20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283151 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2670 på: 05. Juni 2011, 13:20 »
Håper du har rett Christian :) Hvis vi får tak i Gervinhio tror jeg det er store muligheter for at Gameiro også kommer. Da har vi tre gode spillere fra fransk liga som Gameiro kjenner til. I tlilegg kommer han forhåpentligvis over  for å se på fasilitetene etter landslagskampene. Skal være ganske blassert om han ikke blir imponert.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2671 på: 05. Juni 2011, 13:23 »
Og den delen stammer fra?

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2672 på: 05. Juni 2011, 13:23 »
http://www.dagbladet.no/2011/06/05/sport/fotball/premier_league/carlos_tevez/manchester_city/16801287/
Tevez søker venn, en i N`castle må ofre seg.
'
Her er det bare å smi! Colo og gutierrez er jo landsmenn og kan passe på lille Carlos. En liten dæsj jose enrique og vips så har vi en spansktalende firerbande!
Løp og kjøp

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2673 på: 05. Juni 2011, 13:27 »
Hele den artikkelen er jo bare oppspinn. De bygger hele artikkelen på noe som Skysports skal ha sagt, men som absolutt ikke er tilfelle.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2674 på: 05. Juni 2011, 13:28 »
Men må da ligge noe på twitter om dette? :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2675 på: 05. Juni 2011, 13:29 »
Og den delen stammer fra?
Frå linken min.  :)

Det var berre for å underbygge at teorien min om at ein dobbel deal har gjordt at Cabaye ikkje er bekrefta enndå.

Oohh.... Og hvor tror du de tar det fra? SKY SPORTS!

Teorien din er sikkert flott den, men nytter ikke å underbygge teorier med svada!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2676 på: 05. Juni 2011, 13:32 »
skysports har ein artikkel der dei linker gervinho til newcastle. ingenting så konkret som dei seier i den franske, men still:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6960817,00.html
- carry on!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2677 på: 05. Juni 2011, 13:35 »
Hvis du leser begge artiklene, skjønner du at det ikke er den de sikter til.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2678 på: 05. Juni 2011, 13:41 »
missa den delen der det stod lørdag og at budet var på 16 mill euro. Så ja, det er en feil referanse.
- carry on!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2679 på: 05. Juni 2011, 14:33 »
Newcastle target Taylor

Magpies eye cut-price deal for Swansea defender

Skysports.com understands Newcastle are closing in on the signing of Swansea defender Neil Taylor.

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6966953,00.html

Har ikke sett allverden av han bortsett fra den idotiske taklingen mot Forest i play off. Uansett så har han greid å etablere seg på Swansea og henvist mer ruetinerte spillere til benken etter å ha kommet fra Wrexham før sesongen. Swansea-fansen virker å like han godt. Har også debutert for Wales så har helt klart hatt en veldig bra sesong. Mest brukt som venstreback etter hva jeg har fått med meg, men kan vist også spille på midten. 22 år så har helt klart fremtiden foran seg og for £1m tar vi jo ikke akkurat den store risikoen. Mye bedre kjøp enn Perch f.eks. etter min mening.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2680 på: 05. Juni 2011, 14:42 »
Regner med de fleste fortsatt har interesse av twittring fra lokaljournalister;

LukeEdwards0 Luke Edwards
Strong rumour knocking abt Gervinho has decided 2 sign for #nufc but jst chat at this stage. Gameiro remains top target but both wd by grt

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2681 på: 05. Juni 2011, 14:43 »
begynner virkelig å bli en morsom silly season :) virker som det faktisk er litt transfer funds etter carroll exiten alikavel, dette lover bra. Hva det angår Ranger så synes jeg det bare er bra dersom det er grunnet hans dårlige oppførsel, er det noe vi ikke trenger er det daukjøtt. Alan Pardew begynner jeg å få mer og mer troen på, da vi hyret han så jeg for meg spillerflukt og et jævla wasteland ved sesongslutt. Men han har imponert meg med gode signeringer, og nå virker det som om vi jakter klassespillere i alle bauer og kanter. Og viktigst av alt, vi er tidlig ute.. Tidligere har det bare vært panikkjøp rett før det stenger, nå er vi tidlig ute og kan stå ved sesongstart med et samkjørt og sterkt lag..Jeg tror vi kommer til å stille med en sykt bra tropp i august, gleder meg allerede :)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2682 på: 05. Juni 2011, 14:56 »
begynner virkelig å bli en morsom silly season :) virker som det faktisk er litt transfer funds etter carroll exiten alikavel, dette lover bra. Hva det angår Ranger så synes jeg det bare er bra dersom det er grunnet hans dårlige oppførsel, er det noe vi ikke trenger er det daukjøtt. Alan Pardew begynner jeg å få mer og mer troen på, da vi hyret han så jeg for meg spillerflukt og et jævla wasteland ved sesongslutt. Men han har imponert meg med gode signeringer, og nå virker det som om vi jakter klassespillere i alle bauer og kanter. Og viktigst av alt, vi er tidlig ute.. Tidligere har det bare vært panikkjøp rett før det stenger, nå er vi tidlig ute og kan stå ved sesongstart med et samkjørt og sterkt lag..Jeg tror vi kommer til å stille med en sykt bra tropp i august, gleder meg allerede :)
+1

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #2683 på: 05. Juni 2011, 16:22 »
Nile Ranger = transferlisted?

Hva faen?

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil