker jeg blir giret opp av det...hehe. Blir så ekstremt fornøyd om dette hadde vært tilfelle & at vi får en bekreftelse idag!
- Dr. Emmet Brown.

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
  • fikk værtfall ta Alan Shearer i honda:D
    • Vis profil
« Svar #2737 på: 06. Juni 2011, 16:00 »
Gervinho, er ving / offansiv ving. Cabaye,  er sentral midt. så er veldig usikker på hvem pardew vil benke...  tenker nåkk at nolan å ben arfa som spiss.. eller no....
jonas på benk....... 

men spennane e det.. vi trenger nytt fransk blo:)
å elfenbensk....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2738 på: 06. Juni 2011, 16:10 »
Hvis dette går inn havner Nolan på benken. Og det er jo ikke rart.. Cabaye - Barton - Tiote = En veldig god midtbane. Årsaken til at Nolan ikke signerer kan jo forøvrig ha mer med det sportslige enn det økonomiske. kanskje han selv skjønner at han ikke er i stand til å holde plassen fremover..

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2739 på: 06. Juni 2011, 16:14 »
Barton blir nok benket før Nolan, så sentral midt blir Nolan-Tiote-Cabaye.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2740 på: 06. Juni 2011, 16:23 »
Det tror jeg også. Men løser situasjonen seg med både Barton og Nolan så ser jeg for meg at begge forblir førstevalg, i alle fall til Cabaye har vist seg tilliten verdig.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2741 på: 06. Juni 2011, 16:24 »
En som kaller seg for MarcoSilva11 (sportsjournalist) på twitter sier at Gervinho har sagt nei til NUFC og vil bli klar for Arsenal på onsdag.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2742 på: 06. Juni 2011, 16:29 »
En som kaller seg for MarcoSilva11 (sportsjournalist) på twitter sier at Gervinho har sagt nei til NUFC og vil bli klar for Arsenal på onsdag.
Han er vel like pålitelig som Cwarr07.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2743 på: 06. Juni 2011, 16:38 »
Han er vel like pålitelig som Cwarr07.
Det er meget mulig. La oss håpe på det. ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2744 på: 06. Juni 2011, 16:53 »
http://www.nufcblog.com/2011/06/06/newcastle-after-both-neil-taylor-and-shawn-long/

Nevnt før. Men heilt grei spelarar å signere, for å få litt bredde i stallen. Itilegg trur eg Long kan slå til.  :)

Skeptisk til Long. Typisk spiller som scorer mye Championship, men svært usikker på om han vil være noe bedre enn Ameobi og Best i PL. Og vi trenger heller en spiss som kan gå inn å være et klart førstevalg. Har dog noen ferdigheter vi trenger i form av fart så hvis han blir hentet som en av to spisser kan jeg forstå det. Dessverre vil han nok også koste en del og skal vi ikke hente noe klart førstevalg ville jeg heller gått for Danny Graham. Scoret mer mål for Watford, geordie og sannsynelgivis billigere (Swansea har fått akseptert bud på £3,5m)