20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292734 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2595 på: 03. Juni 2011, 12:54 »
Det er surt å si det, men det skjer vell ikke noe veldig nytt her før over helga... Pardew og Carr skal sikkert ut å se en kamp... Spillerne er på landslaget, det er til uken detblir spennende:p

Får håpe han er i portugal og ser:p tom høgli blir kjøpt etter å ha latterliggjort Ronaldo:p (dette er mer et ønske om å ta utronaldo en å kjøpe høgli:))
Han kom, ble mett og dett var dett....

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2596 på: 03. Juni 2011, 14:05 »
Får håpe han er i portugal og ser:p tom høgli blir kjøpt etter å ha latterliggjort Ronaldo:p (dette er mer et ønske om å ta utronaldo en å kjøpe høgli:))

haha, seier litt om ka Norge kan håpe på å få ut av den kampen.....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2597 på: 03. Juni 2011, 22:30 »
Gameiro eller Sturridge folkens?
Hvem hadde dere valgt av disse 2.

Ryktes fra useriøse kilder som hvem hva de holder på meg, kan vel kalles itk ::)
Norwich skal ha bydd £2mill for Ryan Taylor og at vi skal ha nesten en avtale med Zoggy, men Wigan vil ha Kadar på lån et år?
Hadde jo vært glimrende alt her.

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2011/06/03/2516640/official-sporting-lisbon-sign-ricky-van-wolfswinkel-from

Vist dette stemmer, spesielt med den prisen? Hadde ikke jeg sagt nei takk.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2598 på: 03. Juni 2011, 22:48 »
Jeg ville egentlig tatt både Gameiro og Sturredge :) Gameiro virker mer som en klassisk bakromspiss som er god til å time løpene og er god til å avslutte. Sturredge er sterkere, flink til å dukke opp på rett plass til rett tid, men også han er en avslutter.  Jeg heller kanskje mot Gameiro, fordi vi har nesten ikke spillere i stand til å benytte seg av bakrommet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2599 på: 03. Juni 2011, 23:06 »
Jeg er også sugen på Gameiro og Sturridge. Det er fint og flott av vi kjøper franske kvalitetspillere, men det er gøy å ha engelskmenn på laget også. Hadde vært konge med Sturridge eller Wickham i tillegg til Gameiro.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2600 på: 03. Juni 2011, 23:20 »
Sier også som de andre her, og Ole Brumm. Ja, takk. Begge deler.

Grunnen er at jeg er usikker på hvordan Gameiro vil tilpasse seg den engelske ligaen, og der har allerede Sturridge vist at han duger. Så, om Gameiro skulle behøve litt tid til å tilpasse seg, har vi en spiss i Sturridge som kan fylle tomrommet på en meget bra måte. Samtidig som de også har en del felles egenskaper, så er de også bra forskjellig. Og dette er også en tanke med å komme inn å forandre kamper. :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2601 på: 04. Juni 2011, 12:37 »
ser at nufcblog skriver om newcastle fortsatt har shane long i kikkerten. Skorte 25 mål for reading denne sesongen.  Hvis vi kjøper Long tror jeg vi har kommet ganske langt ned på ønskelista til Pardew.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2602 på: 04. Juni 2011, 13:00 »
Hva med den proffe siden til spillere vi ønsker?
Er det lurt og vente til spillerene kansje blir overtalt men innerst inne egentlig ikke vil til Newcastle. Eller burde vi heller da gå for spillere som virkelig vil til denne klubben?

Hvor proffisjonelle er disse spillerene?
Har ikke klubben ytret ønske om at de bare vil kjøpe spillere som vil til Newcastle, for å si det sånn.

Vist Gameiro egentlig ikke vil, da burde vi heller lagt inn et bud på Sturridge, som jeg faktisk tror og håper vil, siden vi kan gi han førstelagsfotball, noe som igjen er viktig for utviklingen hans. Skader vel heller ikke at Newcastle som klubb har flere ganger ønsket seg denne spilleren.
Wickham skal vistnok være til en verdi av £10mill? Hadde tatt han og Sturridge jeg, med engang.
Kant, Jeg tror vi kan få Zoggy og Gervinho? Men litt samme med de og, vist de vil og ønsker sier jeg ja takk, men vist de ikke vil og heller ser seg om etter andre klubber først og velger Newcastle som en nødløsning, så vet jeg faktisk ikke.
Dette siden det ganske så fort kommer til å gå utover moralen i denne klubben.
Svaret på Gervinho tror jeg kommer i kveld? vet ikke hvorfor, men tror det.
« Siste redigering: 04. Juni 2011, 13:04 av Lars Arild Stordal »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2603 på: 04. Juni 2011, 14:08 »
Meget godt poeng Lars Arild. Veldig viktig at de som blir kjøpt, faktisk vil spille for Newcastle og gjøre en innsats, det gamle ordtaket "blø for drakta" anyone?!

Jeg syns det begynner å virke mer og mer klart at både Gervinho og Gameiro ikke har Newcastle som førstevalg, da må det være lov å stille spørsmålstegn ved motivasjonen deres for å komme til klubben.

Ikke at jeg skal dømme verken Gameiro eller Gervinho, men vi husker alle hvordan det ble med en viss Michael Owen for å sette det litt på spissen.

N'Zogbia derimot har iallfall uttalt seg veldig posetivt om en eventuell retur til Tyneside, jeg håper fortsdatt N'Zogbia kommer hjem. Etter det jeg har forstått, så er han og Gervinho litt like i spillestilen, forskjellen er at vi vet allerede at N'Zogbia takler Premier League veldig bra!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2604 på: 04. Juni 2011, 14:12 »
Er litt forskjell mellom Gameiro og Owen/Martins/Butt etc.  Gameiro vil ikke til England generelt. I tillegg vil NUFC uansett være et steg opp for Gameiro, mens for Owen etc var NUFC ett steg ned. Gameiro har forøvrig også sagt at spilletid er viktig, hvilket vi kan tilby. Er rimelig sikker på at hvis han kommer til oss, vil han gi sitt ytterste. Med flere franske spillere allerede i troppen vil ikke trivselen bli noe problem heller..tror jeg.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2605 på: 04. Juni 2011, 14:24 »
Som sagt, Owen-eksempelet var satt på spissen, men er det ikke tankevekkende nok å bruke mye penger på å hente en spiller til Newcastle hvis han ikke selv vil til England?

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2606 på: 04. Juni 2011, 17:58 »
Henter vi Long, sammen med Gameiro/Gervinho/Sturridge så sier eg meg fornøyd med kjøp av angrep! Hiver vi i tillegg på Zoggy, og eventuelt en ny h.back, så blir eg svæært fornøyd!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2607 på: 04. Juni 2011, 20:48 »
ZZzzzzZzzzz   
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2608 på: 04. Juni 2011, 20:53 »
Hvor kommer ZZzzzzZzzzz fra?
Er han god, hvor spiller han osv?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2609 på: 04. Juni 2011, 20:57 »
MsiDouglas Mark Douglas
Transfer exclusive from #NUFC: will come as a bit of a shock. Plus Peter Lovenkrands talks his future & Toon's striker hit list.