20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291320 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2700 på: 06. Juni 2011, 01:44 »
Fra twittersiden til Salomon Kalou: (Vet ikke om den er reel, men ser da sånn ut)

Kalou_21 Saloman Kalou
Also warned him that he faces stiff competition at Newcastle against the mountain that is Shola "pele" Ameobi #legend
2 hours ago

Kalou_21 Saloman Kalou
Trying to explain English fans is difficult I went with "they either idolise you or hate you, sometimes both" bests fans in the world though
2 hours ago

Kalou_21 Saloman Kalou
Gervinho is asking me and Didier what Newcastles like so far we have warned him about Barton and Nolan should mention nobody wears a top
2 hours ago

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2701 på: 06. Juni 2011, 08:15 »
Arsenal to offer Lille £15m for striker Gervinho - report

Forward has been on the radar of Liverpool and Spurs but has already said he wants to play for a club in the Champions League after impressive season in Ligue 1

Arsenal will reportedly have to spend £15million if they want to defeat the likes of Liverpool, Tottenham, Newcastle and Everton to the signature of Lille striker Gervinho.

The 24-year-old made a big impact last season scoring 15 goals in 40 matches to help Lille win their third Ligue 1, 57 years after winning their last title.

Liverpool reportedly made an £11 million offer to recruit the Ivory Coast player which Lille rejected insisting they want at least £15million for their star striker.

According to News of the World, Gunners boss Arsene Wenger has been impressed by Gervinho and will offer him the chance to play in the coveted Champions League after the striker declared that he would favour a club who will be contenders in Europe when making his choice.

Gervinho is expected to decide whether to stay with the new Ligue 1 champions next season or join one of the Premier League teams racing to sign him after the Ivory Coast?s African Nations Cup qualifier against Benin on Sunday.
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2011/06/05/2518863/arsenal-to-offer-lille-15m-for-striker-gervinho-report
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2702 på: 06. Juni 2011, 08:22 »
According to News of the World....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2703 på: 06. Juni 2011, 09:40 »
Jepp daniel.. Ikke mye troverdighet der i gården. Bare kjøpssummen viser at de er på viddene. £15 mill for en spiller som har ett år igjen av kontrakten..Gervinhio er god, men så god er han ikke.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2704 på: 06. Juni 2011, 10:06 »
Tror de skal bruke han som backup for Walcott som til stadighet blir byttet ut og ikke holder 90 min..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2705 på: 06. Juni 2011, 11:36 »
Kanskje like greitt om Gervinho ender i Arsenal, HVIS det mot formodning skulle være noe hold i dette? Virker, ut ifra det jeg har lest, som en spillertype som passer bedre inn i Arsenal enn i de rommene vi skal prøve å fylle i troppen vår?

Ellers litt skuffet over de siste sidene her. Fant MANGE nye sider og lese i denne tråden idag, og tenkte at nå har det nok skjedd noe stort. I stedet var det mest diskusjon om vi faktisk skal poste twitter-linker, hva som er troverdig, og sist men ikke minst hvem som hadde forstått hva. Jeg fikk jo litt forventninger her jeg sitter, men de ble fort vasket vekk. Jeg trenger underholdning når jeg er på jobb, men så store forventninger, og så ingenting... dette er jo rett og slett ikke sunt for folk det.  :P

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #2706 på: 06. Juni 2011, 11:42 »
Tror vi har en reell mulighet til å kapre Gervinho. Han ser at Tiote har lykkes og at det kan være lurt å utvikle seg i en klubb hvor han vet han får spilletid. Gleder meg til å høre hva han bestemmer seg for. Tror vi henter han for 10 mill pund ;)
Howay the lads!!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2707 på: 06. Juni 2011, 12:45 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/9067569.Newcastle_closing_in_on_deal_for_Gervinho/

"NEWCASTLE United last night took a step closer to securing the services of Lille wide man Gervinho.

The winger?s agent made it known to the French press at the weekend that he will be negotiating a deal, which will eventually see him link up with Lille teammate Johan Cabaye and Ivory Coast international colleague Cheik Tiote."

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2708 på: 06. Juni 2011, 12:48 »
KANON! Om dette stemmer!  ;)  :) Krysser fingre og tær. Ikke noe tas på forskudd!!! Dette er vel en lokalavis?
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

devilfinn

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2709 på: 06. Juni 2011, 12:54 »
får vi inn Gervinho og Cabaye så blir jeg superfornøyd ja! han venstrebacken fra swansea og er sikkert god business, kan vi heller bruke mer penger på en spiss.

Men jeg tør ikke ta ting på forskudd. Vil gjerne få bekreftet fra newcastle at vi får inn gutta fra Lille snart. Føler at jo mer tid som går jo mer sannsynlig er det at noen andre også byr på spillerne.

Om han Cabaye er en så god deal som mange her sier (jeg har aldri sett han spille) så synes jeg det er rart ingen andre klubber har bydd 4,5mill pund for han? han har jo fortsatt ikke signert for oss...

Jeg drømmer om å få inn Cabaye Gervinho og Gamiero, og beholde Enrique, men fryker vi ender opp med 4 karer fra the championship :(
;)

vhermstad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2710 på: 06. Juni 2011, 12:57 »
Moussa Sow også fra Lille hadde heller ikke vært dumt, men jeg kan ikke huske at vi har vært linket til han...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2711 på: 06. Juni 2011, 13:11 »
Ganske sykt at det kan vise seg å være tidenes sjakktrekk å selge Carroll =)
Hadde byttet Cab/Ger/Gam mot Carroll any day. Værste er jo at HVIS alle går gjennom, så sitter vi fremdeles igjen med cash (hvis prisene stemmer sånn ca)...

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2712 på: 06. Juni 2011, 13:12 »
Moussa Sow også fra Lille hadde heller ikke vært dumt, men jeg kan ikke huske at vi har vært linket til han...

sow kommer til å bli dyr, vi kan berre gløyme han og hazard. Grunnen til at vi har mulighet på gervinho er at han kunn har 1 år igjen på kontrakta og dermed ikkje vil koste like mykje som dei 2 andre. sow og hazard må du nok opp i 25 mill pund eller i sjiktet der.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2713 på: 06. Juni 2011, 13:23 »
Ganske sykt at det kan vise seg å være tidenes sjakktrekk å selge Carroll =)
Hadde byttet Cab/Ger/Gam mot Carroll any day. Værste er jo at HVIS alle går gjennom, så sitter vi fremdeles igjen med cash (hvis prisene stemmer sånn ca)...

Enig i at det kan vise seg som et sjakktrekk å selge Carroll, men tror neppe vi sitter igjen med så mye penger, om alle disse tre transferne går igjennon. Dette pga at det ikke bare er overgangssummen som skal trekkes fra der, det er også økte lønnsutgifter og diverse bonuser spillerne får som vi aldri hører om, som også skal trekkes derfra. :) Men uansett, får vi inn disse to, samt at han backen fra Swansea ikke er noen ny James Perch, så må vi rett og slett bare si takk til Carroll for at han stakk. :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2714 på: 06. Juni 2011, 13:31 »
Som dere sier, så hadde det vært konge om disse spillerne hadde signert for oss! Da har vi gjort en veldig god deal mtp salget av Carroll!

Når det gjelder Neil Taylor, så står det i linken som human la ut angående Gervinho, at han er tiltenkt som erstatter på v.back, dersom Josè forlater oss.. Håper hvertfall ikke dette stemmer, og at vi henter en mer spennende spiller som erstatter, og lar Neil være backup!

(http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/9067569.Newcastle_closing_in_on_deal_for_Gervinho/)